Laitoin yhden kiven maahan. Siitä tulee eka moskeija.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Itse rakensin styroksista ja pahvista moskeijan pienoismallin. Käytän sitä rukoilun apuna ja toivon, että teidänkin kivenne auttaa teitä keskittymään rukouselmään entistä paremmin! Kutsun omaa moskeijaani Kaukaisimmaksi Moskeijaksi.
Tein sen kun näin Redditissä kuvan, että joku oli rakentanut koko huoneen keskelle pienoismoskeijan, jossa oli kauniit verhotkin ympärillä.
Pari päivää myöhemmin luin Hadithin, että kuka tahansa rakentaa moskeijan hänelle Allah itse rakentaa myöhemmin jotakin hienoa ......
Mahtava alku ja teko siis teiltä. Itse voin vain kiittää niitä hienoja kuvia joita Reddit välittää välillä eri ihmisten elämästä. Herätti todella iloa sydämessä nähdä koko huoneen kokoinen kauniisti koristeltu pienoismoskeija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101310- 1011057
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501