Nuorelle naiselle Tre...

Anonyymi

Mahtaisiko Tampereen seudulta löytyä nuorta naista, joka kaipaisi aikuisemman miehen hellää opastusta ihanien intiimien nautintojen suhteen?
Täällä voisi olla tarjolla 45v., mukava, rauhallinen ja miehekäs suomimies, joka nauttisi itsekin saadessaan opastaa nuorta naista hellästi ihaniin intiimeihin nautintoihin...
Ei haittaa vaikka olisit täysin kokematon. Sinun halujesi ja toiveidesi mukaan edettäisiin. Kaikesta voi keskustella.
Laita jotain yhteystietoa tänne niin kirjoitellaan, tutustutaan ja ehkä nautiskellaan??

Nimim. Hellä "ope"

14

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos edes parikymppisille miehille ei löydy täältä tai mistään muualtakaan minkään ikäistä naista, miksi helvetissä luulet, että keski-ikäiselle kaljamahaiselle miehelle löytyisi NUORI neitsytnainen?

    • Anonyymi

      Olet kuitenkin joku naimisissa oleva körilys, joka on valmis pettämään vaimoaan? Tiedätkö, että aiheutat vain surua ympärillesi. Valheella on lyhyet jäljet ja sitä rataa...
      Hyi sinua!

      • Anonyymi

        Oletko oikeasti noin musta-valkoinen? Eikö ole nykymaailmassa mitään muuta mahdollisuutta?
        Esim. luvan kanssa liikkeellä? TAI ihan oikeasti vapaa sinkku.
        Miten voit olettaa noin suoralta kädeltä??
        Kertoo toki enemmän sinusta kuin aloittajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin musta-valkoinen? Eikö ole nykymaailmassa mitään muuta mahdollisuutta?
        Esim. luvan kanssa liikkeellä? TAI ihan oikeasti vapaa sinkku.
        Miten voit olettaa noin suoralta kädeltä??
        Kertoo toki enemmän sinusta kuin aloittajasta.

        Tuon ikänen kurppa hakekoot ikäistään seuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikänen kurppa hakekoot ikäistään seuraa

        Täysi-ikäinen ihminen saa hakea kenen tahansa toisen täysi-ikäisen seuraa, ei siihen sun lupaa kysytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysi-ikäinen ihminen saa hakea kenen tahansa toisen täysi-ikäisen seuraa, ei siihen sun lupaa kysytä.

        Juuri näin! Itse olen 21v. nainen ja kaipaisin juurikin selkeästi vanhempaa MUTTA miehekästä miestä, en mitään kaljamahaa!, hellästi ottamaan ja opastamaan... Harmikseni olen vaan ihan saakelin ujo ja arka tekemään mitään aloitetta missään. Netissä taas kun ei tiedä keneen törmää ja kenen puheet olis puoliksikaan totta.
        Ja Tampereelle matkaa useampi sata kilometriä joten ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Itse olen 21v. nainen ja kaipaisin juurikin selkeästi vanhempaa MUTTA miehekästä miestä, en mitään kaljamahaa!, hellästi ottamaan ja opastamaan... Harmikseni olen vaan ihan saakelin ujo ja arka tekemään mitään aloitetta missään. Netissä taas kun ei tiedä keneen törmää ja kenen puheet olis puoliksikaan totta.
        Ja Tampereelle matkaa useampi sata kilometriä joten ei auta.

        No mistä oot miten yhteyttä jne?


      • Anonyymi

        JOS osaisit lukea etkä olisi täällä vain laukomassa ääliömäisiä kommentteja niin olisit ymmärtänyt että ei kyttää neitsyitä mutta ei haittaa vaikka joku olisikin. Ja mitäs sillä väliä kunhan ei lakia rikota eli seota alaikäisiin tai tehdä väkisin...
        Painu saunan taakse ja tee palvelus itsellesi ja muille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Itse olen 21v. nainen ja kaipaisin juurikin selkeästi vanhempaa MUTTA miehekästä miestä, en mitään kaljamahaa!, hellästi ottamaan ja opastamaan... Harmikseni olen vaan ihan saakelin ujo ja arka tekemään mitään aloitetta missään. Netissä taas kun ei tiedä keneen törmää ja kenen puheet olis puoliksikaan totta.
        Ja Tampereelle matkaa useampi sata kilometriä joten ei auta.

        Et sitten ole minun ilmoitukseeni törmännyt?
        Ei ole kaljamahaa. Suomi on pieni maa. En ymmärrä välimatkaan liittyviä ongelmia. Jos kaksi ihmistä ajaa toisiaan vastaan, niin pitkäkin matka puolittuu kohtuulliseksi.


      • Anonyymi

        Näin kertoo itse sairas vastenmielinen ämmä joka kyttää kaikkia


    • Anonyymi

      taidan tähänki olla vähä liia nuori god damn it

      • Anonyymi

        Ai niinkö meinaat no minkäikäinen sit oot jne?


      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet?
        Nimim. Gentlefriend treffien puolella...
        Kirjoittele!


    • Anonyymi

      Tämähän on keskustelupalsta, osoitteiden ja puh.numerojen laittaminen kielletty,

      treffipalsta on erikseen. Menkää sinne.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10557
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      70
      7374
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      64
      3719
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1847
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1392
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      355
      1348
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1285
    8. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1239
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1063
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      961
    Aihe