Helluntaikirkko näyttää nyt ottavan näillä palstoilla kantaa moniin asioihin.
Helluntaikirkko haukkuu Mellerin tuotannon ja myös ne, jotka Mellerin tuotantoa kuulevat. (alla Suomen Helluntaikirkon kommentti pedonmerkistä).
"Helluntaikirkko
Tänään 17:24"
"Samanlaista panikkia oli ilmassa kun elintarvikkeisiin, kuten maitopurkkeihin tuli ENA-koodit, niitä hengellisen ravintonsa Mellerin tuotteista ammentavat pitivät pedon merkkeinä. Toki #jonnet eivät muista."
Helluntaikirkko käy myös muilla palstoilla kerjäämässä itselleen jäseniä muista kirkkokunnista.
Helluntaikirkon tiedotukset näillä palstoilla näyttää olevan pahasti ala-arvoisia ja osa perättömiäkin.
Suomen helluntaikirkko se kuitenkin näyttää olevan nimimerkin ja siellä olevan linkin perusteella.
Mellerin Patmos ja hänen Patmos-radionsa ovat kuitenkin useimpien helluntaikirkkolaisten suosikkilistalla, joten on Helluntaikirkolta aikamoinen riski yleistää kaikki Mellerin tuotanto ja koko Patmos-lähetyssäätiö eksytykseksi.
ttps://www.suomi24.fi/profiili/Helluntaikirkko?page=2
Helluntaikirkko tyrmää Mellerin opit
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntaikirkko voisi lopettaa kaikki kommentoinnit, koska kaikki tietävät jo, että he pitävät kaikkia muita uskovia ja suuntauksia harhaoppisina.
- Anonyymi
Turhaanko? - ei toki: "näin yhdessä me käymme nyt eteenpäin".
Niin, Helluntaikirkko taitaa olla ainoa yhteisö, joka osallistuu täällä keskusteluun meidän yksittäisten kirjoittajien kanssa.
Ihmetellä täytyy, kun yhteisön viestit ovat suureksi osaksi asiattomia ja muutenkin näille palstoille kuulumattomia.
Helluntaikirkon viestit ovat myös Suomen helluntaiherätystä hajoittavia ja onhan jo nykyinen helluntaiherätyksen hajoaminen ja raju riitatilakin Helluntaikirkon aikaansaannos.- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Niin, Helluntaikirkko taitaa olla ainoa yhteisö, joka osallistuu täällä keskusteluun meidän yksittäisten kirjoittajien kanssa.
Ihmetellä täytyy, kun yhteisön viestit ovat suureksi osaksi asiattomia ja muutenkin näille palstoille kuulumattomia.
Helluntaikirkon viestit ovat myös Suomen helluntaiherätystä hajoittavia ja onhan jo nykyinen helluntaiherätyksen hajoaminen ja raju riitatilakin Helluntaikirkon aikaansaannos.Pöhötauti on rumaa.
Kiitos Pe.ku aloituksestasi. Meller taitaa olla eläkkeellä, joten enää ei tule uusi floppeja häneltä. Hänen välillä sensaatiohakuiset kirjat aiheuttivat aikanaan ihmisissä hämmennystä, joka työllisti sieluhoitajia. Mutta toki siellä hyviäkin kirjoja löytyy. Ja kustannusliikkestä hyviä työntekijöitä myös johtamaan Ristin Voittoa. Luonnollisesti suosittelemme hengellisen ravinnon hankkimistä Aikamedian julkaisuista sekä seurakunnista.
Pe.ku entisenä saarnaajana olit varmaan silloin myös pelästynyt EAN-koodista, kuten jotkut muutkin?- Anonyymi
Helluntaikirkko kirjoitti:
Kiitos Pe.ku aloituksestasi. Meller taitaa olla eläkkeellä, joten enää ei tule uusi floppeja häneltä. Hänen välillä sensaatiohakuiset kirjat aiheuttivat aikanaan ihmisissä hämmennystä, joka työllisti sieluhoitajia. Mutta toki siellä hyviäkin kirjoja löytyy. Ja kustannusliikkestä hyviä työntekijöitä myös johtamaan Ristin Voittoa. Luonnollisesti suosittelemme hengellisen ravinnon hankkimistä Aikamedian julkaisuista sekä seurakunnista.
Pe.ku entisenä saarnaajana olit varmaan silloin myös pelästynyt EAN-koodista, kuten jotkut muutkin?Mitä kirkkoa sinäkin muka edustat? Ihan feikki ukko olet. Ja kiitis peku, ja vielä saarnamieskin. Viiraako päästä?
- Anonyymi
Pe.ku entisenä saarnaajana olit varmaan silloin myös pelästynyt EAN-koodista, kuten jotkut muutkin?Meller oli Taivaan ja maan väliltä-radio-ohjelmassa vastaamassa vain jokunen viikko sitten.
Ei Herralla ole mitään eläkeläisiä sanan varsinaisessa merkityksessä.
Olen itse Melleriä paljonkin kuunnellut mainitsemani ohjelman kautta etsikonaikanani ja heti uskoon tullessanikin vielä. Ihan säännöllisesti viikottain. En eksynyt, mutta kasvoin hänen selityksistään lopulta eroon ja aloin huomata varttuessani myös opillisia asioita, joita en allekirjoita.
Herra kyllä siis varjelee, jos etsii Herraa, eikä opettajia. - Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Helluntaikirkon viestit ovat myös Suomen helluntaiherätystä hajoittavia ja onhan jo nykyinen helluntaiherätyksen hajoaminen ja raju riitatilakin Helluntaikirkon aikaansaannos.Meller on nyt suorassa TMV:ssä, soita jos uskallat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meller on nyt suorassa TMV:ssä, soita jos uskallat!
Meinasinpa juuri tulla samaa ilmoittamaan, että siellähän tuo Meller on taas parhaillaan radio Dein Taivaan ja maan väliltä-lähetyksessä vastaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasinpa juuri tulla samaa ilmoittamaan, että siellähän tuo Meller on taas parhaillaan radio Dein Taivaan ja maan väliltä-lähetyksessä vastaamassa.
Helluntaikirkko tuli palstalle vain osoittaakseen, ettei ole edes ajan tasalla kritisoimistaan ihmisistä, kun kerran väittivät, että Mellerin puheet muka olisivat johonkin loppuneet eläkkeen myötä.
- Anonyymi
Pe.ku entisenä saarnaajana olit varmaan silloin myös pelästynyt EAN-koodista, kuten jotkut muutkin?Petos käyttää toisen identiteetiä omien valheiden julkaisuun.
Tämä on rikos josta on tehtävä viallinen selvitys.
Helluntaikirkko ei ole kyseisen nimimerkin takana. Kyseessä on petos.
- Anonyymi
Leo Mellerin kirja. Raha ja Raamattu, sivut 224-225 on kaljupäisiä ihmisiä, viivakoodi päässä.
- Anonyymi
Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
Matt25:1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat.'
Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin. - Anonyymi
Leo Meller blogi 29.11.2013 "Joka tuntee minun ja talouskäsitykseni, tietää, että raha on minulle suuresti pyhä."
- Anonyymi
Erotuomarointi niin, eikö se olekaan luvanvaraista?
- Anonyymi
Leo Meller ei ole helluntailainen vaan luterilaisen kirkon jäsen ja kuuluu luterilaisten karismaattiseen siipeen. Mellerillä on kuitenkin paljon vaikutteita helluntailaisuudesta ja amerikkalaisesta menestysteologiasta, mitä on myös paljon suomalaisessa helluntailaisuudessa.
- Anonyymi
Jer.49:31 Nouskaa, käykää kansan kimppuun, joka asuu rauhassa ja turvallisena, sanoo Herra; ei ole sillä ovia eikä salpoja, he asuvat yksinänsä. Hes.38:11 ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jotka asuvat turvallisina - asuvat muuria vailla kaikki tyyni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia.
- Anonyymi
Varmaa on, että tällä palstalla helluntaikirkko ei ota mitään kantaa mistään asiasta. Tämä on juoropalsta. Aloitus on emävalhe, kuten valheita täällä on lähes kaikki.
