Trumpin ylistämä lääke tehty abortoidulla sikiöllä

Anonyymi

Pnpa pettymys. Trump on kuuluisa kristillisestä perhe elämästään. Hän kunnioittaa vaimoaan eikä riko 6. Käskyä. Hän myös vastustaa abortteja kuitenkin lääketeollisuus käyttää sikiöitä. Mitä sanotte

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika vaikea asia. Lääke selvästi paransi Trumpin.

      • Ei tuo yhtään paremmalta näyttänyt, päinvastoin.


      • Anonyymi

        Abortti pelastaa tosiaan ihmishenkiä siksi on kummaa että Trumppi vastustaa sitä.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ei tuo yhtään paremmalta näyttänyt, päinvastoin.

        Nupistaan on entistäkin hullumpi.


    • Anonyymi

      Joh.15:13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että antaa henkensä ystävänsä edestä. 1Joh.3:16 Sillä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että hän antoi henkensä meidän edestämme; meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä.

    • Anonyymi

      2Moos.20:13 Älä tapa. 5Moos.5:17 Älä tapa. Matt.5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: Älä tapa, ja: Ja joka tappaa, se on ansainut oikeuden tuomion. Matt.19:17-18 "Mutta jos tahdot päästä elämän sisälle, niin pidä käskyt." Hän sanoi hänelle: Mitkä? Jeesus sanoi: Nämä: Älä tapa, Älä te huorin, Älä varasta, Älä sanoo väärää todistusta.... Mark.10:19. Luuk.18:20. Jaak.2:11 Sillä hän, joka on sanonut: Älä tee huorin, on myös sanonut: Älä tapa; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

    • Anonyymi

      Mikä lääke? Ilmoita lääkkeen nimi. Abortoituja sikiöitä käytetään toisissa rokotteissa, mutta ei tiettävästi lääkkeissä. Aloittaja huijaa?

      • Anonyymi

        Lääkkeiden kehittelyssä ja testausvaiheessa saatetaan käyttää ihmisen soluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeiden kehittelyssä ja testausvaiheessa saatetaan käyttää ihmisen soluja.

        Lääkkeiden kehittelyssä vaihtoehdot ovat vähissä. Jos halutaan tietää miten lääke reagoi ihmiseen, niin sitä on testattava ensin laboratoriossa ihmisen soluilla ja myöhemmin ihmiskokeilla. Kokemus on nimittäin osoittanut, että eläimen solut reagoivat eri tavoin. Onneksi soluja on opittu monistamaan, joten alkuperäista kudosta tarvitaan vähän.
        En ymmärrä ongelmaa. Eihän abortteja tehdä siksi, että saataisiin soluja. Ja miten solujen käyttö kuoleman jälkeen poikkeaa elinsiirroista?


    • Anonyymi

      Tiedoksi, että kantasolut ovat nykytekniikalla eristettävissä aikuisesta, eli lapsia ei tällaisessa tutkimuksessa tarvitse enää murhata. Trumpin hallinto nimenomaan katkaisi rahoituksen sikiöperäiseltä kantasolututkimukselta. Ei kannata uskoa kaikkea törkyä mitä valtamedia suoltaa.

      • Anonyymi

        Lääketeollisuuden nyt käyttämät abortoiduista sikiöistä otetut solut ovat kymmeniä vuosia vanhoja. Näytteet ovat pieniä, sillä soluja voi monistaa. Kantasoluja voi luovuttaa kuka vain luovutuskelpoinen veripalvelussa. Mutta lääkkeitä kehittäessä käytetään myös monia muita solutyyppejä, kuten esim. keuhkoista peräisin olevia fibroblastisoluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääketeollisuuden nyt käyttämät abortoiduista sikiöistä otetut solut ovat kymmeniä vuosia vanhoja. Näytteet ovat pieniä, sillä soluja voi monistaa. Kantasoluja voi luovuttaa kuka vain luovutuskelpoinen veripalvelussa. Mutta lääkkeitä kehittäessä käytetään myös monia muita solutyyppejä, kuten esim. keuhkoista peräisin olevia fibroblastisoluja.

        Ministeriöhän myönsi, että abortoiduista sikiöistä saatujen solulinjojen käytöstä on tieteellistä hyötyä. Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että Trumpin "ihmelääke" on tehty abortoiduista sikiöistä. Vanhoista tai uusista, ei väliä. Paino on sanalla "abortoitu".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ministeriöhän myönsi, että abortoiduista sikiöistä saatujen solulinjojen käytöstä on tieteellistä hyötyä. Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että Trumpin "ihmelääke" on tehty abortoiduista sikiöistä. Vanhoista tai uusista, ei väliä. Paino on sanalla "abortoitu".

