Nuoruudestani lähtien vietin sunnuntaita pyhänä, mutta kun aloin itse lukea Raamattua, niin huomasin, että Jeesus pyhitti sapatin ja sain vahvistusta asiaan, kun kuutelin viime sunnuntain jumalanpalveluksen, joka kaikkien olisi hyvä kuulla. Se löytyy täältä https://areena.yle.fi/audio/1-50608727
Mitä mieltä olette?
Pyhä Henki johtaa sapatin pyhittämiseen
20
56
Vastaukset
- Anonyymi
Minä teen aina töitä sunnuntaina ja aina miten huvittaa, sitä ei mielikuvituskaverit estä🤣
- Anonyymi
Niin sitä pitääkin tehdä työtä kuutena päivänä, mutta levätä sapattina.
- Anonyymi
Ammattiyhdistyliikkeet estävät sen 🤣
- Anonyymi
Ei ihminen itse löydä harhaoppia Raamatusta, vaan se syötetään hänelle yllämainitulla tavalla.
Sen vaaravyöhykkeessä ovat hengettömät uskonnolliset ihmiset, joilla on jonkinlainen luonnehäiriö korostaa itseään ja osoittaa lähes koko maailman olevan väärässä kun eivät osaa lukea Raamattua oikein.- Anonyymi
1 1=3 🤣🤣
- Anonyymi
Kyllä minä luin ihan itse kotonani Raamattua ja Pyhä Henki kirkasti Jeesuksen maailman Vapahtajaksi ja sapatin olevan todellinen ja oikea pyhäpäivä.
- Anonyymi
Minäkin olen lukenut raamatun ja satukirjahan se oli.
- Anonyymi
Taivaassa tullaan viettämään vielä sapattia. "a joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra." Jes 66:23
- Anonyymi
Missä se taivas on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se taivas on ?
Vittu vajakit nuotio aikana oletti kaiken nousevan ylöspäin 🤣
- Anonyymi
Taivas on siellä, missä Jeesus on ja sieltä hän tulee pian omansa noutamaan ikuiseen sapatin lepoon ja iloon.
- Anonyymi
Vietetäänkä sielläkin sapattia?
- Anonyymi
Harhaoppiset eivät näe Raamatusta muuta kuin sapatin. VT:ssä se oli aivan ratkaisevassa osassa ja oli annettu Israelin uppiniskaisuuden takia ikäväksi käskyksi ja sen rikkoja piti tappaa. Ei se ollut siunaus, vaan kirous. Raamattu nimenomaan lupaa meille vapautuksen siitä kirouksesta ja uudet lain taulut sydämiimme. Ei se luo sinne laittomuutta, vaan pyhyyden kiihkofariselaisuuden sijaan.
- Anonyymi
Tottakai taivaassa sapattia vietetään "joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra." Jes.66:23
- Anonyymi
Harhaoppia
- Anonyymi
Sapatti on koetteleva käsky tämän päivän kristikunnassa. Raamattuun uskovat kristityt ovat alkaneet yhä lisääntyvässä määrin pyhittämään lauantain sapattina, niin kuin Jeesuskin teki.
- Anonyymi
Se on kiitosaihe!
- Anonyymi
Kylä sana kirkastu https://areena.yle.fi/audio/1-50608727
- Anonyymi
Totta kai, koska Pyhä Henki johtaa kaikkeen totuuteen https://areena.yle.fi/audio/1-50608727
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992