Pikavippi maksuhäiriö merkinällä. Olen hoitanut n vuosi sitten ulosotto ja perintäfirma velkani pois. Mutta minua seuraa ainakin vielä vuoden maksuhäiriö merkintä. Eli ukkelit ja akkelit joilla ei oo omakohtaista hakukokemusta kyseisen ongelman kanssa älkää vaivautuko vastaamaan. Ne jotka ovat maksuhäiriömerkinnällä saaneet pikavipin tai luoton niin valaiskaa tietämätöntä onko kyseinen lainan saanti mahdollista ilman vakuuksia tai takaajaa. Oletukseni on ettei ole. Vastauksia kohtalon toverit. ja kyse ainoastaan n100.500e luotosta.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Et vähästä oppinut. Kohti uusia maksuhäiriöitä ja niiden yli.
- Anonyymi
Kysymyksen spekseissä on valuvika, sillä kysyt, onko kyseinen lainan saanti mahdollista ilman vakuuksia tai takaaja vai ei, mutta vain lainan saaneet saavat vastata.
Kannattaisi mieluummin ottaa tiedusteluun mukaan kaikki, jotka ovat luottotiedottomana hakeneet lainaa ilman vakuuksia. - Anonyymi
Ei onnistu tällä hetkellä.
Ensi vuoden puolella https://www.lainapojat.com/ lienee ainoa ja vakuudeksi omaisuutta, kuten esimerkiksi auto. Nyt eivät lainaile kun korona.- Anonyymi
Semmoinen huomio, että vuosi vaihtuu jo 2,5kk kuluttua. Että jos 1,5kk kestää niin 1kk ajaksi saa kasan rahaa kun sopii velkojien kanssa että maksaa toisena päivänä tai pyytää maksun siirtoa (maksaa esim. 5€). Sitten voi kitkutella pari viikkoa eräpäivän umpeutumisen jälkeen ennen kuin alkaa tulla maksumuistutusta.
Tuolla tavalla saa kasan rahaa ja sitten jos on lainapojat valmiina ottamaan vaikka auton vakuudeksi, voi sillä rahalla maksaa kiireesti laskukasan ja loput rahat sitten olisi lainarahaa.
1,5kk niin lyhyt aika, että siltä ajalta rahan nipistää esimerkiksi ruoassa. Makaroonia, kaurapuuroa, kalapuikkoa jne. ja vähän paastoilee.
- Anonyymi
monet autokauppiaat mainostavat ettei luottohäiriömerkintä ole esteenä
- Anonyymi
Kaikki tukiraha tulee korvamerkitä maksuhäiriöavustukseksi, kun rikasta esitetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591541- 261174
- 851038
- 42857
- 65816
- 92784
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.14737Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �144614- 4612
- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19546
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t73537- 43536
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487