Viestiä lähettäessä kestää ja kestää, sitten tulee ilmoitus palvelinvirheestä? Kuitenkin viesti näyttää tulleen palstalle ja tietysti useaan kertaa, koska sitä yrittää lähettää uudelleen infon vuoksi, että ei viestiä saanut lähtemään jonkun vitun palvelinvirheen takia. . Ketä tällainen tökkivä S24 oikein palvelee?
Mikä vi**u tätä paskapalstaa taas riivaa?
11
50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, se on taas tätä snan ruikulisesonkia.
Taitaa olla jokin wanha Peugeot jämähtänyt tientukoksi, kun tulee usein "504 Gateway erroria.........................................:P - Anonyymi
Vaimon perse levinny niin paljon ettei mahdu enää ohi kulkemaan.
- Anonyymi
Yritä hetken päästä uudestaan!
Minä olen sinnikäs ja kiltti.
Tottelen ja yritän. - Anonyymi
Viestikoelaitos selvittää KRP:n toimeksiannosta tuomioistuimen päätöksellä tai sitten ilman mitä ja kuka tänne kirjoittelee. Myös ulkomaiset tiedustelupalvelut kahmivat kilpaa Suomi 24 palvelinten sisältöä. Ei siinä kaistaa enää riitä tavallisten öyhötysten kirjoittamiseen.
- Anonyymi
Suoli-24:n koodarit ja ylläpito ei saa massapostaajaa täällä kiinni millään.
Nyt ne yrittää raivoissaan tehdä koko järjestelmälle jonkinlaista itsemurhaa. Noilla jatkuvilla 504-viesteillä tää saitti hakataan maan tasalle. - Anonyymi
Cloudfront tai joku yhteys sinne pykii. Amazonin cloudfront.
- Anonyymi
Tai sit se on DNS palvelin (sopivasti nimetty? :) *.ns.joker.com joka pykii? :/
- Anonyymi
Taattua Suomi24 laatua!!
Se niitten x386-palvelin alkaa vihdoin ja viimein vetelemään viimeisiään? - Anonyymi
Puhelinvirhe. Digihän on vain palveltava epäjumala.
- Anonyymi
Älkää huoliko kompastuin vaan piuhaan. Laitoin sen ny takas paikalleen.
- Anonyymi
Eks ne o viel saanu WLANia aikaseks sinne Intiaan? Vai mis ...tun banaanivaltios tän *askan IT-orjat sit onkaan duunaavinaan :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653