Saastuttavat pastorit

Anonyymi

"Niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa."

Nyt on Adventtikirkossa aika ilmastomuutokselle ja uskonpuhdistukselle.

Piereskely kannattaa, sillä se tekee hyvää myös pastorin terveydelle. Tiesitkö sinä, että piereskelyllä on merkittäviä terveyshyötyjä? Julkinen piereskely pidetään usein nolona asiana, vaikka se on täysin luonnollinen osa kehon toimintaa. Pastorin pieruja ei kannata pidätellä liikaa, koska se voi aiheuttaa vatsavaivoja.

Medical Daily tiedottaa, että ihminen piereskelee keskimäärin 10–15 kertaa päivässä.
Piereskely helpottaa pastorin oloa ja vähentää turvotusta ja huolia. Turvotus johtuu tavallisesti siitä, että paksusuoleen kertyy kaasua.

Suolisto kiittää

Pierujen pidättäminen voi aiheuttaa vatsakipua ja ruoansulatusongelmia pastoreilla.

Oletko koskaan haistellut pieruasi? Pierujen haju kertoo paljon henkilön ruokavaliosta. Erilaiset raaka-aineet tuottavat erihajuista kaasua. Pierujen ansiosta voi oppia paljon omasta elimistöstä ja sen toiminnasta. Pierut osoittavat myös melko nopeasti, minkälainen ruokavalio sopii parhaiten ja mitä elintarvikkeita tulisi välttää.

12

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näyttää tyhjä ja tyhmä kello kalkuttavat ajassa.

      • Anonyymi

        Ellenin ruokaohjeilla mennään, 100% parasta suolen täytettä.


    • Anonyymi

      Oon valtavan turvonnut näistä kasvisruoista ja pierut ovat käsittämättömän hajuisia. Pröt pröt vaan. Toivottavasti on sen arvoista tämä terveellisen elämän tavoittelu.
      Pitäisikö sapattina pidättää pieruja?

      • Anonyymi

        En ole pitkään aikaan kuullut papeilta sunnutaisaarnaa ilman pierua, onko kyseessä ylemmyydentunto kun vähintään kahdesti prööött tai piiiifff töräytykset kuluu saarnastuolista seurakunnalle.
        Onko kohteliasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pitkään aikaan kuullut papeilta sunnutaisaarnaa ilman pierua, onko kyseessä ylemmyydentunto kun vähintään kahdesti prööött tai piiiifff töräytykset kuluu saarnastuolista seurakunnalle.
        Onko kohteliasta!

        Lauantaisaarnat ne vasta haisevat. Niissä on paskan haju ja oman oikeaoppisen lahkon ylpeyden kalman haju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantaisaarnat ne vasta haisevat. Niissä on paskan haju ja oman oikeaoppisen lahkon ylpeyden kalman haju.

        Noinko sinä sanot Jumalalle, jonka sapatista on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko sinä sanot Jumalalle, jonka sapatista on kyse?

        Sapatti sitä, sapatti tätä. Osaatko keskustella ilman mainoksia?


    • Anonyymi

      Piereskely on tahallista pierujen päästelemistä. Minä en piereskele 10-15krt päivässä.

    • Anonyymi

      Raamatun selkeä sana:
      Sananlaskujen 32:2 "Joka pieruja säästelee, se vihaa lastaan."

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Avasin suuni ja yritin kertoa totuuden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avasin suuni ja yritin kertoa totuuden

        Valehtelet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe