Uskovaiset eivät oleet suojassa koronalta

Anonyymi

Korona iski hengellisessä tilaisuudessa. Mikä lahko lie kyseessä?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006665509.html

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumalan sallima onnettomuus on kuritukseksi koska pidetään Jumalan totuutta vääryyden vallassa. Jumalattomuus termillä tarkoittaa uskosta osattomia ja uskovia myös.

      2Sam. 22:22 Sillä minä olen noudattanut Herran teitä enkä ole luopunut pois Jumalastani, jumalattomuuteen.
      23 Kaikki hänen oikeutensa ovat minun silmieni edessä, enkä minä poikkea hänen käskyistänsä.
      22:24 Minä olen vilpitön häntä kohtaan ja varon itseni pahoista teoista.

      Dan. 9:4 Minä rukoilin Herraa, Jumalaani, tunnustin ja sanoin: "Oi Herra, sinä suuri ja peljättävä Jumala, joka pidät liiton ja säilytät laupeuden niille, jotka sinua rakastavat ja noudattavat sinun käskyjäsi.
      9:5 Me olemme syntiä tehneet, olemme väärin tehneet, olleet jumalattomat ja uppiniskaiset; me olemme poikenneet pois sinun käskyistäsi ja oikeuksistasi

      Room. 1:18 Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,

      Hes. 33:12 Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.

      Hylätään kaikki mikä on totuuden vastakohtaista ja käännytään Jumalan puoleen ja nöyrrytään. Niin Hän antaa meille ymmärrystä Raamatun tuntemisen rinnalla. Ei saa omistaa oman kuppikunnan mukaista näkemystä vaan yksin Raamatun omaa näkemystä ja koitetaan pitää huolen että otetaan jatkuvasti vastaan rakkautta totuuteen ollakseen avoimin ja tutkivin mielin ja voidakseen tutkia, onko asia näin. Jos jossain vaiheessa ajatellaan asiaa toisin, Jumala itse ilmoittaa, kuinka asia on, mihin saakka olemme ehtineet, vaellamme samaa tietä nöyrästi, sitä Jumala tahtoo meiltä.

      Jos joku korottaa oman kuppikunnan näkemystä, se ei korota Jumalaa. Korottakoon ainoastaan Raamatun näkemystä kunhan pidetään huolen että pitäydytään Jumalan Sanoihin sellaisina kuin ne on ilmoitettu niin tällä tavalla korotamme Jumalan käskyjä ja ennen kaikkea Häntä myös.

      • Anonyymi

        Jumalan sallima onnettomuus on kuritukseksi koska pidetään Jumalan totuutta vääryyden vallassa.

        Ei se jumala sitä salli tai estä. Jos hengittelet koronapöpöjä niin se leviää ja tarttuu ihmisjoukossa, tämä on luonnollinen tosiasia. Ei se Jeesuksesta höpöttely tai usko johonkin mitään suojaa


    • Anonyymi

      Uskovat eivät välttämättä ole suojassa koronalta, jos sairastuminen esim. palvelee Herran tarkoitusperiä. Niin kävi ainakin USA:ssa, jossa vanha uskova mummo sairastui koronaan ja sen jälkeen todisti valtakunnan uutisissa siitä, kuinka Jeesus piti huolta ja antoi parantua.

      • Anonyymi

        Ne jotka kuolivat virukseen, eivät voi tulla kertomaan, että Jeesus ei parantanut.


    • Anonyymi

      Oliko välttämätöntä tehdä kaksi aloitusta samasta asiasta? Mitä väliä sillä on mikä seurakunta oli kyseessä? Virus eí valikoi väenkokouksia eikä uskonsuuntia.

      • Kuulostaa ihan kuin palvoisitte kaikissa lahkoissa ja kultissa epäjumalia?

        Pienenpieni virus peittoaa epäjumalanne mennen tullen, eikä suojeliusloitsuistakaan ole apua.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Kuulostaa ihan kuin palvoisitte kaikissa lahkoissa ja kultissa epäjumalia?

        Pienenpieni virus peittoaa epäjumalanne mennen tullen, eikä suojeliusloitsuistakaan ole apua.

        Raamattu opettaa:

        "...älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää."

        Tähän kategoriaan saa sovittaa koronaviruksenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu opettaa:

        "...älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää."

        Tähän kategoriaan saa sovittaa koronaviruksenkin.

        Mitään näyttöähän ei tuomiosta tai ikuisestta elämästä ole, mutta ihan varmuuden vuoksi ei kannata kuunnella tuollaista potaskaa. Jesusianistit seisovat häpeissään epäjumalanpalvojien jonossa jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Mitään näyttöähän ei tuomiosta tai ikuisestta elämästä ole, mutta ihan varmuuden vuoksi ei kannata kuunnella tuollaista potaskaa. Jesusianistit seisovat häpeissään epäjumalanpalvojien jonossa jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa.

        Jeesus on Jumala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on Jumala.

        Ei jumalia noin vain luoda ihmisen toimesta, epäjumalaksi hän kyllä kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu opettaa:

        "...älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää."

        Tähän kategoriaan saa sovittaa koronaviruksenkin.

        Raamattu ei edellekään mitä opeta, vaan on mykkä kirja, jota uskovaiset lukevat ja tulkitsevat usein toisistaan poikkeavalla tavalla.


    • Anonyymi

      Nolo avaus

    • Anonyymi

      Hoos.9:7 Rangaistuksen päivät tulevat, koston päivät tulevat. Israel saa tuntea sen. Hulluna on oleva profeetta, mieletönnä hengen mies sinun paljojen rikoksiesi ja paljon vainoamisen tähden. Miik.3:6-7 Sentähden tulee teille yö, näkyjä vailla, teille tulee pimeys, ennustelua vailla. Aurinko laskee näiltä profeetoilta, ja päivä heiltä pimenee. Näkijät joutuvat häpeään, ja ennustelijat punastuvat. Kaikki he peittävät partansa, sillä Jumalan vastausta ei tule.

    • Anonyymi

      Mitäs jos se oli VL-liikkeessä se sairastuminen.. näin ne saatiin ees VÄLILLÄ rääkkäämästä itseään KUOLIAAKSI TYÖLLÄ ja siihen vielä RAKENUSTALAKOOT ja muut TALAKOOT päälle..

      • Anonyymi

        Miksi tässä jostain lahkosta puhutaan? Eipä näy tietoo olevan mikä tapahtuma tai paikka oli kyseessä ?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tässä jostain lahkosta puhutaan? Eipä näy tietoo olevan mikä tapahtuma tai paikka oli kyseessä ?!

        Ei ole tietoa. Eivät ainakaan lestadiolaisia, koska he nettisivuillaan sanoutuvat irti koko tapahtumasta.

        Karismaattisessa kokoontumisissa on paljon lapsiakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tässä jostain lahkosta puhutaan? Eipä näy tietoo olevan mikä tapahtuma tai paikka oli kyseessä ?!

        Luterilainen kirkko tuskin järjestää yli sadan hengen yksityistilaisuuksia.


    • Anonyymi

      3Moos.26:21-22 Ja jos te ette sittenkin käytte minua vastaan ettekä tahdo kuulla minua, niin minä työn teitä vielä seitsenkertaisesti, teidän syntienne mukaan. Minä lähetän teidän sekaanne metsän pedot riistämään teiltä lapsenne, raatelemaan karjanne ja vähentämään teidän lukuanne, niin että teidän tienne tulevat autioiksi. Hes.14:15. 5Moos.32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni. Hoos.6:1

    • Anonyymi

      niin mitkä bileet ne olikaan? Kuka järjesti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe