Veitsen terä katkesi jäi kiinni vaimon selkään. Siten hän välttyi päänsä irtisahaamiselta joka on yleistä eräässä kulttuurissa eron tapahduttua:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006667137.html
Vaihteeksi pojat ilouutinen!
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka paljon noita ihmishirviöitä on maassamme ,ja lisää tulee jatkuvasti,haluavat pitää omaa "kulttuuriaan" yllä. Aivan järkyttävää,ja me suomalaiset elätämme näitä hirviöitä.
Olisiko syytä päättäjien herätä arkitodellisuuteen, eikä elää pilvilinnoissa.
Äänestäjien luulisi ainakin jo havahtuvan että missä mennään,ja todella pahaan suuntaan.Tässä toistui jälleen muslimimiesten hokema jonka toisti oikeudessa. Hänen kunniaansa oli loukattu.
Sitä ei voi korjata muuten kuin tappamalla akka.
Näin se poijjaat- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Tässä toistui jälleen muslimimiesten hokema jonka toisti oikeudessa. Hänen kunniaansa oli loukattu.
Näin se poijjaatMuslimimiesten elämänoppi tulee pedofiili profeetan kirjasesta, jota kutsutaan uskonnoksi!
Ei enää noita tänne yhtään, koska eivät elä maassa maan tavalla! Ja hoetaan vaan suomalaiset maailman onnellisin kansa!Sekin on eräänlaista rasismia! - Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Tässä toistui jälleen muslimimiesten hokema jonka toisti oikeudessa. Hänen kunniaansa oli loukattu.
Näin se poijjaatOdotamme nobeltietäjä the-rotaan kommenttia asiaan..
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Näin se poijjaat"Näin se poijjaat" näin on hölmölässä kun on hölmöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotamme nobeltietäjä the-rotaan kommenttia asiaan..
Taitaa lähtömaan koululaitos olla sittenkin yksi maailman parhaita ja sitkeimpiä, jos moinen paska uppoaa aivoihin totaalisen pysyvästi? Tilanne ei näemmä edes miljoonilla veroeuroillamme korjaannu.
Taisi olla puolustuksellakin halu mielentilatutkimukseen. Se oli uutisen keskeisin mielenkiintoisuus. Mielisairaudet olen itse ymmärtänyt liittyvän lääketieteellisiin kriteereihin. Onko nyt tulossa tutkimus, jossa ensi kertaa on tutkinnassa "itse hankittu mielisairaus" (viittaan noihin tekijän kunnianpalautus-humpuukkiuskomuksiin) ?
Vrt. itse hankittu päihtymys, joka ei vähennä syyntakeisuutta.
Sinänsä en pitäisi ollenkaan huonona sellaista lainsäädännällistä kehitystä, jossa näin käyttäytyvät ja samanlaista horinaa hokevat lukitaan tahdosta riippumattomaan hoitoon. Säästyy varmasti monia elämiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotamme nobeltietäjä the-rotaan kommenttia asiaan..
JOKU kyseli Murhainfossa että : a) tuliko naisen oikeudet Suomessa hänelle yllätyksenä?
b) mitkä ovat ne oikeudet, jotka ovat "liikaa"?
c) voisiko hän itse _mitenkään_ ajatella asiaa siten, että hissukseen "oikeus kerrallaan" ryhtyisi niitä hyväksymään ja myöntäisi ahdasmielisen ajattelunsa - muutos lähtee vain ihmisestä itsestään
d) odotan innolla SDP:n naisjärjestön kommenttia, sekä silakkaliikkeen ja feministijärjestön korkealentoisia ajatuksia siitä, miten tämä olikin suomalaisen yhteiskunnan ja etenkin suomalaisten miesten syy
d) miksi hän kaikesta huolimatta jäi Suomeen, jos asuminen niiden "liiallisten oikeuksien" vuoksi ahdistaa?
- Anonyymi
Afgaanimies sanoi olevansa oikeassa, se siitä kotoutumisesta .....
- Anonyymi
Jo on aika lopettaa asiaton kirjoittelu m'at'uista. Muuten Lipposkan Päivi vetää marssisaappaat jalkaansa ja lähtee marssimaan m'at'ujen puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo on aika lopettaa asiaton kirjoittelu m'at'uista. Muuten Lipposkan Päivi vetää marssisaappaat jalkaansa ja lähtee marssimaan m'at'ujen puolesta.
Ne Tampereella ravintolansa polttaneet kurdit on jo olleet hyvän aikaa vapaalla jalalla. Päkä voi olla rauhassa .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne Tampereella ravintolansa polttaneet kurdit on jo olleet hyvän aikaa vapaalla jalalla. Päkä voi olla rauhassa .....
Päivi kyttää yhä aktiivisena suomalaisia vih apuhujia.
- Anonyymi
Ja näitä lisää kuten Haavisto ja Ohisalo haluavat.
- Anonyymi
Nyt ovat jo suomalaiset kunniatappojen kohteena! Kuten olemme uutisista saaneet tietää. Kyse ei ole avioliitoista, vaan rasistisista vihateoista.
Pitää todellakin alkaa miettimään, missä kulkee ja mihin aikaan! Tähän tämä suurmamutus on johtanut eli tehnut Suomen turvattomaksi maaksi omalle kansalleen.
Tietysti meidän tulee aseistautua ja järjestäytyä. Mutta kumpi ensin kohteeksi? Mamutuseliitti vai matut? Siinäpä kysymys! - Anonyymi
kivaa suomessa
eikö vain sipilä? - Anonyymi
Matut on aika syyttömiä tähän järjettömään tilanteeseen jossa maassamme asuu
valtava joukko ihmisiä jonka kulttuuri elää henkisesti meidän omaamme verrattuna 1600-lukua. Matut ovat tulleet tänne elämään meidän hyvinvointimme houkuttelemana ja luulevat että kelpaavansa tänne sellaisena kuin ovat.
Vastatoimet/hyökkäykset kuuluisi kohdistaa niihin jotka haluavat heidät tänne ja yrittävät peittää kulttuuriristiriitojen aiheuttamat konfliktit.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785