Onko etätyö tullut jo tutuksi työpaikallasi ?
Onko etätyö tullut jo tutuksi
13
673
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, yli puoli vuotta jo kotikonttorissa ja hyvin menee.
- Anonyymi
Hyvältä kunnhan vaan pääsee hommaan kiinni
- Anonyymi
En tiedä onko monellakaan mutta jos haluat tietää niin kyllä höllii ja terveysturvalisuus huipussaan ja se on johtanut sakkojen nousuun, mutta kisan parasta minä tässä ajattelen
- Anonyymi
Etätyö ihan parasta saa olla kotona !! Riittää kun vähä tietokoneella ja puhelimella soittaa..Vähän niinku lomalla olis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etätyö ihan parasta saa olla kotona !! Riittää kun vähä tietokoneella ja puhelimella soittaa..Vähän niinku lomalla olis
Kyllä kelpaa sitten
- Anonyymi
Vähä niin ku sellanen ryhti asia jota voi pitää pari tuntia päivissä
- Anonyymi
Onkohan työnteko aktiovista
- Anonyymi
Ei ole tullut kokeeltua.
- Anonyymi
Ainakin viestintämies osaa olla etätöissä
- Anonyymi
Eipähän ole tullut.
Olen sellaisessa työssä jossa ei etätyö onnistu. - Anonyymi
Ei ole tullut kokeiltua,ainakaan vielä.
- Anonyymi
Ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Tässä olisi mukava etätyömahdollisuus, tätä voi tehdä missä vain ja milloin vain kun itselle sopii, tarvitsee vain vakaan nettiyhteyden
Tehtävänä olisi vastailla asiakkaiden viesteihin
Itse olen työttömänä tienannut tämän avulla tosi mukavasti, palkkiot maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi bonuksiakin tarjolla joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota mukavasti, täältä lisätietoa, jos on rahan tarvetta tai muuten vain haluat kukkarolle lihotusta niin todellakin suosittelen, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1524606Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja953600Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M183307Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v392890Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12463KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2421800Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261455Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2421376Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1801324- 751270