        Lääke ei ole tehty sikiöistä. On otettu yksi pakastettu solu, josta on monistettu solulinja, jonka soluja käytetään lääkkeen testauksessa. Lääkkeessä itsessään ei ole solujäämiä. Rna-rokotteessa on sen sijaan pikkuruinen dna:n pätkä. Se saa aikaan elimistön vasta-ainereaktion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääke ei ole tehty sikiöistä. On otettu yksi pakastettu solu, josta on monistettu solulinja, jonka soluja käytetään lääkkeen testauksessa. Lääkkeessä itsessään ei ole solujäämiä. Rna-rokotteessa on sen sijaan pikkuruinen dna:n pätkä. Se saa aikaan elimistön vasta-ainereaktion.

        Pakastetut solut on alunperin otettu abortoiduista sikiöistä.


    • Anonyymi

      KORONALÄÄKE ABORTOIDUILLA SIKIÖLLÄ ???

      On meno ku natsisaksassa. Ei. Natsisaksa jää tästä kauas taa.

      Totta on, että natsisaksan lääketieteelliset ihmiskokeet, (uhreina juutalaiset ja muut väärinajattelijat) kehitti lääketiedettä huimin askelin. Saamme ikäänkuin kiittää Mengeleä ja hänen töitään jatkanutta varsin tekopyhää maailmaa siitä, että meillä on tämä terveys, mikä on. ("Veri mats danke shöön!" 😁)

      Terveytemme, oma nk. hyvinvointimme, perustuu joidenkin muiden pahoinvointiin.

      Julmiin eäin- ja ihmiskokeisiin. 😁 = 😿 😢

      Mitä voimme tehdä? Itse asiaa muuttaaksemme: emme juuri mitään.

      Mutta voimme tietenkin henkilökohtaisissa valinnoissamme valita, mille annamme tukemme. Ja mille emme anna. "Ei voi palvella kahta eri herraa." On toista kumartava ja toiselle pyllistävä.

      Ottaako koronarokote? 💉? Vai ei? Omantunnon ääntään voi noudattaa, mutta olla sitten myös valmis kuolemaan aatteensa puolesta. Eikä kuolema, tai siis sitä edeltävä oireilu ole aina kiva. Itse kuolema ei (käsittääkseni) satu.

      Mitä minä / sinä valitsemme?

      Saisipa koronan ja pääsisi pois tästä maanpäällisestä helvetistä...
      ~

      • Anonyymi

        Miten voi verrata kymmeniä vuosia sitten kuolleesta otettua solunäytettä elävillä tehtyihin kokeisiin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi verrata kymmeniä vuosia sitten kuolleesta otettua solunäytettä elävillä tehtyihin kokeisiin??

        Ministeriöhän myönsi, että abortoiduista sikiöistä saatujen solulinjojen käytöstä on tieteellistä hyötyä. Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että Trumpin "ihmelääke" on tehty abortoiduista sikiöistä. Vanhoista tai uusista, ei väliä. Paino on sanalla "abortoitu".
        .


      • Anonyymi

        Kristitylle tämä maanpäällinen elämä on lähimpänä helvettiä kuin hän koskaan joutuu kokemaan. Helvettiin menevälle tämä tietysti on suhteellisesti katsoen kuin taivas. Jokaiselle tämä maallinen elämä on väliaikainen. Ikuisuus jatkuu ikuisesti. Valitkaa siis oikein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristitylle tämä maanpäällinen elämä on lähimpänä helvettiä kuin hän koskaan joutuu kokemaan. Helvettiin menevälle tämä tietysti on suhteellisesti katsoen kuin taivas. Jokaiselle tämä maallinen elämä on väliaikainen. Ikuisuus jatkuu ikuisesti. Valitkaa siis oikein.

        Kristityn pitää myös uskoa tarkasti oikein, että välttyy Helvetiltä. Mikään usko ei Jeesuksen silmissä paikkaa sitä että esimerkiksi hyväksyy homot homoina. Helvetti on edessä takuuvarmasti. Lisätietoja Helluntaikirkosta. (Ei kuitenkaan siitä, jonka piispa meni miehen kanssa naimisiin.)


    • Anonyymi

      Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:5-7 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, että tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra, eikä toista ole, minä, joka teen valkeuden ja pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Jes.31:2. Aam.3:6

    • Anonyymi

      Jos vedenpaisumus on totta? Siellä oli, lasta odottavia naisia, siis aportoiko Jumala ne kohtuun? Siis ääneen, Mellerit, ja muut Raamatun tuntiat!

      • Anonyymi

        Tuntiat ja haltiat.


    • Anonyymi

      Hehheh. Trump haluaa rangaista naisia abortista mutta käyttää itse ilman mitään moraaliristiriitaa lääkettä jota tehty niitten naisten sikiöistä tai alkoista.

      • Myöskään hänen kannattajilleen ei tässä tunnu olevan mitään ongelmaa.

        Hyvä kun Porkkanasedästä kohta päästään.


    • Anonyymi

      Jos demokraatit pääsee valtaan, niin materiaalia riittää. Sikiö elää vielä pitkään metalliastiassa.

      • Anonyymi

        "Sikiö elää vielä pitkään metalliastiassa."

        Mikä olikaan pointtisi? Lääketeollisuuden käyttämät solut ovat peräisin 60-luvulta.


    • Anonyymi

      3Moos.26:29 Ja te syötte poikienne lihaa, ja tyttärenne lihaa te syötte. 5Moos.28:53 Siinä hädässä ja ahdistuksessa, johon vihollisesi saattaa sinut, sinä syöt oman kohtusi hedelmän, syöt poikiesi ja tyttäriesi lihaa, jotka Herra, sinun Jumalasi, on sinulle antanut. Jer.19:9 Ja minä panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa, jolla heitä ahdistavat heidän viholliset, ne, jotka etsivät heidän henkeänsä. Val.4:10 Armeliaat vaimot keittivät omin käsin lapsiansa: ne tulivat heille ruuaksi tyttären, minun kansani sortuessa.

    • Anonyymi

      5Moos.30:4 Vaikka sinun karkoitettusi olisivat taivaan ääressä, niin Herra, sinun Jumalasi, kokoaa ja noutaa sinut sieltäkin. Jes.43:6-7 Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä - kaikki, jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt. Jer.14:9. 15:16

    • Rauhan tervehdys.

      Aloituksessa ei tainnut olla oikein mikään totta. Tässä Pasi Turusen sivulta:

      "VALEUUTINEN: Trump sai koronalääkettä, jonka kehttämisessä oli käytetty abortoitujen sikiöiden soluja.
      Tästä uutisoitiin myös suomalaislehdistössä.
      Charlotte Lozier Instituutin (CLI), joka on elämän puolesta toimiva järjestö, tutkijat torjuvat väitteen yksiselitteisesti täysin tietämättömänä:
      "CLI on käynyt läpi julkaistut tiedot ja johtopäätöksemme on yksiselitteinen: Presidentille ei ole annettu mitään sellaista COVID-19 lääkehoitoa, joka olisi sisältänyt ihmiselämän tuhoamista. Presidentti Trumpin saamien hoitojen kehittämiseksi ei ole käytetty ihmisalkoiden kantasoluja tai sikiöistä otettua kudosta."
      Joidenkin ihmisten Trump kielteisyys on niin patologista, että he ovat valmiita uskomaan mitä tahansa valheita, kunhan ne koskevat Trumpia, eivätkä mitään hyvää hänestä.
      Joutunemme turhaan odottelemaan, että suomalaismedia korjaa tämän ihan täydellisen Amerikan demokraattien vaalikampanjan tuottaman valeuutisen."

      Ehkä pikkuhiljaa pitäisi jo havaita näiden kaikkien perättömiksi jutuksi nousten kohujen jälkeen, että Trump-viha nousee yksinkertaisesti siitä, että hän tekee hyviä päätöksiä, erityisesti tärkeissä asioissa kuten Israel, abortin vastustus, sananvapaus ja itsenäisyys.

      Siunauksin, MM.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Vain Raamattuun voi luottaa. Viha Trumpia kohtaan saa yliopiston valehtelemaan. Trumpia ei voi syyttää abortti lääkkeistä.


      • Anonyymi

      • Joidenkin ihmisten Trump-myönteisyys on niin patologista, että he ovat valmiita uskomaan mitä tahansa valheita, kunhan ne ovat Trumpialle eduksi, eivätkä mitään pahaa hänestä.


      • Anonyymi

        Netin perusteella CLIn perustaja Charlotte Lozier oli FEMINISTI joka ajoi siis naisten asemaa ja HOMEOPAATTIääkäri. Näitä molempia ideoita kunnon pelastuva uskova vastustaa. Homeopatia onkin roskaa. Instituutti näyttää puolustavan lapsia ja perhe elämää jne. En tiedä millä laitos vastustaa lääketehtaiden omia kuvauksia Trumpin aborttilääkkeestä.
        En löytänyt Turusen artikkelia mistään. Lähde olisi aina merkittävä. Kiitos. Ihmettelen yliopistokoulutuksen saanen Turusen kritiikittömyyttä koska yleensä häneen voi luottaa.


