Suomen potkupallojoukkue

Anonyymi

Joukkueessa 18 valkoihoista pelaajaa ja arvatkaa minkäs värinen mainostaa Suomen joukkuetta...??

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanon suoraan värin se on paskanvärinen ja jos joku väittää muuta niin selittäisi minkä väristä paska on ?

• Anonyymi

Sama tilannehan on mainoksissa yleensäkin! Ihan kuin jo puolet maan väestöstä olisi tummia mamuja?

Kuvaa hyvin, millaisessa elitokratiassa eli näennäisdemokratiassa me nykyään elämme. Yksityiset yrityksetkin on valjastettu mamutuspropagandan tekoon!

• Anonyymi

" Suomalainen " joka ei osaa eikä puhu sanaakaan Suomea..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Suomalainen " joka ei osaa eikä puhu sanaakaan Suomea..

3-LEIJONAA kertoo ILTA-paska

Jälleen kerran kentän paras pelaaja. Pakko ihmetellä, miten ei pelaa jo Englannin Valioliigassa. Ei tulee koskaan hätä ahtaassa tilassa. Syöttää varmasti omille ja katkoo vastustajan hyökkäyksiä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Me suuren,terveydenhoitoalan yrityksen naiset emme enää ikinä käytä "pohjoisen" Lumene kosmetiikkaa! Vastenmielisintä aivopesua ikinä, lähinnä kuvottavaa.

• Anonyymi

" Suomen joukkuetta...??"

Mikä on tuo joukkue joka ei pärjää kellekkään ?

• Anonyymi

Muut polvistuu me emme..

• Anonyymi

En ymmärrä mitä väliä tälläkin taas on, vaikka olisi vihreä.

• Anonyymi

Millä on väliä olihan Wäinämöinenkin meegeri ..

• Anonyymi

Olet tyypillinen nykyajan jo koulussa arvomädätetty " suomalainen".

Vain oma napa on tärkeää, koska se on universumisi keskus.

Oma maa, kansa, kulttuuri, kieli ja usko ovat sinulle triviaaleja asioita.

Kuin suoraan ulkoavaruudesta tuotuja olioita...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tyypillinen nykyajan jo koulussa arvomädätetty " suomalainen".

Vain oma napa on tärkeää, koska se on universumisi keskus.

Oma maa, kansa, kulttuuri, kieli ja usko ovat sinulle triviaaleja asioita.

Kuin suoraan ulkoavaruudesta tuotuja olioita...

Mutsiko sulle kertoi tollaisia iltasatuja..triviaaleja-universumisi-arvomädätetty-jne-

• Anonyymi

ei sillä olisikaan väliä, mutta nämä ruskeat ja ruskehtavat ovat röyhkeitä, muiden kotimaissa loisivaa porukkaa suurin osa, kommunistilortot niille opettaneet miten vain vaatimalla kovaäänisesti ja itkemällä oman nahan väriä tyhmä valkonaama maksaa ja kärsii kaiken, ja lankeaa vielä polvilleen silkasta palvovasta ihailusta, eli siksi on väliä......

• Anonyymi kirjoitti:

ei sillä olisikaan väliä, mutta nämä ruskeat ja ruskehtavat ovat röyhkeitä, muiden kotimaissa loisivaa porukkaa suurin osa, kommunistilortot niille opettaneet miten vain vaatimalla kovaäänisesti ja itkemällä oman nahan väriä tyhmä valkonaama maksaa ja kärsii kaiken, ja lankeaa vielä polvilleen silkasta palvovasta ihailusta, eli siksi on väliä......

Kävin aikoinani katsomassa HJK:n matseja ilman sen suurempia intohimoja.
        Lopetin käynnit kun joukkueeseen alkoi tunkea enenemissä määrin mustia. Mikä helvetin stadilaisjoukkue tuo enää on?
        Sama koskee tietysti myös muita mestikan joukkueita.
        Pitäkööt paskansa ja pelatkoon Uga-Bugalamaiden mestaruuksista minun puolestani. En enää niille rahojani survo enkä seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutsiko sulle kertoi tollaisia iltasatuja..triviaaleja-universumisi-arvomädätetty-jne-

Oliko liikaa vaikeita sanoja ja käsitteitä vasuri- idiootille? ;-)

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Kävin aikoinani katsomassa HJK:n matseja ilman sen suurempia intohimoja.
        Lopetin käynnit kun joukkueeseen alkoi tunkea enenemissä määrin mustia. Mikä helvetin stadilaisjoukkue tuo enää on?
        Sama koskee tietysti myös muita mestikan joukkueita.
        Pitäkööt paskansa ja pelatkoon Uga-Bugalamaiden mestaruuksista minun puolestani. En enää niille rahojani survo enkä seuraa.

Sama juttu Klubi oli Klubi meni..Samaa värinää Ranska-Hollanti-Belgia-Englanti-jopa Sveitsi...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2091
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      1984
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1946
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1202
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      997
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      789
    Aihe