- Anonyymi
En kuulu helluntaikirkkoon mutta olen tavallinen hellari. Kuuntelen Radiopatmosta ja voin tukea jotain Patmoksen työkohteita. Kaikkiin Mellerin opetuksiin ja käsityksiin en yhdy. Salopuu
- Anonyymi
Käypäs Pe.ku soittamassa Taivaan ja maan väliltä -ohjelmassa. Meller on vastaamassa kysymyksiin. Kerro hänelle huolesi.
- Anonyymi
Ei Pe.ku uskalla soittaa suoraan ohjelmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe.kun puheet on kuin tyhjien tynnyreiden kolinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä Helluntaikirkko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä Helluntaikirkko.
Pe.ku! Ei Helluntaikirkko voi soittaa, se ei ole ihminen. Mutta Pe.ku on ihminen ja voi ihan hyvin soittaa. Mutta Pe.kua pelottaa! Yhyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pe.ku! Ei Helluntaikirkko voi soittaa, se ei ole ihminen. Mutta Pe.ku on ihminen ja voi ihan hyvin soittaa. Mutta Pe.kua pelottaa! Yhyy!
Kyllä siellä H-kirkonkin takana ihminen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä H-kirkonkin takana ihminen on.
Siellä on monta ihmistä. Mutta kuorossako niiden ihmisten pitäisi siihen radio-ohjelmaan soittaa? Kyllä se on parasta kun Pe.ku ihan itse soittaa ohjelmaan, niin saa parempia vastauksia, eikä tarvitse täällä palstalla itkeä.
Pe.ku ei ole esittänyt täällä yhtään kysymystä Mellerille. Eikö Lexalla ole Patmoksessa juttuseuraa, kun hänen pitää sitä täältä mankua fanityttöjensä avulla?
- Anonyymi
Repe.Ruutikallo kirjoitti:
Pe.ku ei ole esittänyt täällä yhtään kysymystä Mellerille. Eikö Lexalla ole Patmoksessa juttuseuraa, kun hänen pitää sitä täältä mankua fanityttöjensä avulla?
Oletko karannut riisipaketin kyljestä. Pahuksen irtonaista. Mene pian takaisin. Riisi ole mitään vailla sinua.
- Anonyymi
Tempauskesta olen Mellerin kanssa samaa mieltä. Lähdetään ennen vihan aikaa. Kerran pelastettu ja aina pelastettu ei pidä paikkaansa. Ja en myöskään usko siihen että Jumala on ennalta määrännyt ihmiset, jotka hän pelastaa ja vaikuttaa sen että he vastaavat Jumalan kutsuun. Ei hänen jaarituksiin kaikkiin ole syytä uskoa. Salopuu
- Anonyymi
Mellerin opissa on kalvinistisia vaikutteita, mihin ei voi yhtyä. Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut lopun aikojen pohdiskelu yli sen mitä raamattu kertoo. Minulle riittää se mitä Jeesus kertoo tulostaan: "Sitä hetkeä ei tiedä kukaan, ei edes Poika, ainoastaan Isä yksin." Sittenpähän nähdään.
"Tempauskesta olen Mellerin kanssa samaa mieltä. Lähdetään ennen vihan aikaa. "
Hehheh :) Salopuu
Mellerin antamat ensimmäiset tempausajat ovat umpeutuneet jo aikoja sitten.
Nyt Mellerillä on uusi tempasaika vetämässä, jossa takaraja on noin viiden vuoden kuluttua.
Antoi tuon uuden tempausajan Seinäjoen heluntaiseurakunnassa.
- Anonyymi
Onko hell.tsöötsissä muitakin kuin näitä amerikkalaishenkisiä ja äärikarismaattisia "Hell and fire - my suupielet kärventyi!" -eksyttäjäpappeja?
- Anonyymi
Kyllä siellä muitakin eksyttäjiä on
- Anonyymi
"Mellerin Patmos ja hänen Patmos-radionsa ovat kuitenkin useimpien helluntaikirkkolaisten suosikkilistalla"
Vai oikein useimpien? Höpö höpö. Yksikään minun tuntemani helluntailainen ei niitä seuraa.- Anonyymi
Mellerin aikaisemmat ennustukset ovat kaikki menneet metsään. Muistan, kun hän ennusti 70-luvulla Neuvostoliiton hyökkäyksestä Suomeen ja jotkut vauhkot jopa muuttivat pois Suomesta tuon takia.
Ennustukset Jeesuksen takaisintulosta ovat myös kaikki menneet pieleen. Mutta aihetta käsittelevät kirjat myyvät hyvin.
Mutta ei hän ota mitään vastuuta vääristä profetioistaan.
Hän osaa manipoida uskovia taitavasti ja osaa kerätä hyvin rahaa. Sitä todistavat hänen suuret tulonsakin. Anonyymi kirjoitti:
Mellerin aikaisemmat ennustukset ovat kaikki menneet metsään. Muistan, kun hän ennusti 70-luvulla Neuvostoliiton hyökkäyksestä Suomeen ja jotkut vauhkot jopa muuttivat pois Suomesta tuon takia.
Ennustukset Jeesuksen takaisintulosta ovat myös kaikki menneet pieleen. Mutta aihetta käsittelevät kirjat myyvät hyvin.
Mutta ei hän ota mitään vastuuta vääristä profetioistaan.
Hän osaa manipoida uskovia taitavasti ja osaa kerätä hyvin rahaa. Sitä todistavat hänen suuret tulonsakin.Juu, aiemmat Mellerin antamat tempausajat ovat jo umpeutuneet ja uuden takarajan antoi viime vuonna vierailullaan helluntaiseurakunnassa.
- Anonyymi
Valehtelet aloittaja.
- Anonyymi
Matt.4:19-20 Ja hän sanoi heille: Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisen kalastajia. Niin he jättivät kohta verkot ja seurasivat häntä. Mark.1:17-18 Ja Jeesus sanoi heille: Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia. Kohta he jättivät verkot ja seurasivat häntä. Kerrottu eri lailla.
- Anonyymi
Luuk.5:6 Ja sen tehtyään he saivat kierretyksi suuren joukon kaloja, ja heidän verkkonsa repeilivät. Joh.21:11 Niin Simon Pietari astui venheeseen ja veti maalle verkon, täyttä suuria kaloja, sata viisikymmentä kolme. Ja vaikka niitä oli niin paljon, ei verkko revennyt. Oliko ketään, paikanpäällä repesikö verkko, vain ei?
- Anonyymi
Heluntaikirko ei ole minun tietojeni mukaan antanut kenellekään nimenkirjoitus oikeutta keskustelupalstalle kirjoittamiseen.
Tämä on sen luokan asia, että on selvitettävä onko ja miten värennetyllä nimimerkkillä sallittu kirjoittaa tälle palstalle. Tämä on johtanut yhteiskunnassa valheellisen käsitykseen helluntaikirkosta ja koko helluntlaisuudesta.
Tämä on selvitettävä lain vaatimalla tavalla.Pitää olla aikamoinen vajakki, jos ei tajua, että täällä esiintyvät nimimerkit ovat olleet täysin keksittyjä sen jälkeen kun papit lopettivat kirkon lipun alla kirjoittamisen ääriuskovaisten maaniseen kiusaamiseen.
Opeiltaan Helluntaikirkko-nimimerkin takana oleva henkilö on Helluntaikirkkolainen.
Sellanen luotaan työntävä, eli ällöttävä.- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Opeiltaan Helluntaikirkko-nimimerkin takana oleva henkilö on Helluntaikirkkolainen.
Sellanen luotaan työntävä, eli ällöttävä.Kyllä, ällöttävyydessä tosin jää pronssille sinun ja repen jälkeen.
- Anonyymi
Ps.115:16 Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille. Jes.66:1 Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun jalkojeni astinlauta. Mikä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi minun leposijani.1Kun.8:27. 2Aikak.6:18. Ap.t.7:48 Korkein ei kuitenkaan asu käsillä tehdyissä huoneissa; sillä näin sanoo profeetta. Ap.t.17:24 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913