Ketkä ne naiset ovat jotka pyöräilevät lempäälän keskustassa, samat asut,, tuulipuvut ja pyörät ja villapipot päässä, ovat jotain 60 v tai 70 v ikäisiä. Menevät peräkkäin aina lempäälän keskustassa. Onko tietoa ketä ne ovat, kiinostaa.
Kaksi naista
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kysymään vai pelkäätkö sosiaalisia tilanteita nyhverö?
- Anonyymi
Mä ehkä olen joskus ne nähnyt, onko jotain uskovia ihmisiä, ne pyöräilee peräkkäin ja lujaa vauhtia, jotain 70v yli vähän, vanhan tyyliset ulkopuvut. Ne vie aina jotain tai hakee pyörillä, semmoiset virkatut hatut, olisiko siskoja vai vanha piikoja en tiedä, hauskan oloisia
- Anonyymi
Olisko Pirre ja Hansu?
- Anonyymi
Tai Tiuhti ja Viuhti.
- Anonyymi
Ovatko naisia? Vai ovatko 34vuotiaita?
Olikohan verkkarit vai hame?
Pohditaas näitä oikein joukolla ja hartaasti, eikös vain, just jepulis joo? - Anonyymi
Oliko tunturi vai helkama, entäs nastat vai kitkat?
- Anonyymi
Oliko valot edessä , takana ja pyörät huollettu säännöllisesti?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta653325Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1162503- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391310
- 821179