    • Anonyymi

      Ps.59:6 Ja sinä, Herra, Jumala Sebaot, Israelin Jumala, herää kostamaan kaikille pakanoille. Älä säästä ketään uskotonta väärintekijää. Sela. 1Tim.5:8 Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkaan perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi. 2Tim.3:5. Tiit.1:16

    • Anonyymi

      Ps.106:19-20 He tekivät vasikan Hoorebin juurella ja kumarsivat valettua kuvaa; he vaihtoivat Kunniansa ruohoa syövän härän kuvaan. Jer.2:11 Onko mikään pakanakansa vaihtanut jumalia, vaikka ne eivät olekaan jumalia? Mutta minun kansani on vaihtanut kunniansa siihen, josta ei apua ole.

    • Anonyymi

      Ps.81:9-15 Kuule, kansani minä varotan sinua; Israel, jospa sinä minua kuulisit! Älköön sinulla olko muukalaista jumalaa, äläkä kumarra vierasta jumalaa. Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka toin sinut Egyptin maasta; avaa suusi, niin minä sen täytän. Mutta minun kansani ei kuullut minun ääntäni, eikä Israel noudattanut minun mieltäni. Niin minä annoin heidän mennä pois sydämensä paatumuksessa, he saivat vaeltaa omien neuvojensa mukaan. Oi, jospa minun kansani minua kuulisi ja Israel vaeltaisi minun teilläni, niin minä pian masentaisin heidän vihollisensa ja kääntäisin käteni heidän vihamiehiänsä vastaan.

    • Anonyymi

      Valitettavasti selaimesi ei tue HTML5-videoita.
      Timo Myllyniemi
      9.10. 15:25

      Covid-19-tautiin sairastunutta presidentti Donald Trumpia on hoidettu lääkkeillä, joiden kehittämiseen on käytetty abortoidulta sikiöltä saatua kudosta. Trump on kehunut saamaansa ”ihmehoitoa”.

      Trumpin hallinto on ollut abortinvastainen, ja aborttikielto on Trumpin kannattajille yksi keskeisiä vaaliteemoja.

      Lue lisää: Yhdysvaltain kuohuttavat aborttilait eivät ehkä koskaan tule voimaan – abortista tuli kuitenkin tärkeä vaaliteema

      Yhdysvaltalaismedian mukaan Trumpia hoidettiin viime viikolla sairaalassa lääkeyhtiö Regeneronin kehittämillä lääkkeillä, joiden testauksessa on käytetty 1970-luvulla abortoidun sikiön munuaiskudosta.
      Trump käyttii aborttilääkettä.
      Trump saama lääkecocktail sisältää monoklonaalista vasta-ainetta.

      Useat koronalääkkeitä kehittävistä lääkefirmoista käyttävät samaa 292T-solulinjaa, joka on peräisin 1970-luvun sikiöstä. Lisäksi kehitystyössä käytetään 1985 abortoidun sikiön solulinjaa.

      Solulinjoja on käytetty myös viruslääke Remdesivirin kehittämisessä, kertoo New Yokr Times. Remdesivir on yksi Trumpin saamista lääkkeistä. Lääkefirmat Moderna ja AstraZeneca käyttävät samoja solulinjoja.

    • Anonyymi

      Trumpin ylistämät koronalääkkeet on kehitetty abortoidun sikiön solujen avulla

      Presidentin hallinnon abortinvastainen politiikka unohtui koronataudin hoidon aikana kun Trump ylisti saamaansa lääkettä.

      • Anonyymi

        Aika vaikea ongelma. Paivi Räsänenkin lääkärinä pakottaa rokotuksiin vaikka rokotteisiin on käytetty aborttisikiöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikea ongelma. Paivi Räsänenkin lääkärinä pakottaa rokotuksiin vaikka rokotteisiin on käytetty aborttisikiöitä.

        Trump lupasi aamupuheessaan suudella miehiä ja kauniita naisia.



    • Anonyymi

      Lehdessä lukee , radiosta tuli , tv stä tuli uutinen ,
      Mitä jos siellä kerrotaan joku ilta että hiiri söi teekerin , ihminen loikkasi kuuhun tai että lehmät lentää öisin...........uutiset on elitin tietosanakirja hölmölle.

      Lääke saattaa olla vettä tai akkuhappoa , kaikkea siltä väliltä , se että se ei maksa mitään , todistaa vain sen että ilmaisia lounaita ei ole olemassa , maksat tuonnempana sitten kaiken korkoineen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe