Lähtölaskenta Suomen Exodukseen alkaa! Viime hetken infot suomalaist mitä pian tapahtuu! Osa 1

Anonyymi

Te Suomi24 lukijat ette tunne meitä. Lähes kukaan Suomen seurakuntien ihmisistä ei tiedä meistä mitään. Sillä me olemme piilossa. Me olemme ryhmä salaisia Jumalan sotureita. Me olemme kulkeneet seurakunnista toiseen valeasuissa, testataksemme kuinka uskovat kohtelevat todellisia Jumalan palvelijoita sekä tietenkin kaikkia muitakin ihmisiä. Ja me annamme tästä raportin Herralle. Ja me olemme havainneet hengellisen tilan suurimmissa osissa seurakunnista ERITTÄIN huonoksi! Seurakunnissa vallitsee synti sekä saatanallinen eksytys. Tämä viesti on omistettu Suomen uskoville sillä tätä seuraavaa sanomaa ei julisteta enää montaa kertaa ennenkuin me pistämme Suomessa shown käyntiin. Ja tämä sanoma on: TEHKÄÄ PARANNUS ja antakaa Herralle lupa riisua teidät kaikista tietoisista synneistä. Kuten Raamattu sanoo: "Ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Herraa" Aika on lähellä! Kun minä ja minun Legioonani astumme ulos piilostamme, tämä kansakunta tulee näkemään HERRAN VÄKEVÄN TULEN! Miikael

13

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä kirjoituksessa on myös testi. Katsomme ja testaame Herran antaman ohjeen mukaan kuka tähän ensimmäisenä. Ja hän tulee itse kertomaan mitä testasimme

    • Arvaa jännittääkö?

    • Anonyymi

      Tosta teidän legioonasta tuli mieleen että se riivattu vastasi että hänessä on legioona demoneita, kyn jeesus kysyi mikä olet, ja nyt te käytitte legioona sanaa, joten oletteko tekin demoneita vai mitä eksyttäjiä? Vai kuulutteko te Ranskan muukalaislegioonaan? No Venäjän armeija tulee pian Suomeen voimalla, joten siinä teille "show". Trastuit tavarits Russia harashoo!

    • Anonyymi

      Katsoppa Matt. 26:53 mitä Jeesus sanoi Getsemanessa enkeli legioonasta

      • Anonyymi

        Ei se vielä mitään. Katsopa lukua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vielä mitään. Katsopa lukua.

        Niin mitä sitten? Enkelit on Taivaassa, ei ne mihinkään Suomi24 sivulle kirjoittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä sitten? Enkelit on Taivaassa, ei ne mihinkään Suomi24 sivulle kirjoittele.

        Tulivathan enkelit Sodoman ja Gomorran aikaan ihmisen taloonkin vieraaksi. Miksi eivät voisi kirjoittaa Suomi24 sivulle myös?


    • Anonyymi

      Tien aukaisija käy heidän edellään ja Herra heitä johdattaa. Jeesus itse.

    • ALOITTAJA alennetaan !
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Jumalan - ja - Raamatun VÄÄRISTELY . . .

      . . . on PANETTELUA - jossa kohteena on - ITSE Jumala . . . !

      . . .

      JOKA - itsensä ylentää - SE . . . ALENNETAAN . . . !

      . . .

      ALOITIT viime yönä --- 24.10.2020 03:12 --- seuraavan keskustelun . . .

      . . .

      Tietoisuus on täällä

      Anonyymi
      Tänään 03:12

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16625633/tietoisuus-on-taalla

      Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.

      . . .

      Jumala POISTI . . . ALOITTAMASI KESKUSTELUN . . .

    • ALOITTAJA ON . . .

      . . . SODASSA --- Jumalaa VASTAAN - ja - SITEN . . .

      . . . JOUTUMASSA - Jumalan - PUHDISTUKSEN KOHTEEKSI . . .

      . . .

      Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16937259/jouko-pihon-13-5-2021-nakema-uni-ison-huoneen-puhdistuksesta

      . . .

      ALOITTAJALLE --- SAMA . . . Jumalan SANOMA . . .

      Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti
      13.05.2021 17:33

      . . .

      Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

      . . .

      Jumala SANOO . . .

      . . . ALOITTAJA ON - ITSE - ja - Hänen LISÄKSEEN . . .

      . . . MYÖS MONI MUU --- PENSEÄ --- ITSENSÄ KOROTTAJA . . .

      . . . JOUTUMASSA - Jumalan - PUHDISTUKSEN KOHTEEKSI . . .

      . . . Jumalan --- kurituksen - ja - VOIMAN-käytön --- AVUSTAMANA . . .

      . . . SILLÄ mitään :( --- PARANNUSTA - EI - OLE TAPAHTUNUT . . . !

      • Jumala SANOO . . .

        . . . VALHEPROFETIOIDEN - ENNUSTAMINEN - ja - LEVITTÄMINEN . . .

        . . . ON OLLUT - AINA - KIELLETTYÄ - ja - SOTIMISTA - Jumalaa VASTAAN . . .

        . . . MUTTA --- PENSEÄT KIEROILIJAT --- KUTEN . . . SINÄ --- ALOITTAJA . . .

        . . . niin -------- TE - KUITENKIN SIITÄ HUOLIMATTA --- SELLAISTA . . .

        . . . HÄRSKIÄ - ITSEKESKEISYYTTÄNNE - HARRASTATTE - ja - LEVITÄTTE . . . !

        . . .

        Jumalan - ENNAKKO --- ILMOITUKSIEN --- MUKAISESTI . . .

        . . . ASIAAN TULEE MUUTOS . . .

        . . . ja ASIAN KÄSITTELY --- ETENEE --- Jumalan TAHDON MUKAISESTI . . . ;)

        . . .

        Profetiat PALSTALLA --- TOIMENPITEET --- OVAT SEURAAVAT . . .

        ◾JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELY

        ◾RIKKOMUKSEN TEKIJÖITÄ --- RANGAISTAAN

        ◾MUUT OPPIVAT --- VAROITTAVISTA ESIMERKKI TAPAUKSISTA

        ◾PENSEÄT JOUTUVAT JALKAPUUHUN --- PARANNUKSEN TEKOON

        ◾UUDET säännöt - ja - ohjeistukset --- ASTUVAT VOIMAAN

        ◾Jumala ALOITTAA SEURAKUNTA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA

        . . .

        Profetiat PALSTAN --- TULEVA "laatustandardi" . . . ;)

        KUN --- Jumala ALOITTAA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA --- niin . . .

        . . . Herra HOITAA . . . aivan ---ITSE ---- PALSTAN SENSUURIN . . . ;)
        . . . .......................... . . . ....................................................................... . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        2.5.2017 13:42

        jgfcjgj kirjoitti:

        Hallelujaaaa, tätä tämä vielä puuttuikin.

        — Kommentoi —

        Aamen . . . Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . . .

        Kirje galatalaisille 6
        1. Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
        2. Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
        3. Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
        4. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
        5. sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
        6. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.

        9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
        10. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

        16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
        17. Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
        18. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.


    • Anonyymi

      ALOITUKSEEN.....
      Vai että oikein legioonan voimalla?


      ”Kun minä ja minun Legioonani astumme ulos piilostamme, tämä kansakunta tulee näkemään HERRAN VÄKEVÄN TULEN! Miikael ”

      Vai että oikein Shown käyntiin?

      ...”me pistämme Suomessa shown käyntiin ..”

      Ette ole ensimmäisiä, ettekä kai viimeisiä uhoajia, jotka fanaattisella kiihkolla luulette sitä ja tätä`.

      Herra ei ole kanssanne.

      Hän ei ole mikään salaseurojen sotakenraali!

      ”Sillä me olemme piilossa. Me olemme ryhmä salaisia Jumalan sotureita. Me olemme kulkeneet seurakunnista toiseen valeasuissa, testataksemme kuinka uskovat kohtelevat todellisia Jumalan palvelijoita sekä tietenkin kaikkia muitakin ihmisiä.”

      ”Ja me annamme tästä raportin Herralle..”

      ---------------------------------------

      Vai niin? Herra ei TEIDÄN raporttejanne tarvitse. Hän näkee kaiken, kaikkialla, koko ajan. Aina sydänten salaisuuksia myöten”

      ” Sillä hänen silmänsä valvovat ihmisen teitä, ja hän näkee kaikki hänen askeleensa.
      Ei ole pimeyttä, ei pilkkopimeää, johon voisivat piiloutua väärintekijät.
      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä.” (Job 34:21-23,


      ”--- eikä mikään luotu ole hänelle näkymätön, vaan kaikki on alastonta ja paljastettua hänen silmäinsä edessä, jolle meidän on tehtävä tili.” Heb 3:4


      Esityksenne lemuaa, miksi ja miten? Te KERSKAATTE itsestänne!
      ”Minä, minä, me… meidän Legiooname...” (Hyi!)

      ” Ei ole hyvä, että kerskaatte. Ettekö tiedä, että vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan? ”
      1 Kor 5:6

      ” Mutta joka kerskaa, hänen kerskauksenaan olkoon Herra.”
      10:18 Sillä ei se ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee, vaan se, jota Herra suosittelee.
      2.Korinttolaiskirje:17-18

      Hapatuksenne haisee ihmistekoiselle, omatouhuisuudelle. Hapantuneelle taikinalle. Yököttävää hommaa on kulkea valeasuissa seurakunnissa. Sitä sanotaan stkalkkaukseksi. Jumalalla ei sellaisen kanssa ole mitään tekemistä! Hän ei ole mikään ”kyttääjien” päällysmies!

      Ette ole koetuksen kestäviä.

      Pimeydessä ja piilossa toki voi luulla olevansa vaikka mitä? Mutta astukaapas nyt rohkeasti esille ja järjestäkää sitä showta! Niin sitten nähdään mitä sorttia se teidän TULI on? Ei huoli ihmetellä, jos tulee kapuloita rattaisiin? Jos palokunnat saavat hälytyksen? Jos piipaa-autotkin katsotaan tarpeelliseksi? Että siitä vain ”astumaan piiloista” areenalle. Otetaan teistä tiukka selko!


      Herra ei ole kanssanne. Koettakaa saada homma raitelleen.
      Järjen käyttö ei ole kiellettyä. Eikä testatun Raamatun viisaus ole pahitteeksi.

      Jumala ei tarvitse teidän Legioonaanne!

      Jaabo neuvoo teitä, Jaakob 4: 13-16

      ”Älä huomispäivästä kersku, sillä et tiedä, mitä mikin päivä synnyttää.
      Kuulkaa nyt, te, jotka sanotte: "Tänään tai huomenna lähdemme siihen ja siihen kaupunkiin ja viivymme siellä... jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu; sillä mikä on teidän elämänne? Savu te olette, joka hetkisen näkyy ja sitten haihtuu .”

      ”Sen sijaan, että teidän tulisi sanoa: "Jos Herra tahtoo ja me elämme, niin teemme tämän tai tuon."
      Mutta nyt te kerskaatte ylvästelyssänne. Kaikki sellainen kerskaaminen on paha.”

      ”Älä huomispäivästä kersku, sillä et tiedä, mitä mikin päivä synnyttää.” (Sananlaskut 27:1)

      ”Ja hän lausui ja sanoi minulle näin: "Tämä on Herran sana Serubbaabelille, näin kuuluva: Ei sotaväellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot.” (Sakarja 4:6)

      JK. Luulette ettei TEISTÄ ole tietoa, ettei kukaan ole havainnut? Kyllä tiedetään....
      Valeasut eivät petkuta - kaikkia!

    • Anonyymi

      Legioonasta puhutaan Raamatussa, tosin riivaajien armeijaa tarkoitetaan..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe