Sapatti onkin oikea pyhä

Anonyymi

Vietin sunnuntaita lapsuudestani lähtien pyhänä, mutta kun aloin itse lukea Raamattua, niin huomasin, että Jeesus pyhitti sapatin ja sain vahvistusta asiaan, kun kuutelin viime sunnuntain jumalanpalveluksen, joka kaikkien olisi hyvä kuulla. Se löytyy täältä https://areena.yle.fi/audio/1-50608727

16

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Sama täällä.

• Anonyymi

Niinpä näkyy olevan

• Anonyymi

Sana rististä on hullutus kadotukseen menijöille...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kiitos Jumalan, että yhä useimmat kristityt kääntyvät sapatin pyhittämiseen, niin kuin Jumala käskee tehdä.

• Anonyymi

Se on arvokasta ja oikein.Aamen

• Anonyymi

No kuule kiitos Jumalan että yhä useampi kääntyy Jumalan Pojan puoleen !! Se vasta pyhä päivä onkin kun Jeesus nousi kuolleista .

• Anonyymi
    • Anonyymi

Evvk

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kannatti kuunnella!

• Anonyymi

Harhaoppia on joskus hyvä kuunnella, että oppii sitä karttamaan kuten sana käskee.

• Anonyymi

Olen kuunnellut harhaoppisten kommentteja, jotka julistavat, että sapatti ei kuulu enää uuden liiton kristityille.

1234567---

• Anonyymi

Ei tarvitse olla kovin kummoista teologista tietämystä kun UT:sta voi lukea miten sapatin korostaminen on harhaoppi.

Jos sen taasen löytää UT:sta ,täytyy etsiä kaikki käännösvirheet, olla sopivat silmälasit, olla ymmärtämättä mitä lukee ja vielä päälle kova inttäminen niin sillä asia muuttuu muka Raamatulliseksi.

• Anonyymi

Yksikään suomalainen pakanauskova kristitty ei pelastu Jeesuksen valtakuntaan, jos hän ei ala noudattaa sapattia. Katoliset ovat siirtäneet sapatin sunnuntaille, jottei kukaan olisi liitossa sapatin Herra Jeesuksen kanssa ja voisi pelastua Jumalan pyhälle vuorelle.

Jes 56:6 Ja muukalaiset, jotka ovat liittyneet Herraan, palvellakseen häntä ja rakastaakseen Herran nimeä, ollakseen hänen palvelijoitansa, kaikki, jotka pitävät sapatin eivätkä sitä riko ja pysyvät minun liitossani,
      7 ne minä tuon pyhälle vuorelleni ja ilahutan heitä rukoushuoneessani, ja heidän polttouhrinsa ja teurasuhrinsa ovat otolliset minun alttarillani, sillä minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi.

Matt 5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe