Jos 3kk iso vauva osaisi kertoa unistaan...

Anonyymi

Niin millaista unta hän mahtaa nähdääitinsä sisätilassa?

Commandohauis

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sikiö, vauvaksi kutsutaan vasta syntymän jälkeen. Meinaatko että 3 cm pitkä ja 20 g painava "otus" näkisi unia, vaikka aivot eivät ole vielä kehittyneet?

• Anonyymi

Aloitus kertoo jotain aloittajansa tietotasosta; jotain surullista ja myötähäpeää herättävää.

• Anonyymi

Luultavasti kokee suurimmaksi osaksi hyvää oloa, tai muita tunnekokemuksia, hätääntymistäkin. Vauva ei ole nähnyt maailmaa, eikä osaa nähdä mitään mitä ei ole voinut nähdä. Vauva kuitenkin kuulee ympäröivää maailmaa, ehkä äidin mahassa on suoliääniä, mutta myös sinne sisälle kuuluu myös perheen tutut äänet, ehkä niitä voi tulla uniinkin?

LS

• Anonyymi

Tunnekokemuksia ennen kuin on aivojakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnekokemuksia ennen kuin on aivojakaan?

No on vauvalla aivot kohdussa. En ole ajatellut missä vaiheessa kehittyvät, mutta muistaakseni jonkinlainen aivokurkuainen on heti alussa jo, sydänkin lyö jo aikaisilla viikoilla.

LS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on vauvalla aivot kohdussa. En ole ajatellut missä vaiheessa kehittyvät, mutta muistaakseni jonkinlainen aivokurkuainen on heti alussa jo, sydänkin lyö jo aikaisilla viikoilla.

LS

Aivokurkiainen

• Anonyymi

Niin no kolmen kuukauden mittainen itu ei vielä taida paljoa...ajattelen niin, että kuitenkin voi kokea kipua? Kenties?

LS

• Anonyymi

Näkeeköhän samanlaista unta kuin minä muutama yö sitten, että kuolin?

• Anonyymi

Jeesukseen luotan.Jeesus luotettava on. Jos olet raskaana ja mietit ihmisen murhaamista niin älä tee niin pahoin.Anna vauvalapsen tulla murhaamattomana omaan elämäänsä. Anna adoptioon, mutta älä murhaa häntä.

Jos on enneunia näkevä tapaus niin se painajaismainen unennäkö mahdollisuus on isoa vauva ahdistamassa kun jotenkin merkillisesti saa tiedon etukäteen tulevassa olevasta murhastaan. Kohdusta on huono päästä kertomaan tulevaisuuden unelmistaan.

Vauvaihmisellä voi olla unelmana puutarhan hoitohommat ja hänestä tulee presidentti jos saa elää.Ja hän pelastukseen evankelioi muutamia miljoonia ihmisiä 14v päästä maailmaantulostaan.

https://www.youtube.com/watch?v=jPxW5wKo6sU

Suomalaisia on vähän muutenkin leikkikavereina maailmassa niin en ymmärrä siitäkään syystä murhantarvetta. Adoptiota odottaa monet ihmiset, joilla ei vauvanteko onnistu ja joilla kypsynyt halu saada adoptoitu vauvaihminen.

Jeesus on mun Herra!

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesukseen luotan.Jeesus luotettava on. Jos olet raskaana ja mietit ihmisen murhaamista niin älä tee niin pahoin.Anna vauvalapsen tulla murhaamattomana omaan elämäänsä. Anna adoptioon, mutta älä murhaa häntä.

Jos on enneunia näkevä tapaus niin se painajaismainen unennäkö mahdollisuus on isoa vauva ahdistamassa kun jotenkin merkillisesti saa tiedon etukäteen tulevassa olevasta murhastaan. Kohdusta on huono päästä kertomaan tulevaisuuden unelmistaan.

Vauvaihmisellä voi olla unelmana puutarhan hoitohommat ja hänestä tulee presidentti jos saa elää.Ja hän pelastukseen evankelioi muutamia miljoonia ihmisiä 14v päästä maailmaantulostaan.

https://www.youtube.com/watch?v=jPxW5wKo6sU

Suomalaisia on vähän muutenkin leikkikavereina maailmassa niin en ymmärrä siitäkään syystä murhantarvetta. Adoptiota odottaa monet ihmiset, joilla ei vauvanteko onnistu ja joilla kypsynyt halu saada adoptoitu vauvaihminen.

Jeesus on mun Herra!

Commandohauis

Katsoin youtubesta videon nimeltä silent scream. Siinä näytettiin ultraäänikuvaa pienestä ihmisenalusta, jota oltiin abortoimassa, ja joka yritti epätoivoisesti paeta vierasta instrumenttia, joka sen turvalliseen maailmaan oli tunkeutunut. Se ei ollut mikään aivoton solumassa, vaan pieni vauva, jolla oli kyky aistia kipua, pelätä ja reagoida.

• Anonyymi

Vauvat on ihania 😍

• Anonyymi

Niiden murhaaminen on pahuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe