SDP houkuttelee äänestäjiä ja houkutus on SEKSI

Anonyymi

27

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haloska paukahti poruun antamastaan vaikutelmasta lepsona seta tätinä
      eikä avioliittoonkaan kukaan uskonut
      ei sentään poraa stasisuhteistaan

    • Anonyymi

      halla-aho on myös ajatellut lähtevänsä tähän ilman rintsikoita poseeraamiseen, hameen aikoo kuitenkin vielä pitää päällä. no mitäs ei persu tekisi puolueensa eteen.

    • Anonyymi

      Persumiehet ajattelivat poseerata ilman paitaa, sehän on nyt ihan seksikästä kun on paita avoimena napaan asti kuten 70-luvun discokunkuilla.

      • Anonyymi

        Persuilla on jo valmiina mustat paidat.


    • Anonyymi

      Muslimit ei voi sitää tommosta paljastelua nyt meni äänet.

    • Anonyymi

      Taidan näpäyttää persuja kuntavaaleissa, äänestämällä demareita.

      Miksi ?

      Huonon oppositiopolitiikan takia.

      Viimeiset 15 vuotta olen äänestänyt persuja.

      • Anonyymi

        Ei 15 vuotta sitten pidetty mitään vaaleja...


      • Anonyymi

        Klo.11.46. vihdoinkin älykäs Persu!👏


    • Anonyymi

      Koska ne esittelee uusia uimapukuja?

    • Anonyymi

      naiselle tissit sallittuja, ellei ne on pieniä eivätkä maitoa nähneet eikä lasten huulia

    • Anonyymi

      Mainokset kannattaa lukea tarkasti, ettei kuvan katsomisen säännöt täysin unohtuisi.

    • Millä tavoin 'houkutus' tässä on seksi? Marin esiintyy vaatteet päällä, minkäänlaista seksuaalista toimintaaa kuvissa ei näy.

    • Anonyymi

      Juuri ennen vaaleja pistetään rämemajava paljaaksi!

      • Anonyymi

        Eläinrääkkääystä, ilmoitin eläinsuojelijalle.


    • Anonyymi

      Odotamme Pekka Haaviston ulostuloa...

      • Anonyymi

        Vaatteistaanko?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ovatko sukupuolineutraaleja nämä hallituksen ministerit...?

    • Anonyymi

      Seksi on osa elämää normaalilla ihmisellä.

      Oikeistolla on vain kuivia korppuja, joista ei ole muutenkaan mihinkään. Lepomäki hötkyy ja puhuukuin huumevierotuksessa oleva, ja ottaen huomioon rahakkaan nousukastaustansa voi sellainen vaikka ollakin.. Niissä piireissä se ei ole tavatonta, vaikka Lepomäki ei olekaan, vielä, ottanut silikoneja, paitsi ehkä aivoihinsa.

      Mieluummin äänestän vasemmiston osaavia ja hyvännäköisiä naisia.

      • Anonyymi

        Persuissakin on kauniita naisia mutta heidän ulkonäköäänhän ei voi kehua kun ovat "väärää puoluetta"
        Toisella laidalla heidän avuillaan kalasteltaisiin ääniä puolipukeisena.
        Eli jos politiikka ei pure niin vaatetta vähemmäksi.


      • Anonyymi

        Seuraavissa kuvissa Sana aikoo esiintyä pelkissä korkokengissään vahvistaakseen asemansa pääministerinä, sekä tulevana presidenttinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuissakin on kauniita naisia mutta heidän ulkonäköäänhän ei voi kehua kun ovat "väärää puoluetta"
        Toisella laidalla heidän avuillaan kalasteltaisiin ääniä puolipukeisena.
        Eli jos politiikka ei pure niin vaatetta vähemmäksi.

        Onhan siellä ja ihmetyttää, mitä he siellä tekevät. Joku Arja Juvonen on ihan naaammm ja koronapuheenvuoroissaan puhui täyttä asiaa. Mutta koska kuuluu puolueeseen, jonka linja esim talouspoliittisesti on se mikä se on, en äänestä häntä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sen kyttääminen on kai se sinun hommasi.

        Enpä ole aiemmin huomannutkaan, mutta Sannan silmät taitavat olla vähän vihreät. Smaragdit.

        Koru on myös niin kaunis, että möisi rumemmankin naisen kuvalla. Edelleen mietin, mitä taiteilija on ajatellut sitä tehdessään.


    • Anonyymi

      Milloin tulee kuvia kukkamekkoisesta Sivari Neidistä?

    • Anonyymi

      Nainen...kun et politiikassa muuten pärjää riisu rintsikat ja vilauta;D

      • Anonyymi

        Pääministerin nakukalenteri olis kiva. Saisi Sanna kerrankin kansainvälistä huomiota kun demarit kehuu aina miten tunnettu se on ulkomailla, mihin en kylläkään usko. Se on vaan demarien toiveunta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      223
      1797
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      954
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      951
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      20
      611
    Aihe