KAIKKI YHDESSÄ!

Anonyymi

”Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.”
Room 8:28
😁

37

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Kaikki yhdessä”.
      Kunnia Jumalalle!

    • Anonyymi

      Murmelit kaikki yhdessä rotkoon putoaa🤣

      • Anonyymi

        No miten sinun kävi? Sattuiko pahasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten sinun kävi? Sattuiko pahasti?

        Pahasti varmaan, kun ei mitään enää vastaa…


    • Anonyymi

      Totta on.

      • Anonyymi

        Tarkotin alottajan kirjotuo on totta, ei murmeli kommntti.


    • Vain taikauskoinen pystyy olematonta rakastamaan, mutta jos siitä saa seisokin niin mikä ettei.

      Rahaa ei kyllä kannata kerätä tuon olemattoman rakastajan nimissä, koska siitä toivottavasti haetaan vastaamaan leivättömän pöydän ääreen.

      • Anonyymi

        Saastaiset eivät voi nähdä Jumalaa. Saastaisen mielessä kaikki on vain saataista.

        Saastaiset saastuvat ja pyhät pyhittyvät.

        Saastainen ei voi nähdä Jumalaa.

        Jumala on itse ilmoittanut itsensä Jeesuksen omille.


      • Anonyymi

        Mukava lukea sinun kokemuksistasi! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava lukea sinun kokemuksistasi! 🤣🤣🤣

        No onko se niin mukavaa lukea seisahduksista ( tiakohtaus? ) ja mahdollisesta uhasta joutua tiilenpäitä lukemaan? Hemalla on vaikeita kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se niin mukavaa lukea seisahduksista ( tiakohtaus? ) ja mahdollisesta uhasta joutua tiilenpäitä lukemaan? Hemalla on vaikeita kokemuksia.

        Niin, koitetaan ymmärtää...


      • Olet oikeassa, ei kukaan järjissään oleva voi rakastaa olematonta.

        Rahaa ei kukaan ole tuonut mukanaan tähän maailmaan tullessaan. Se on täysin täällä keksitty juttu. Ei kukaan myöskään vie rahaa mukanaan kun lähtee täältä.

        Kaikki ovat rahattomina tulleet ja kaikki rahattomina lähtevät, vai pitäisikö sanoa: maasta sinä olet tullut ja maaksi sinä olet tuleva.

        Lyhyt aika meillä täällä. Voidaan käyttää miten halutaan. Vaikka toisiamme pilkaten jos se tuntuu hyvältä? Helpompaa se kuitenkin olisi jotenkin muuten.


      • Lazar kirjoitti:

        Olet oikeassa, ei kukaan järjissään oleva voi rakastaa olematonta.

        Rahaa ei kukaan ole tuonut mukanaan tähän maailmaan tullessaan. Se on täysin täällä keksitty juttu. Ei kukaan myöskään vie rahaa mukanaan kun lähtee täältä.

        Kaikki ovat rahattomina tulleet ja kaikki rahattomina lähtevät, vai pitäisikö sanoa: maasta sinä olet tullut ja maaksi sinä olet tuleva.

        Lyhyt aika meillä täällä. Voidaan käyttää miten halutaan. Vaikka toisiamme pilkaten jos se tuntuu hyvältä? Helpompaa se kuitenkin olisi jotenkin muuten.

        Olisiko uskonharhoissaan rypevien aika katsoa peiliin pahastuu taikauskonsa pilkkaamisesta?

        Katso kristinuskonharhan historiaa pakkokäännytyksineen, kansanmurhineen, noitavainoineen, orjuudesta, raiskaajapapeista ja ahneudesta puhumattakaan.

        Ei ole maailmassa niin iljettävää tekoa, ettei sitä ole uskonharhaisten toimesta tehty jumalan nimissä!


    • Anonyymi

      Jeesus on Jumalan Poika, Hän on alku ja loppu.
      Jeesus elää jokaisen uskovan luona.

      • Anonyymi

        Kun me tulemme Jesuksen luokse ja pysymme Jeesuksessa, Hän vahvistaa meitä perille asti Hänen kanssaan taivaaseen.

        Jeesus näyttää meille tien jonka jälkeen olemme perillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun me tulemme Jesuksen luokse ja pysymme Jeesuksessa, Hän vahvistaa meitä perille asti Hänen kanssaan taivaaseen.

        Jeesus näyttää meille tien jonka jälkeen olemme perillä.

        Olematon opastaa aistivammaista taikauskoista!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Olematon opastaa aistivammaista taikauskoista!

        Haluaisitko avautua lisää aistivammoistasi?


      • Anonyymi

        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus on raamatunne mukaan Kaikkivaltiaan Jumalan Poika MUTTA miksi Hänen ja Kaikkivaltiaan Jumalan Pyhään Nimeen palvelette kristittyjen Herrajanne???
        2000-luvun vainoista Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen "Älä tapa" vastaista laittomuutta sekä Jumalan pilkkausta...:
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        -
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja Herra Jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html 2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
        Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun me tulemme Jesuksen luokse ja pysymme Jeesuksessa, Hän vahvistaa meitä perille asti Hänen kanssaan taivaaseen.

        Jeesus näyttää meille tien jonka jälkeen olemme perillä.

        Mistä tietosi on?????
        Totuushan on, että kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamilla Laille ja opeille ei kristittyjen laittomuudella ole vastaanottajia?!
        Kun uskominen vääriin profeettoihin on kieletty, NIIN miksi uskoa laittomuuksia teettäviin???
        Nämä laittomuudet ovat raskas taakka, selittelynne ei tee kristityistä kristillisiä VAIKKA nämä rikokset ovat kristityt tehneet ja teettäneet kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen omia vääriä projeettoja ja Saatanaa Jumalanaan uskovina:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka ja "Älä tapa" Laki on voimassa.

