Laitoin yhden kiven maahan. Siitä tulee eka moskeija.
Aloin rakentaa moskeijan. Laiton perustuskiven
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
Itse rakensin styroksista ja pahvista moskeijan pienoismallin. Käytän sitä rukoilun apuna ja toivon, että teidänkin kivenne auttaa teitä keskittymään rukouselmään entistä paremmin! Kutsun omaa moskeijaani Kaukaisimmaksi Moskeijaksi.
Tein sen kun näin Redditissä kuvan, että joku oli rakentanut koko huoneen keskelle pienoismoskeijan, jossa oli kauniit verhotkin ympärillä.
Pari päivää myöhemmin luin Hadithin, että kuka tahansa rakentaa moskeijan hänelle Allah itse rakentaa myöhemmin jotakin hienoa ......
Mahtava alku ja teko siis teiltä. Itse voin vain kiittää niitä hienoja kuvia joita Reddit välittää välillä eri ihmisten elämästä. Herätti todella iloa sydämessä nähdä koko huoneen kokoinen kauniisti koristeltu pienoismoskeija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706