Pyhä Henki johtaa sapatin pyhittämiseen

Anonyymi

Nuoruudestani lähtien vietin sunnuntaita pyhänä, mutta kun aloin itse lukea Raamattua, niin huomasin, että Jeesus pyhitti sapatin ja sain vahvistusta asiaan, kun kuutelin viime sunnuntain jumalanpalveluksen, joka kaikkien olisi hyvä kuulla. Se löytyy täältä https://areena.yle.fi/audio/1-50608727
Mitä mieltä olette?

20

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä teen aina töitä sunnuntaina ja aina miten huvittaa, sitä ei mielikuvituskaverit estä🤣

• Anonyymi

Niin sitä pitääkin tehdä työtä kuutena päivänä, mutta levätä sapattina.

• Anonyymi

Ammattiyhdistyliikkeet estävät sen 🤣

• Anonyymi

Ei ihminen itse löydä harhaoppia Raamatusta, vaan se syötetään hänelle yllämainitulla tavalla.

Sen vaaravyöhykkeessä ovat hengettömät uskonnolliset ihmiset, joilla on jonkinlainen luonnehäiriö korostaa itseään ja osoittaa lähes koko maailman olevan väärässä kun eivät osaa lukea Raamattua oikein.

• Anonyymi

1 1=3 🤣🤣

• Anonyymi

Kyllä minä luin ihan itse kotonani Raamattua ja Pyhä Henki kirkasti Jeesuksen maailman Vapahtajaksi ja sapatin olevan todellinen ja oikea pyhäpäivä.

• Anonyymi

Minäkin olen lukenut raamatun ja satukirjahan se oli.

• Anonyymi

Taivaassa tullaan viettämään vielä sapattia. "a joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra." Jes 66:23

• Anonyymi

Missä se taivas on ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se taivas on ?

Vittu vajakit nuotio aikana oletti kaiken nousevan ylöspäin 🤣

• Anonyymi

Taivas on siellä, missä Jeesus on ja sieltä hän tulee pian omansa noutamaan ikuiseen sapatin lepoon ja iloon.

• Anonyymi

Vietetäänkä sielläkin sapattia?

• Anonyymi

Harhaoppiset eivät näe Raamatusta muuta kuin sapatin. VT:ssä se oli aivan ratkaisevassa osassa ja oli annettu Israelin uppiniskaisuuden takia ikäväksi käskyksi ja sen rikkoja piti tappaa. Ei se ollut siunaus, vaan kirous. Raamattu nimenomaan lupaa meille vapautuksen siitä kirouksesta ja uudet lain taulut sydämiimme. Ei se luo sinne laittomuutta, vaan pyhyyden kiihkofariselaisuuden sijaan.

• Anonyymi

Tottakai taivaassa sapattia vietetään "joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra." Jes.66:23

• Anonyymi

Harhaoppia

• Anonyymi

Sapatti on koetteleva käsky tämän päivän kristikunnassa. Raamattuun uskovat kristityt ovat alkaneet yhä lisääntyvässä määrin pyhittämään lauantain sapattina, niin kuin Jeesuskin teki.

• Anonyymi

Se on kiitosaihe!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe