Pyhä Henki johtaa sapatin pyhittämiseen

Anonyymi

Nuoruudestani lähtien vietin sunnuntaita pyhänä, mutta kun aloin itse lukea Raamattua, niin huomasin, että Jeesus pyhitti sapatin ja sain vahvistusta asiaan, kun kuutelin viime sunnuntain jumalanpalveluksen, joka kaikkien olisi hyvä kuulla. Se löytyy täältä https://areena.yle.fi/audio/1-50608727
Mitä mieltä olette?

20

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä teen aina töitä sunnuntaina ja aina miten huvittaa, sitä ei mielikuvituskaverit estä🤣

• Anonyymi

Niin sitä pitääkin tehdä työtä kuutena päivänä, mutta levätä sapattina.

• Anonyymi

Ammattiyhdistyliikkeet estävät sen 🤣

• Anonyymi

Ei ihminen itse löydä harhaoppia Raamatusta, vaan se syötetään hänelle yllämainitulla tavalla.

Sen vaaravyöhykkeessä ovat hengettömät uskonnolliset ihmiset, joilla on jonkinlainen luonnehäiriö korostaa itseään ja osoittaa lähes koko maailman olevan väärässä kun eivät osaa lukea Raamattua oikein.

• Anonyymi

1 1=3 🤣🤣

• Anonyymi

Kyllä minä luin ihan itse kotonani Raamattua ja Pyhä Henki kirkasti Jeesuksen maailman Vapahtajaksi ja sapatin olevan todellinen ja oikea pyhäpäivä.

• Anonyymi

Minäkin olen lukenut raamatun ja satukirjahan se oli.

• Anonyymi

Taivaassa tullaan viettämään vielä sapattia. "a joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra." Jes 66:23

• Anonyymi

Missä se taivas on ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se taivas on ?

Vittu vajakit nuotio aikana oletti kaiken nousevan ylöspäin 🤣

• Anonyymi

Taivas on siellä, missä Jeesus on ja sieltä hän tulee pian omansa noutamaan ikuiseen sapatin lepoon ja iloon.

• Anonyymi

Vietetäänkä sielläkin sapattia?

• Anonyymi

Harhaoppiset eivät näe Raamatusta muuta kuin sapatin. VT:ssä se oli aivan ratkaisevassa osassa ja oli annettu Israelin uppiniskaisuuden takia ikäväksi käskyksi ja sen rikkoja piti tappaa. Ei se ollut siunaus, vaan kirous. Raamattu nimenomaan lupaa meille vapautuksen siitä kirouksesta ja uudet lain taulut sydämiimme. Ei se luo sinne laittomuutta, vaan pyhyyden kiihkofariselaisuuden sijaan.

• Anonyymi

Tottakai taivaassa sapattia vietetään "joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra." Jes.66:23

• Anonyymi

Harhaoppia

• Anonyymi

Sapatti on koetteleva käsky tämän päivän kristikunnassa. Raamattuun uskovat kristityt ovat alkaneet yhä lisääntyvässä määrin pyhittämään lauantain sapattina, niin kuin Jeesuskin teki.

• Anonyymi

Se on kiitosaihe!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2072
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe