Nuoruudestani lähtien vietin sunnuntaita pyhänä, mutta kun aloin itse lukea Raamattua, niin huomasin, että Jeesus pyhitti sapatin ja sain vahvistusta asiaan, kun kuutelin viime sunnuntain jumalanpalveluksen, joka kaikkien olisi hyvä kuulla. Se löytyy täältä https://areena.yle.fi/audio/1-50608727
Mitä mieltä olette?
Pyhä Henki johtaa sapatin pyhittämiseen
20
100
Vastaukset
- Anonyymi
Minä teen aina töitä sunnuntaina ja aina miten huvittaa, sitä ei mielikuvituskaverit estä🤣
- Anonyymi
Niin sitä pitääkin tehdä työtä kuutena päivänä, mutta levätä sapattina.
- Anonyymi
Ammattiyhdistyliikkeet estävät sen 🤣
- Anonyymi
Ei ihminen itse löydä harhaoppia Raamatusta, vaan se syötetään hänelle yllämainitulla tavalla.
Sen vaaravyöhykkeessä ovat hengettömät uskonnolliset ihmiset, joilla on jonkinlainen luonnehäiriö korostaa itseään ja osoittaa lähes koko maailman olevan väärässä kun eivät osaa lukea Raamattua oikein.- Anonyymi
1 1=3 🤣🤣
- Anonyymi
Kyllä minä luin ihan itse kotonani Raamattua ja Pyhä Henki kirkasti Jeesuksen maailman Vapahtajaksi ja sapatin olevan todellinen ja oikea pyhäpäivä.
- Anonyymi
Minäkin olen lukenut raamatun ja satukirjahan se oli.
- Anonyymi
Taivaassa tullaan viettämään vielä sapattia. "a joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra." Jes 66:23
- Anonyymi
Missä se taivas on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se taivas on ?
Vittu vajakit nuotio aikana oletti kaiken nousevan ylöspäin 🤣
- Anonyymi
Taivas on siellä, missä Jeesus on ja sieltä hän tulee pian omansa noutamaan ikuiseen sapatin lepoon ja iloon.
- Anonyymi
Vietetäänkä sielläkin sapattia?
- Anonyymi
Harhaoppiset eivät näe Raamatusta muuta kuin sapatin. VT:ssä se oli aivan ratkaisevassa osassa ja oli annettu Israelin uppiniskaisuuden takia ikäväksi käskyksi ja sen rikkoja piti tappaa. Ei se ollut siunaus, vaan kirous. Raamattu nimenomaan lupaa meille vapautuksen siitä kirouksesta ja uudet lain taulut sydämiimme. Ei se luo sinne laittomuutta, vaan pyhyyden kiihkofariselaisuuden sijaan.
- Anonyymi
Tottakai taivaassa sapattia vietetään "joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra." Jes.66:23
- Anonyymi
Harhaoppia
- Anonyymi
Sapatti on koetteleva käsky tämän päivän kristikunnassa. Raamattuun uskovat kristityt ovat alkaneet yhä lisääntyvässä määrin pyhittämään lauantain sapattina, niin kuin Jeesuskin teki.
- Anonyymi
Se on kiitosaihe!
- Anonyymi
Kylä sana kirkastu https://areena.yle.fi/audio/1-50608727
- Anonyymi
Totta kai, koska Pyhä Henki johtaa kaikkeen totuuteen https://areena.yle.fi/audio/1-50608727
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22417929Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810237Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2666591Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki204463Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman573353Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.683125Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.273017"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita822840Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972835Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai392520