Veronmaksajat maksavat joidenkin asumismenot kokonaan !!!

Anonyymi

KL kirjoittaa;
"Valtio maksaa jo kolmasosan suomalaisten vuokramenoista — ”Juuri suuri tukisumma aiheuttaa tämän tilanteen”

Onko tuossa mitään järkeä, ihmiset oppivat elämään toisten rahoilla koko elämänsä, siitä seuraa konkurssi, kuten sosialistimaissa jo tapahtui !!!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valtio maksaa myös yritystukina monen osinkoa jakavan yrityksen työntekijöiden palkat.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa, työsektorilla ihmiset yleensä tekevät töitä ja saavat siitä palkkaa. Viituttaako asia sinua ?


    • Anonyymi

      Entisajan kommarit olivat aika jäyhiä ja tarkkoja raha-asioissa, ainakin mun kokemuksen mukaan. Toista on nämä uudet m-kommarit, niillä ei ole mitään selkärankaa minkään suhteen. Ainoa minkä ne osaa, on psskanpuhuminen ja valehtelu, kuten media kertoo.
      Valitettavasti.

      • Anonyymi

        Ne on niitä nykyajan p-loisia, jotka eivät ole yhtään päivää töissä koko elämänsä aikana...


    • Anonyymi

      Mikset sano, jotkut ihmiset opetetaan/pakotetaan elämään toisten ihmisten rahoilla? Kiitos ahneitten kokkareitten.

    • Anonyymi

      Taidatte olla aika toope.
      Me kaikki keräämme varoja valtion kasssaan ja joilla rakennetaan maanteitä ja rautateitä ym. . Keräämme varoja yhteisesti terveyskeskuksia varten ja käytämme niitä. Kustannamme yhteisesti koulutusjärjestelmän ja jokainen sukupolvi käyttää sitä avaamatta yksilöllisesti lompakkoa.
      Palkkatyöläiset ymmärtävät tämän ja kustantavat yhteisesti nurisematta.
      Sama linjaus on yksityisen vakuutuksen kohdalla. Keskimäärin saadaan tukea samanveroisesti, Käytännössä jotkut saavat enemmän, toiset vähemmän korvausta.
      Yhteisöllisyys on välttämätön.

    • Anonyymi

      Asumistuissa paljon väärinkäytöksiä, jos niitä todella alettaisiin perata läpi.

    • Anonyymi

      onseprkeleenkumma että jotkut eivät maksa omia asumismenojaan vaan maksattavat niitä naapureillaan... todella pporukkaa....

      • Anonyymi

        Elämme kommunistisessa diktatuurissa, se uskonto selittää lähes kaikki mielipuolisuudet Suomessa.


    • Anonyymi

      Asumistukea saa vaikka asuinkelvottomaan asuntoon.

    • Anonyymi

      Jos on varaa maksella kaikenmaailmankin ihmisien asuminen niin eiköhän omienkin ole ihan asiallista maksaa , ei näy rahasta olevan puutetta , että makselkaahan veronne hymyssäsuin jatkossakin .

    • Anonyymi

      Asumistukea saa myös " eliitikaupunginosien" uudehkoihin asuntoihin.

      • Anonyymi

        Minkävitun takia. Maksakoot kaikki asumisensa itse tai sitten sukulaiset saa auttaa... Ei se kuulu vieraille ihmisille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe