Laitoin yhden kiven maahan. Siitä tulee eka moskeija.
Aloin rakentaa moskeijan. Laiton perustuskiven
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
Itse rakensin styroksista ja pahvista moskeijan pienoismallin. Käytän sitä rukoilun apuna ja toivon, että teidänkin kivenne auttaa teitä keskittymään rukouselmään entistä paremmin! Kutsun omaa moskeijaani Kaukaisimmaksi Moskeijaksi.
Tein sen kun näin Redditissä kuvan, että joku oli rakentanut koko huoneen keskelle pienoismoskeijan, jossa oli kauniit verhotkin ympärillä.
Pari päivää myöhemmin luin Hadithin, että kuka tahansa rakentaa moskeijan hänelle Allah itse rakentaa myöhemmin jotakin hienoa ......
Mahtava alku ja teko siis teiltä. Itse voin vain kiittää niitä hienoja kuvia joita Reddit välittää välillä eri ihmisten elämästä. Herätti todella iloa sydämessä nähdä koko huoneen kokoinen kauniisti koristeltu pienoismoskeija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741