En tiedä, mutta saatan olla hölmö, kun tällaisia mietin. Puolisoni on jo pitkään kantanut puhelintaan joka paikkaan mukaan ja keskeyttää viestittelyn aina, kun minä astun huoneeseen. Tätä on tapahtunut niin paljon, että kysyin asiasta. Hän tokaisi, että hänellä saa olla läheisiä miesystäviä, joiden kanssa asioista keskustella. Minun kanssani ei kuulemma onnistu, koska olen niin toisenlainen kuin tämä häntä kaikessa ymmärtävä ja kannustava mies. Sanoo asian olevan ihan platonista, mutta kyllä mielessäni on välillä vilistänyt vilkaskin mielikuvitus. En halua häneltä mitään ystävää viedä ja tekstiviestit ovat kuulemma sellaisia, että niitä ei minulle voi näyttää. Toisaalta voin myös hyväksyä asian ja luottaa häneen. Mutta....he ovat jo kahdesti kahdestaan tämän miehen luona tavanneet. Minulle sanoi menevänsä töihin ja menikin tämän miehen luokse. Omien sanojensa mukaan asettelemaan pihakiviä. Mene ja tiedä. Asian ajatteleminen pahentaa vain asiaa. Onko kenelläkään muulla vastaavaa tapahtunut? Miten olette toimineet?
Onko puolison salainen miesystävä pettämistä?
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on sellanen ohjenuora, että ystävät esitellään kumppanille, vaikka kahvilla/kaljalla. Ei tarvii kolmestaan alkaa pyörimään, mutta jos viatonta on, esitellä voi.
- Anonyymi
Kyllähän tuollainen tilanne mietityttäisi.
- Anonyymi
Puske kakoseen ni rauhottuu.
Jotain naisesi salaa. Se että valehdellut asiasta on pikkiriikkinen petos. Syy miksi ei uskalla olla rehellinen voi olla kylläkin ihan viaton, vaikka se että pelkää sinun suuttuvan. Joudut ottamaan asian esille asianosaisen eli naisesi kanssa.
Avoimella keskustelulla pääsee yleensä pitkälle ja jos naisesi ei kykene siihen, niin varmaankin kulkee ketunhäntä kainalossa. Jotain hän asiassa pelkää tulevan ilmi. Kyllä ystävä voi olla vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta sen salailu..? Noin niinkuin ulkopuolisen mielipide.- Anonyymi
Kyllä siellä varmaan jotain on aseteltu. Ootko ihan tyhmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124370MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862230Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011451Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5968
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888