No jo on rahalla hyvä vastine

Anonyymi

"Maskisuositus herätti kiivasta keskustelua – Marin: Maskeja ei voinut suositella, kun maskeja ei ollut"

Siis 200 kansanedustajaa ja hallitus taksikuluineen ja muine päivärahoineen muodostaa päätä huimaavan menoerän Suomen veronmaksajille ja sillä rahalla saamme vastineeksi tällaista paskanjauhantaa. Pitääkö tähän suhtautua enää myötämielisesti. Tuossa hintaluokassa asioiden pitäisi ihan kohtuudellakin olla koekeatasoisia ja johtaa hyvään lopputulokseen. Mutta kun ei niin ei.

17

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on sellainen perinne, että rahalle ei tarvitse löytyä vastinetta vaan eduskunnassa saa haahuilla ja puhua paskaa suupielet ruskeana. Palkka juoksee joka tapauksessa. Yhdessäkään yksityisessä firmassa ei tulisi kuuloonkaan, että neukkarissa puhuttaisi pelkkää paskaa.

    • Anonyymi

      Eduskunnan kansliatoimikunta päätti esittää valtion 2019 talousarvioon eduskunnan pääluokkaan määrärahoja yhteensä noin 124,3 miljoonaa euroa.

      Eduskunnan kanslian toimintamenot ovat 51,9 miljoonaa euroa.

      Kansanedustajien toimintamenoihin on varattu 21,8 miljoonaa euroa.

      Vuoden 2019 talousarvioesityksessä avustajajärjestelmän menot 8,1 miljoonaa euroa.

      Tällä rahalla tuosta porukasta irtoaa vain löysää puhetta joka ei johda mihinkään.

    • Anonyymi

      Sanottiin myös että Huoltovarmuuskeskuksella riittää Maskeja yms ei hätää

      • Anonyymi

        Sen takiahan tässä valehdeltiinkin, koska niitä maskeja ei ollut eikä ilmeisesti ole vieläkään.

        Marinille tästä ensimmäinen piste kun tunnusti valheet, tosin otan senkin välittömästi takaisin koska omien sotkujen siivoamisesta ei saa lisäpisteitä.


    • Anonyymi

      Niinistön Nyrkille naurettiin

      • Anonyymi

        Paitti et Jenni ei uskaltanu nauraa? :P :/


    • Anonyymi

      Tietty, vaikea suositella sellaista mitä ei ole kun Tiina Jylhäkään ei niitä saannut toimitettua. Varmuusvaraston johtajatkin sai kenkää, kun maskeja tilattiin mistä sattuu ja puolustelivat tapausta niiden riittämättömyydellä maailmassa.

    • Voisiko arvon ministeri Pekonen nyt tulla selittelemään julkisuuteen antamiaan valheellisia lausuntoja, joissa hengitysmaskien käyttöä väitettiin hyödyttömäksi, jopa haitalliseksi?

    • Anonyymi

      Kaikille 1500 euroa puhdasta rahaa, jotta on varaa ostaa ja käyttää puolen vuoden maskit.

      • Anonyymi

        Kyllä valtio voisi maksaa kaikkien Suomen kansalaisten maskit.

        Velkaa otetaan muutenkin lisää, joten sitä voisi ottaa sen verran enemmän, että maskeihin riittää rahaa.


    • Anonyymi

      No sit varmaan kypäräpakostakin tulee luopua, koska maassamme ei o MILLÄÄN jokaiselle kansalaiselle kypäriä!

      *diu-diu* tätä lastentarhahallitustamme! :/

    • Anonyymi

      no, ja kansalaiset ei osaa laittaa naamaria oikeaoppisesti naamalle,,,,, vain koulutettu ammattilainen sen osaa

      • Anonyymi

        Housujen käyttöä ei suositella, koska niiden pukemista ei osata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Housujen käyttöä ei suositella, koska niiden pukemista ei osata!

        eikä niiden käyttämistä voi suositella koska niiden käyttämisestä ja haitoista ole kiistatonta tietoa


    • Anonyymi

      Ei ollut Järvenpään lanssikuskeilla maskeja vielä maaliskuussa 2020
      maskeja ei ollut
      tyypit tuli sisälle vaikka sanoin ovella, että teillä ei näytä olevan maskeja

      joten ei soiteta enää lanssiakaan.

    • Anonyymi

      Jos kiertelette kaupoilla, huomaatte ettei
      ihmiset käytä
      osa porukasta on henkensä kaupalla tienaamassa
      jotain tonnin palkkaa kaupassa, baarissa, missä tahansa asiakaspalvelussa,
      ei ole maskia, ei visiiriä,
      eikä asiakkaat halua käyttää

      Aikamoinen hinta hengestään.

      Sanon aina ääneen kiitos, kun liike on suojannut henkilökuntansa.
      Kassoille pleksit ja visiirit.

    • Anonyymi

      Aika pieni vaiva laittaa maski 15 min ajaksi kun asioit liikkeissä

      Eri asia pitää sitä 8h pv

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe