R.i.P Eddie Van Halen.

Hpv otti taas omansa maailmalla kun kitaristi legenda menehtyi hpv: n aiheuttamaan kurkkusyöpään vain 65vuotiaana. Varmasti useampi pillu tullut nuoltua, mutta nyt tuli sitten eteen se, että kaikella on hintansa...
Matkaa hyvin Eddie!

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syrjivää! Niin kuin ei naiselle voisi tulla solumuutoksia miehen elimen imemisestä!

      • Tottakai tulee..Naiset ovat erityisessä vaarassa mitä tulee hpv viruksiin. Kohdunkaulan syöpä on naisten toiseksi yleisin syöpä ja täysin hpv:stä johtuvaa. Nunnilla kohdunkaulan syöpä on tuntematon sairaus... Sp-taudit ovat hengenvaarallisia sairauksia.

        Ei nämä syövät katso sukupuolta..Pään alueen, perseen, sukupuolielimien syövät... Moniko on saanut syövän esim. Peräsuoleen...Kulkee sitten paskapussin kanssa loppuelämän.
        Näistä vaan puhutaan hirveän vähän. Ihmiset eivät tiedä, eivätkä ymmärrä. Siksi ovat välinpitämättömiä.


      • Onneksi maailmassa on vielä pieni joukko terveitä miehiä ja naisia.
        Pidän erittäin paljon suihinotosta ja minun kalua on täysin turvallista imeä... Siksihän minulla on profiili, jotta kohtaan taas jossain kohtaa terveen partnerin. Meitä on vähän, mutta netti yhdistää ihmisiä..Vähätkin voivat löytää toisensa.

        Jos ihmiset ovat katsoneet The Walking dead sarjaa, niin tämä meidän maailma on ikäänkuin vastaavanlainen. Sitä yrittää pysyä terveenä ja elossa. Sairaita ihmisiä pyörii ympärilläsi. Ei ole varaa yhteenkään virheeseen elämässä.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Onneksi maailmassa on vielä pieni joukko terveitä miehiä ja naisia.
        Pidän erittäin paljon suihinotosta ja minun kalua on täysin turvallista imeä... Siksihän minulla on profiili, jotta kohtaan taas jossain kohtaa terveen partnerin. Meitä on vähän, mutta netti yhdistää ihmisiä..Vähätkin voivat löytää toisensa.

        Jos ihmiset ovat katsoneet The Walking dead sarjaa, niin tämä meidän maailma on ikäänkuin vastaavanlainen. Sitä yrittää pysyä terveenä ja elossa. Sairaita ihmisiä pyörii ympärilläsi. Ei ole varaa yhteenkään virheeseen elämässä.

        Jos olet ollut yhdynnöissä, niin melko varmasti sinulla on HPV myös. Että et voi sanoa itseäsi sillä tavoin "terveeksi", kuten se mielletään. Et voi tietää, että oletko HPV:n kantaja, ennen kuin ilmaantuu jotakin ja kaikki HPV:n virustyypit eivät aiheuta syöpää.

        On loukkaavaa jopa puhua sairaista ihmisistä ympärillä, koska HPV ei ole valinta sillai, kuten rehellinen sukupuolitauti voi olla. Jokainen pystyy torjumaan sukupuolitautitartunnan käyttämällä kondomia uuden tai tuntemattoman partnerin kanssa. Se on vain valintakysymys, että haluaako sitä kondomia käyttää vai ottaako riskin mielummin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet ollut yhdynnöissä, niin melko varmasti sinulla on HPV myös. Että et voi sanoa itseäsi sillä tavoin "terveeksi", kuten se mielletään. Et voi tietää, että oletko HPV:n kantaja, ennen kuin ilmaantuu jotakin ja kaikki HPV:n virustyypit eivät aiheuta syöpää.

        On loukkaavaa jopa puhua sairaista ihmisistä ympärillä, koska HPV ei ole valinta sillai, kuten rehellinen sukupuolitauti voi olla. Jokainen pystyy torjumaan sukupuolitautitartunnan käyttämällä kondomia uuden tai tuntemattoman partnerin kanssa. Se on vain valintakysymys, että haluaako sitä kondomia käyttää vai ottaako riskin mielummin.

        Ei neitseellisillä naisilla ole hpv- viruksia. Ne ovat sp- tauteja.
        Yhtä partneria lukuunottamatta kaikki partnerini on olleet neitsyitä. Tuon yhden ei neitseellisen kanssa käytin tietysti kondomia..Eikä hänkään ollut mikään "kyläpyörä."
        -Joten kyllä..Minä voin sanoa täysin vakavissaan, että minulla ei ole hpv viruksia, eikä herpes viruksia kun en ole itseäni niille koskaan altistanut.


      • blade83 kirjoitti:

        Ei neitseellisillä naisilla ole hpv- viruksia. Ne ovat sp- tauteja.
        Yhtä partneria lukuunottamatta kaikki partnerini on olleet neitsyitä. Tuon yhden ei neitseellisen kanssa käytin tietysti kondomia..Eikä hänkään ollut mikään "kyläpyörä."
        -Joten kyllä..Minä voin sanoa täysin vakavissaan, että minulla ei ole hpv viruksia, eikä herpes viruksia kun en ole itseäni niille koskaan altistanut.

        Tapasin tuota "ei neitseellistä" jokusen kerran ja kyllä minulle siinä kävi selväksi, et tää kumien kanssa puljaaminen ja tautien pelko ei ole se mitä seksiltä haluan..Mieluummin olen ilman.
        Neitseen kanssa voin ottaa paljaalla..On myöskin suihinottoa ja spontaanimpaa, eikä tarvitse pelätä, että alkaa huulet kukkimaan seuraavalla vkolla.. Sitä osaa arvostaa näitä asioita elämässä.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei neitseellisillä naisilla ole hpv- viruksia. Ne ovat sp- tauteja.
        Yhtä partneria lukuunottamatta kaikki partnerini on olleet neitsyitä. Tuon yhden ei neitseellisen kanssa käytin tietysti kondomia..Eikä hänkään ollut mikään "kyläpyörä."
        -Joten kyllä..Minä voin sanoa täysin vakavissaan, että minulla ei ole hpv viruksia, eikä herpes viruksia kun en ole itseäni niille koskaan altistanut.

        No sitten joo... Ei neitseellisellä ole HPV:tä. Varmuus siitä on noin 99 prosenttinen. Jos herpeksestä puhutaan, niin herpes voi huonolla onnella tulla esimerkiksi saunan lauteelta genitaalialueelle tai jos pusuttelet tai neitseellisesi pusuttelee huuliherpestä kantavan kanssa, niin se voi olla sitten siinä, siis tartunta.

        Jollakin tapaa arvostankin nyt sinua, koska sanot, että mielummin olet ilman seksiä kuin riskeeraat terveytesi.

        Anonyymi
        12.10.2020 18:18


    • Anonyymi

      Ei taida oikein tänne kuulua tämmöinen häpäisy. Haluatko sinä päästä hengestäsi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe