"Olen seurannut EU:hun ja euroon liittyvää julkista keskustelua vuodesta 2011, ja voin sanoa, että suurimmat valheet olen kuullut EU:n kaikkivoipaisuuteen uskovilta poliitikoilta, asiantuntijoilta ja kansalaisilta. Monet heistä muistuttavat minua sokeasti Neuvostoliittoon uskoneista. He eivät esimerkiksi voineet aikoinaan mitenkään käsittää, että Neuvostoliitto oli maailman pahin hirmuvalta.
Minua huolettaa EU:n suunta. Presidentti Sauli Niinistö toi eilen esiin samaisen huolen. EU:sta on tulossa laittomuuden instituutio, jossa perussopimukset ohitetaan aina, kun tarvetta ilmenee. Demokratia ei toimi näin."
- Tuomas Malinen, taloustieteen dosentti, Helsingin yliopisto; toimitusjohtaja, GnS Economics.
EU-eliitti on siirtynyt asteittain kohti voimakkaampaa diktatuurimaista vallankäyttöä. Samalla eu-kriittistä ainesta on työnnetty kasvavassa määrin syrjemmälle. Tämä ilmiö on voimistunut sitä mukaa, kun jäsenmaiden sitominen valtajärjestelmään on vahvistunut. Olen jo vuosia toistanut faktaa, että EU:n kehityssuunta on voimakkaasti kohti USA:n yms. kaltaista Suurvaltaa". Sitä ei ole yksikään eu-palvoja pystynyt kumoamaan. Ainoat vastaanvänkäykset on olleet "EU on demokraattisten valtioiden blah blah blah...." ja "EU-vihaajan valeita!" Miksi? Koska ei ole olemassa mitään faktoja, jotka kumoaisivat EU:n Suurvaltakehityslinjan.
EU - valehtelijoiden paratiisi
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
Keskusta ja Kokoomus on ajanut jo pitkään Suomea toisen vallan alaisuuteen ja levittänyt niitä valheita EUsta ja myös syrjinyt EUkriittisiä. Nyt sitä samaa tekee myös vasemmisto ja vihreät. Eihän sitä pysty ymmärtämään
- Anonyymi
Tämä on juuri sitä aluetta, johon EUnukit eivät juurikaan rohkene ilmottautua keskustelemaan. Kuten näkyy :) Mutta kun vähän sohaisee, niin yleisin kommentti on "miksi pitäisi keskustella valheesta, joka on monta kertaa kumottu" :D Tosiasiassa kyse ei tietenkään ole valheesta, eikä sitä ole kertaakaan kumottu. On vain väittämiä "kumoamisesta".
- Anonyymi
Mitä ihmettä?! Ei yhtään EU-mielistä mölisemässä? Nyt on paha alotus!
- Anonyymi
Liittovaltiota ajetaan valheilla eteenpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1451839- 1711668
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691568Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241363Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961288Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72995Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su147993- 99974
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192878Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud218817