Laitoin yhden kiven maahan. Siitä tulee eka moskeija.
Aloin rakentaa moskeijan. Laiton perustuskiven
1
121
Vastaukset
- Anonyymi
Itse rakensin styroksista ja pahvista moskeijan pienoismallin. Käytän sitä rukoilun apuna ja toivon, että teidänkin kivenne auttaa teitä keskittymään rukouselmään entistä paremmin! Kutsun omaa moskeijaani Kaukaisimmaksi Moskeijaksi.
Tein sen kun näin Redditissä kuvan, että joku oli rakentanut koko huoneen keskelle pienoismoskeijan, jossa oli kauniit verhotkin ympärillä.
Pari päivää myöhemmin luin Hadithin, että kuka tahansa rakentaa moskeijan hänelle Allah itse rakentaa myöhemmin jotakin hienoa ......
Mahtava alku ja teko siis teiltä. Itse voin vain kiittää niitä hienoja kuvia joita Reddit välittää välillä eri ihmisten elämästä. Herätti todella iloa sydämessä nähdä koko huoneen kokoinen kauniisti koristeltu pienoismoskeija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435988
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4282983- 1532971
- 262324
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv202171- 781507
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo641416Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141194Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101122- 531040