        TÄRKEÄ KIELTO!!!
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        Ja seuraus:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Omavanhurskaudenne ei pelasta, tuomio on jo tuossa ilmoitettuna!!!
        Kuten huomatte niin teille kelpaa laittomuuten opit tekoineen MUTTA ei kristillisten Kaikkivaltiaiden Lait ja opit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun me tulemme Jesuksen luokse ja pysymme Jeesuksessa, Hän vahvistaa meitä perille asti Hänen kanssaan taivaaseen.

        Jeesus näyttää meille tien jonka jälkeen olemme perillä.

        Ihana päämäärä, Taivaan Koti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun me tulemme Jesuksen luokse ja pysymme Jeesuksessa, Hän vahvistaa meitä perille asti Hänen kanssaan taivaaseen.

        Jeesus näyttää meille tien jonka jälkeen olemme perillä.

        Ei kristittynä näiden tekojen tukijoina ja rahoittajina:
        https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Kristillinen lähetystyö&sa=X&ved=2ahUKEwjUit_P0ff0AhUUv4sKHXbzCRsQ1QJ6BAgfEAE&biw=1313&bih=694&dpr=1.25

        Esiintyminen kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen vahvistaa todelliset Herranne;

        Ei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ole kristittyjä lähettanyt tappamaan ja tapattamaan syyttämiä ihmisiä, lapsiakin jotenuskotte itsenne tuomittavaksi....
        Vääriin profeettoihin uskomisista on seurauksensa raamatun mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "

        Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        Mm nämä kristittyjen teot rikkovat kahta Lakia kristillisten Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimiin esiintyen:
        "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Ja
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana päämäärä, Taivaan Koti!

        Kiitos siitä Jeesukselle!


    • Anonyymi

      Minä en jaksa enää.
      Pitäisi valvoa ja jaksaa, mutta en jaksa, enkä tiedä mikä on oikein...
      Toiset uskovat painottavat Vanhan Testamentin sanomaa ja toiset uskovat sanovat, ettei Vanhaa Testamenttia tarvitse lukea, että Uusi Liitto ja Jeesuksen Ristin Työ ovat tehneet tyhjäksi VT:n ja uskovilla on vapaus ja vain UT:a tarvitsee lukea ja noudattaa.

      ?????

      Minkään jehovien ei tarvitse tähän vastata, kiitos.

      • Anonyymi

        Jotkut sanovat, että Raamatun Vanha Testamentti on samaa tekstiä kuin koraani.


      • Anonyymi

        Jeesus sanoo sinulle:
        ” Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
        Joh 6:37


      • Anonyymi

        Krsitillisten Kaikkivaltias Jeesus ei ole käskenyt muiden kuin Hänen oppeja ja Lakia noudattaa ja ne ovat edelleen VOIMASSA UUDENLIITON LAIT JNE OPPEINA!
        UT:n tekstien kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen opetuslasten tekstit riittää ja VT:sta vain ja ainoastaan ne kohdat joihin Kaikkivaltias Jeesus itse viittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krsitillisten Kaikkivaltias Jeesus ei ole käskenyt muiden kuin Hänen oppeja ja Lakia noudattaa ja ne ovat edelleen VOIMASSA UUDENLIITON LAIT JNE OPPEINA!
        UT:n tekstien kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen opetuslasten tekstit riittää ja VT:sta vain ja ainoastaan ne kohdat joihin Kaikkivaltias Jeesus itse viittaa.

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        28:18 "Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
        JOTEN:
        28:20 opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
        ----
        Kaikkivaltiaiden antamiin tietoihin ei tule lisätä tao ottaa pois tietoja.
        Tosin raamattua on väärennetty joten vaikea asia....

        VT
        5Moos 12:32. Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."

        UT
        Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu."


      • Ei uusi liitto VT:ia tyhjäksi tehnyt. Uusi liitto on VT:n lupausten ja ennustusten täyttymys. Mikäli haluaa ymmärtää uutta liittoa paremmin, kannattaa tutustua sen perustana olevaan VT:iin.


      • Anonyymi
        EJKR kirjoitti:

        Ei uusi liitto VT:ia tyhjäksi tehnyt. Uusi liitto on VT:n lupausten ja ennustusten täyttymys. Mikäli haluaa ymmärtää uutta liittoa paremmin, kannattaa tutustua sen perustana olevaan VT:iin.

        VT:sta ovat voimassa ne raamatussa olevat Mooseksen tekstien tiedot jotka UT:ssa kristillisten Kaikkivaltias Jeesus opetuksissaan viitaa. Siinä raja mutta kristittyjen laittmuudella on omat Herrat joita palvelevat eksytettyinä Kaikkivaltiaiden Nimiin mm rikoksia tehden!
        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "
        Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        "Älä tapa" edes Kaikkivaltiaiden nimiin; https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Amen Hes. 11:19
      Messias on tulossa

    • Anonyymi

      Entäs jos se kristittyjen pelastus onkin vain esimerkiksi tätä kautta mahdollista ihmisyyden hankkimiseen ja oppiminen Laille kuuliaiden Lait ja opit:
      https://www.eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/
      "Kirkosta eroaminen
      Palvelun kautta on eronnut 810790"

    • Anonyymi

      Mm nämä teot rikkovat kahta Lakia KRISTILLISTEN Kaikkivaltiaiden sekä Heidän Pyhän Hengen Nimiin esiintyen:
      "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      Ja
      https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
      .......................
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      Ja seuraus:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      ....vääristä kristuksista profeetoista....
      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html 2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
      Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

    • Anonyymi

      Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html 2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
      Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jumala voi pahatkin asiat kääntää hyviksi lopulta.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe