7 enkelin sanoma -7 vitsausta

Anonyymi

Jumalan vihan täyttyminen
Ilm. 15:1 Ja minä näin toisen tunnusmerkin taivaassa, suuren ja ihmeellisen: seitsemän enkeliä, joilla oli seitsemän viimeistä vitsausta, sillä niissä Jumalan viha täyttyy.

Tämä sanoma ei kelpaa korvasyyhyyn uskoville jotka uskovat kirjanoppineisiin ja vääriin profeettoihin.

8

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin näin yöllä seitsemän alastonta enkelinhahmoista nuorta pystyrintaista neitokaista läpikuultavassa valkeassa harsomaisessa mekossa. Harmittaa vain, että se oli unta.
      Samoin on tuo seitsemän Raamatun satukirjan enkeliä.

      • Anonyymi

        Oletko huomannut, että perkeleellinen rienaajaenkeli sinuakin hyppyyttää ajassa, sekä suullasi joudut vänkäämään kaikkea sitä henkeä, mitä kerrot ihmisille, siksi maailma makaa, kuin se makaa. Herää siitäkin elämään ihmiseksi, äläkä ole naurettava pellehermanni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut, että perkeleellinen rienaajaenkeli sinuakin hyppyyttää ajassa, sekä suullasi joudut vänkäämään kaikkea sitä henkeä, mitä kerrot ihmisille, siksi maailma makaa, kuin se makaa. Herää siitäkin elämään ihmiseksi, äläkä ole naurettava pellehermanni.

        Ei niitä "perkeleitä" näe kukaan muu kuin sinä ja uskonharhaiset. Normaalit ihmiset ottavat itse vastuun omista teoistaan, eivätkä syytä niistä mielikuvitusolentoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä "perkeleitä" näe kukaan muu kuin sinä ja uskonharhaiset. Normaalit ihmiset ottavat itse vastuun omista teoistaan, eivätkä syytä niistä mielikuvitusolentoja.

        Sinullehan se mielikuvitus on kertonut aivan oikein. Lihassasi et voi elää ihmiseksi ja siksi kiroat Jumalankin.
        Jos kumartasit totuuden äärelle, niin hoksaisit, että vain Jumala voi sinut muuttaa.
        Normaalit, niin mikä on normaali? Maailmako, jota fanitat? No, miksi maailmassasi on niin mielettömästi pahaa? Eikö oma lihan jumalasi toimikaan? Taisi sinulla olla se mielikuvitus erittäin voimakkaana viemässä sinua, kuin pässiä narussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullehan se mielikuvitus on kertonut aivan oikein. Lihassasi et voi elää ihmiseksi ja siksi kiroat Jumalankin.
        Jos kumartasit totuuden äärelle, niin hoksaisit, että vain Jumala voi sinut muuttaa.
        Normaalit, niin mikä on normaali? Maailmako, jota fanitat? No, miksi maailmassasi on niin mielettömästi pahaa? Eikö oma lihan jumalasi toimikaan? Taisi sinulla olla se mielikuvitus erittäin voimakkaana viemässä sinua, kuin pässiä narussa.

        "Lihassasi et voi elää ihmiseksi ja siksi kiroat Jumalankin."

        Mistä sinä tiedät, miten minä elän? Ja miksi kiroaisin jotain sellaista johon en välttämättä usko?

        "Jos kumartasit totuuden äärelle, niin hoksaisit, että vain Jumala voi sinut muuttaa."

        Hauaisinko muuttua tuollaisen mustavalkoisen maailmankuvan omaavaksi tekoypyhäksi toisten tuomitsijaksi ja "selvännäkijäksi", joka jakelee vääriä todistuksia lähimmäisistään ilman, että on koskaan edes tavannut heitä? Vähän niin kuin nuo Kelan lääkärit, jotka antavat lausuntojaan ihmisten työkyvystä tai -kyvyttömyydestä heitä tapaamatta.

        Mietipä sitä.

        "Normaalit, niin mikä on normaali? Maailmako, jota fanitat? No, miksi maailmassasi on niin mielettömästi pahaa? Eikö oma lihan jumalasi toimikaan?"

        Mikä on "oman lihani jumala"?? Minulla ei tietääkseni sellaista ole? Olen hyvin tietoinen omasta epätäydellisyydestäni ja omista heikkouksistani, joten minulla ei ole mitään kuvitelmia omasta kaikkivoipaisuudestani.

        Ja mitä taas tulee "maailman fanittamiseen", niin tuokin on taas yksi hyvä esimerkki täysin mustavalkoisesta maailmankuvasta.

        En minä fanita mitään maailmaa, vaan pyrin tarkkailemaan ja arvioimaan maailman tapahtumia, ihmisten mielipiteitä ja toimintatapoja realistisesti. Maailmassa on asioita, joista pidän ja hyväksyn ja sitten on myös niitä, joista en pidä enkä hyväksy. Ja on myös asioita, joita jopa inhoan tai suorastaan vihaan.

        "Taisi sinulla olla se mielikuvitus erittäin voimakkaana viemässä sinua, kuin pässiä narussa."

        Kuten huomaamme, niin se olet Sinä, joka perustat oman elämäsi kaikenlaisten kuvitelmien varaan, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.


    • Anonyymi

      Olet adventisti,tuo Amerikkailaisen Ellen Whiten suuntau lahkolainen joka eli 1700 luvulla.
      ARVAA USKONKO SINUA,säkeinesi tai mitenkään?

    • Anonyymi

      Adventismi..ei terve asia.

    • Anonyymi

      Nämä Johanneksen ilmestykset ovat outoa kamaa.
      Ne on kirjoitettu jonkun cannabis sativan antaman innoituksen voimin.
      Jos joku nykyisin laittaisi paperille totena tällaista tekstiä, jäisi se lukematta. Saati että siihen kukaan uskoisi.
      Psykiatri saattaisi ammatillisista syistä kiinnostua Johanneksen hallusinaatioista niiden taustoista.
      Raamatun kansien väliin on laitettu mitä omituisempia tarinoita. Ihmeet ja kummat ovat sattuneet pienellä alueella itäisen Välimeren autiomaassa pari tuhatta vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5463
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3806
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2930
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2899
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      162
      2373
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2056
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1940
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1624
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1566
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      27
      1528
    Aihe