Ei se Jeesus teitä varjellut edes Koronalta vaikka kuinka hurskaita yritätte olla ja rukoilla.
Ihan turhaa touhua.
Eläisitte rennommin ja iloitsisitte elämästä jatkuvan kieltäymyksen ja aikaanne tuohon uskontouhuun käyttämättä.
Voi elää rehellisenä ja oikeamielisenä ilman Jeesuksia
Jyväskylä joukkotarttuminen uskonnollisessa kokouksessa
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Usko ei ole jokamiehen, vaan sen, jolle Jumala sen lahjoittaa. Uskoa voi anoa siitä osaton Jumalalta.
Ei Raamatussa väitetä että usko estää sairauksia tarttumasta, vaan siellä kehoitetaan käyttämään järkeä ja omaatuntoa,- Anonyymi
Repe.Ruutikallo kirjoitti:
Miten voi anoa uskoa olennolta, johon ei usko? Jos anoo, on jo uskossa.
Jos sinusta kysymys on vain pelkästä olennosta, niin ymmärrän, miksi et vaivaannu...!
- Anonyymi
Miten voi anoa uskoa olennolta, johon ei usko? Jos anoo, on jo uskossa.
Silloin aina uskoo senverran, että pystyy sanomaan, ettei usko.
Ymmärsitkö?
- Anonyymi
Uskovaiset päättivät testata , josko Jumala / Jahven olemassa!
Tarkoitus oli testata suojeleeko vai siunaako Jumala!
Testin tulos:
Jumala olemassa olo ei selvinnyt, kun vaikuttaa siltä, että puolet porukasta tuli suojelluksi korona-tartunnalta ja puolet porukasta siunattiin tuli korona-tartunnalla!
Saattaa tietysti olla niin, ettei porukassa ollut yhtään "oikein" uskovaa!
Jyväskylässä ehkä niitäkin on; kun ei ainakaan vielä ole kaupungin päälle satanut tulta ja tulikiveä!
Onkos tietoa suolapatsaista ... kellään? Ja missä päin maailmaa?- Anonyymi
Mihin tarvitsisit suotalapatsasta, teetkö kahviisi sillä makua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tarvitsisit suotalapatsasta, teetkö kahviisi sillä makua?
Mikä on suotalapatsas? Onko se jokin esine suolla? Patsas? Talapatsas?
Ei muuten ole vieläkään selvinnyt, minkä yhteisön yksityistilaisuudesta oli kysymys. HS koetti selvittää, mutta auki jäi kysymys vielä. Kaikki läpisoitetut uskonyhteisöt kieltäytyivät kunniasta muslimeja ja mormoneja myöten.
No on selvinnyt! Ylen uutisten mukaan kyseessä oli helluntailaiskarismaattinen yhteisö.
Siis hurjaa hihhulointia tiededenialistien kekkereissä. Yllättyikö joku seurauksista?- Anonyymi
On hyvä asia , että Suomen maassa on lehdistöä joka sorttia.
Vaikka vain vielä niihin edelleen kommunismiin uskovilla:
https://www.tiedonantaja.fi/
Toisinajattelu on hyvä . Ja joskus myöhemmin se saattaa selvitä, että oikeassa olivat!
Onkohan tuollaista tapahtunut Suomessa?
No, tämä Hellaraiden hullutus selvisi Perussuomalaisten toimesta!
Jos ei Hellarit ole vieraslaji , niin on se ainakin lähes .... Vieras-uskonto" ....hihhuleita! ?
https://www.suomenuutiset.fi/korona-ryopsahti-jyvaskylassa-kongosta-saapuneet-pakolaiset-eivat-noudattaneet-karanteenimaarayksia/ Anonyymi kirjoitti:
Toisinajattelu on hyvä . Ja joskus myöhemmin se saattaa selvitä, että oikeassa olivat!
Jos ei Hellarit ole vieraslaji , niin on se ainakin lähes .... Vieras-uskonto" ....hihhuleita! ?
https://www.suomenuutiset.fi/korona-ryopsahti-jyvaskylassa-kongosta-saapuneet-pakolaiset-eivat-noudattaneet-karanteenimaarayksia/Yle tosin oli uutisoinut aiheesta jo monta tuntia ennen persuja.
Muistaakseni Päivi Räsänen vaati, että ottaisimme ensisijaisesti kristittyjä pakolaisia. Tässä niitä nyt sitten on.
Muslimien koronanlevitysaktiivisuudesta ei ole toistaiseksi raportoitu. Ei edes persumediassa.
Ellei helluntaikarismaattisuus olisi palstamarkkinoinnin mukaan Jumalalle erityisesti mieleen, vähän jopa säälisin noita afrikkalaisia. Tuskin kaikki osaavat edes kunnolla lukea, joten ovat täysin vietävissä.
Lähihoitajaksi juuri koulutetulta tällainen taudinlevitystoiminta on kyllä moraalisesti täysin rikokseen verrattava teko. Ellei lakikirjankin mukaan, kun oikein silmin katsotaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.suomenuutiset.fi/korona-ryopsahti-jyvaskylassa-kongosta-saapuneet-pakolaiset-eivat-noudattaneet-karanteenimaarayksia/Ei hellari ole minulle mikään vierasuskonto, vaan maanläheinen kirkon tapainen paikka jossa on uskovaisia, karismaattisuutta joka on erilaista sen takia kun kirkossa
- Anonyymi
afrikkalaisosasto
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt väärin. Me helluntailaiset olemme tiede fundamentalisteja. Siksi me käytämme mikrouunejakin ja jopa silitysrautoja!
Kaikkien silitysrautojen takana on tiede. Tieteen takana luova kreationisti. Älykkö vailla vertaa!
- Anonyymi
> Eläisitte rennommin ja iloitsisitte elämästä jatkuvan kieltäymyksen...
Niin, nykyään totalitaristiset hallitukset haluavat kieltää normaalin elämän ihan "koronan" vuoksi. Pitäisikö siis kapinoida hallitusta vastaan?Totalitaristisia hallituksia vastaan kapinoidessa voi mennä henki, mutta tuossahan niitä on heti naapurissa ja sen naapurissa oikein montakin.
- Anonyymi
Totalitaristisia hallituksia vastaan kapinoidessa voi mennä henki, mutta tuossahan niitä on heti naapurissa ja sen naapurissa oikein montakin.
En lähtisi kapinoimaan mitään hallituksia vastaan
- Anonyymi
Totalitaristisia hallituksia vastaan kapinoidessa voi mennä henki, mutta tuossahan niitä on heti naapurissa ja sen naapurissa oikein montakin.
Henkiäkö?
- Anonyymi
> Ei se Jeesus teitä varjellut ....
Jeesus ei Raamatun mukaan voi mitään ilman Jumalaa. Mutta Jumala voi kyllä varjella kaikilta sairauksilta, siitä olen varma.
..."Totisesti, totisesti minä sanon teille: Poika ei voi itsestänsä mitään tehdä, vaan ainoastaan sen, minkä hän näkee Isän tekevän; sillä mitä Isä tekee, sitä myös Poika samoin tekee."
Joh. 5:19 - Anonyymi
> Ei se Jeesus teitä varjellut edes Koronalta vaikka kuinka hurskaita yritätte olla ja rukoilla.
Toisaalta, korona on samaa tasoa kuin normaali flunssa, joten...- Anonyymi
Keitä teitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitä teitä?
Mistä sitä voi tietää mitä ihmiset rukouksessaan Jumalalta pyytävät ,j os menee tilaisuuteen korona aikana, olisi viisasta käyttää maskia
- Anonyymi
Näin on, uskonto ei auta koronaa sen pätkääkään! Milloin uskovaiset uskoo, jotta usko poistaa koronan? Ihme touholaisia nuo uskonherrat ja - naiset, luulevat olevansa maaliman parantajia ja itse levittävät koronaa urakalla!
Usko ei auta maanpäällisiin asioihin millään määrin, itse riekkolaisia on uskon porukat! - Anonyymi
usko ei auta missään suhteessa, ei millään määrin ihmis elämässä! - uskon jutut on aku ankkaa pilvin pimein- Hävettäis olla uskon asialla, en kannata minkäänlaista uskoa!!!!!
- Anonyymi
nehän elivätkin aivan liian rennosti ja siksihän se korona levisi, tanssivat kokouksessaan ja mölisivät niin, että sylki lensi - afrikkalaisia kaikki
- Anonyymi
Häpeäisin olla uskovainen, häpeäisin olla sanan saattaja uskossa kuin uskossa.` "Häpeän pilvi " varjostas mua ja saisin vihan ryöpyn niskoilleni. Onneksi en ole uskovainen, vihaan kaikkea uskoon liittyvää, siellä uskoissa uskovaiset lupaa kaikkea hyvää ja Jumalan kämmenen siunausta asiaan ku asiaan...varmaan menisin uskoon jos joku uskon lahko poistais taudit ja muut pahat maailmasta. -Uskon vaan sitten ku näen! Minkälaisia touhottajia nuo uskon tyypit Jyväskylässä, oikein pirullaisia koronan kanssa, hyvää luvataan mutta mitä hyvää on kun sairauksia laumoittain levitetään?
Ottakaa uskovaiset nyt se raamattu polville ja rukoilkaa Korona pois ihmisten ilmoilta, sitten tulen uskoon ja olen visusti teidän jäsen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569