EU:lle vuodessa 100 miljoonaa euroa enemmän kuin nyt. Suomen EU-jäsenmaksu kasvaa noin neljä prosenttia. Suomi maksaa jatkossa EU:lle nettona yhteensä noin 5,9 miljardia euroa seitsenvuotisen budjettikauden aikana.
Suomi saa elpymisrahaa n. 3 miljardia euroa, josta tämä hallitus aikoo laittaa puolet ilmaston parannukseen.
EU:n elpymispaketti tarkoittaa sitä, että Suomi maksaa
4
76
Vastaukset
Ennen elvytyspakettia ollaan tilanteessa, jossa viennin arvo elokuussa oli 14,8 prosenttia edellisvuotta pienempi, ja tammi-elokuun vienti 12,3 prosenttia edellisvuotta pienempi.
https://findikaattori.fi/fi/80
Muistutettakoon, että viennin arvo viime vuonna oli 96 miljardia. Koronan toinen aalto lisännee negatiivista kehitystä etenkin, ellei tärkeimmän vientialueemme taloutta pyritä elvyttämään.
Jäsenmaksu toki kasvaa, elvytetään tai ei.- Anonyymi
Miltä "konttorilta" kirjoittelet?
- Anonyymi
Ja taas tienataan on tämä eu sitten hieno tienesti bisnes suomelle hahahaha.
- Anonyymi
EU ero on ainoa keino selvitä
tästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974