Uusin gallup: Trump voittaa ylivoimaisesti!!

Anonyymi

USA:ssa on ollut jo pidempään sellainen trendi, että ihmiset eivät "kehtaa" tai uskalla myöntää kannattavansa Trumpia, ja tämä on näkynyt myöskin tehtyjen mielipidetiedustelujen tuloksissa, joissa Biden on saanut enemmän kannatusta, koska ihmiset eivät ole kehdanneet sanoa kannattavansa Trumpia. Uusin kysely tehtiinkin nyt juuri tämän vuoksi sillä tavalla, että kysyttiin että "ketä uskot NAAPURISI äänestävän vaaleissa". Tällä kysymyksenasettelulla ihmisten ei tarvitse välittää "kehtaamistaan", vaan voivat vapaammin sanoa mielipiteensä. Kyselyn tulos on murskaava: 49% amerikkalaisista uskoo "naapurinsa" äänestävän Trumpia, kun taas vain 38% uskoo "naapurinsa" äänestävän Bideniä! Tämä lienee oikeampi tulos kuin yksikään "perinteisellä" kysymyksenasettelulla tehdyn kyselyn tulos. https://www.foxnews.com/politics/voters-neighbors-trump-biden-support-fox-news-poll

28

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mike Pencen viimeöinen loistava esiintyminen oli viimeinen naula arkkuun Bidenin presidenttihaaveille.

      • Anonyymi

        jos usassa halutaan pitää teollisuus ja työpaikat niin trumppia äänestää eikä
        sosialistia


    • Anonyymi

      Olen ihmetellyt gallupeihin vastaamisen "tunnollisuutta"; monikaan ihminen ei käytä ilmeisesti tilaisuutta hyväkseen valehtelemalla omasta puolestaan minkä kerkiää.

      Minua on kerran haastateltu gallupiin puhelimessa kauan sitten ja ilmoitin äänestäväni äärioikeistolaista ryhmittymää ja kuitenkin toivovani äärivasemmistolaista hallitusta.
      Haastattelijaakin vähän nauratti...

      Tällä tavalla ne gallupit saataisiin sekaisin, eikä kukaan enää uskoisi niihin, kun tulokset olisivat mitä sattuu.............

      • Anonyymi

        Ja kukahan niihin galluppeihin muka uskoo nytkään? Ai niin, lampaat eli valtaväestö, ihan kuten uskoivat mukisematta maskivalheeisiinkin..


    • Anonyymi

      Kysely tehtiin siis meidän naapurissa Moskovassa. Vastaajia 1 Putin.

      • Anonyymi

        Olitpas nokkela; ihan itsekö tuon sutkauksen keksaisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitpas nokkela; ihan itsekö tuon sutkauksen keksaisit?

        Suvakeilla on Venäjä pakkomieltymä. Tuntuu olevan ihan globaali ilmiö vassareiden ja suvakeiden keskuudessa. Varmaankin median aikaansaama psykoosi.


    • Anonyymi

      No jos tämä menee niinkuin ihmiskunnan tyhmistyminen tällä hetkellä menee niin varmasti voittaa. Suomessa Persut ja muuallakin näitä tyhmiä riittää!

      • Anonyymi

        Käykö taas samoin kun Glington oli vastaehdokkaana ja johti galluppeja, mutta ei kuitenkaan voittanu?


      • Anonyymi

        Muut on tyhmiä ja minä oon viisas. Niih.


    • Anonyymi

      Noita-akka Nancy Pelosin aivopierut käänsivät kelkan Trumpin hyväksi

      • Anonyymi

        Ehkä päiväunissasi, mutta ei todellisuudessa.


    • Anonyymi

      Italiassa oli aikoinaan sama ilmiö Berlusconin suhteen. Kukaan ei myöntänyt äänestävänsä Berlusconia mutta aina hän vaan vaalit voitti.

    • Anonyymi

      "Mike Pencen viimeöinen loistava esiintyminen oli viimeinen naula arkkuun Bidenin presidenttihaaveille."

      "Noita-akka Nancy Pelosin aivopierut käänsivät kelkan Trumpin hyväksi"

      Koeta jo päättää, urpå!

    • Anonyymi

      Trump voittaa, kiitos ihmelääkkeen, jota on saanut. Ihmelääke, jonka kehittämiseen on ratkaisevasti vaikuttanut abortoidusta sikiöstä saadut kantasolut. Ihmelääke, jota Trump sanoo jaettavan amerikkalaisille ilmaiseksi. Ihmelääke, jota ei olisi saatu ilman aborttia.

    • Missä tämä väittämäsi trendi noloilusta on nähtävillä? Vai onko se omaa arveluasi?

      • Anonyymi

        Minusta ihan perusteltu olettamus jota jo ilman tutkimista voidaan pitää todennäköisenä. Sekä keskustelupalstoilla, mediassa että uutisissa nähtävissä poliittisissa tilaisuuksissa Trumpin vastustajat ovat niin ehdottomia ja media on yhtenä rintamana Trumpia vastaan. Jotkut heistä ovat myös väkivaltaisia ja tästä on runsaasti videoita todistusaineistona mm. Youtubessa. Maga-lippiksen pitäminen voi riittää pahoinpidellyksi joutumiseen. Ainakin jollei ole hyväkuntoinen ja mahdollisesti aseistautunut, taistelunhaluinen nuorehko mies, vaatii tietynlaista kansalaisrohkeutta kertoa julkisuudessa kannattavansa Trumpia. Jotkut varmasti epäröivät paljastaa sitä edes Trump-vastaisen median mielipidekyselyissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ihan perusteltu olettamus jota jo ilman tutkimista voidaan pitää todennäköisenä. Sekä keskustelupalstoilla, mediassa että uutisissa nähtävissä poliittisissa tilaisuuksissa Trumpin vastustajat ovat niin ehdottomia ja media on yhtenä rintamana Trumpia vastaan. Jotkut heistä ovat myös väkivaltaisia ja tästä on runsaasti videoita todistusaineistona mm. Youtubessa. Maga-lippiksen pitäminen voi riittää pahoinpidellyksi joutumiseen. Ainakin jollei ole hyväkuntoinen ja mahdollisesti aseistautunut, taistelunhaluinen nuorehko mies, vaatii tietynlaista kansalaisrohkeutta kertoa julkisuudessa kannattavansa Trumpia. Jotkut varmasti epäröivät paljastaa sitä edes Trump-vastaisen median mielipidekyselyissä.

        Ole hyvä!
        ttps://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=4tZVnbDq9B4

        -LP-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ihan perusteltu olettamus jota jo ilman tutkimista voidaan pitää todennäköisenä. Sekä keskustelupalstoilla, mediassa että uutisissa nähtävissä poliittisissa tilaisuuksissa Trumpin vastustajat ovat niin ehdottomia ja media on yhtenä rintamana Trumpia vastaan. Jotkut heistä ovat myös väkivaltaisia ja tästä on runsaasti videoita todistusaineistona mm. Youtubessa. Maga-lippiksen pitäminen voi riittää pahoinpidellyksi joutumiseen. Ainakin jollei ole hyväkuntoinen ja mahdollisesti aseistautunut, taistelunhaluinen nuorehko mies, vaatii tietynlaista kansalaisrohkeutta kertoa julkisuudessa kannattavansa Trumpia. Jotkut varmasti epäröivät paljastaa sitä edes Trump-vastaisen median mielipidekyselyissä.

        Eivät Suomen uutisointi vaikuta siihen, miten Yhdysvaltojen kansalaiset presidenttiehdokkaitaan kannattavat. Tulenpalavastihan siellä näytetään suhtautuvan puolesta ja vastaan. Minun otantani on merkityksettömän pieni, mutta kummankin ehdokkaan kannattajat tuntuvat olevan varsin ylpeästi ja peittelemättä sillä kannalla, millä ovat. En näe syytä tämän perusteella alkaa uskoa, että siellä jotenkin häpeiltäisiin.


    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa elokuva, Syvä joki. Siellä repuplikaanit vuoristolaiset juhlivat ja soittavat banjoa. Vieraat otetaan ystävällisesti vastaan, tarjoten vieraille parastaan eli omaa dna:ta, takapuoleen upotettuna. Siellä on koronarokote kehitetty, toimii ainakin Trumpilla.

    • Anonyymi

      Trump yski hirveästi tänään haastattelussa, joka näytettiin mtv3 uutisissa. Ei ole ainakaan vielä toipunut koronasta.

      • Anonyymi

        Trump saattaa olla huonossa kunnossa, ja sitä yritetään peitellä käyttämällä erittäin näköistä kaksoisolentoa, joka esiintyy Trumpin tililtä twitteriin lähetetyillä videoilla, sekä sijaispuhujaa, joka vaihdetaan tarvittaessa lennossa Trumpin tilalle puhelinhaastatteluissa.

        Tuo kaksoisolento oli kenties myös se, joka kävi maski päällä autoajelulla. Twitter-videoilla kaksoisolento on kuvattu suoraan edestä alunperin yksiväristä vihreää taustaa vasten ja sijoitettu sopiva tausta esimerkiksi Valkoisen talon pihalta. Puheääni näillä videoilla on saatettu käsitellä jotenkin niin että se kuulostaa Trumpin ääneltä.

        Sairaalasta palatessa nähtiin ilmeisesti aito Trump, kun hän Valkoisen talon parvekkeella otti maskin kasvoiltaan ja yritti ilmeisten hengitysvaikeuksien kanssa peitellä yskää. Trump yrittää myös itse esiintyä puhelinhaastatteluissa, minkä oireiltaan kykenee.

        Tai sitten Trump on jo täysin parantunut kuten itse väittää ja hänellä on siitä huolimatta jonkin verran harmitonta köhää...


    • Anonyymi

      Trump voittaa vaalit ja näen jo silmissäni Ylen toimittajien ilmeet. Tuttua rataa...

    • Anonyymi

      Just. Uskomusgalluppi.

    • Anonyymi

      Sehän olisi hauskaa. Muuten ei kiinnosta koko äijä tai valtio, mutta kyllä tämä itkupotkuraivarien seuraaminen on ehdottomasti parasta viihdettä vuosikausiin.

    • Anonyymi

      En ihmettele. Liberaalit/demarit ovat kuitenkin jo osoittaneet väkivaltaisuutensa, joten ihan kenelle tahansa ei enää kannata kertoa kenen puolella on.

    • Anonyymi

      Trump ti Joseph Biden, sehän on sama, jos pakotettaisiin valitsemaan Rutto tai Ebola

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      223
      1797
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      954
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      951
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      20
      611
    Aihe