Samuli muhinoi wanhan naisen kanssa

Anonyymi

Tunnin verran jaksoivat imutella. Wanhaa naista ei haitannut se, että hän on naimisissa.

25

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanikäisiä ovat.

      • Anonyymi

        Nainen on vanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on vanhempi.

        Juu, nainen on kokonaisen vuoden vanhempi 😂.


    • Anonyymi

      Mitä mahtaa yritysjohtaja-aviomies olla mieltä tilanteesta?

    • Mua ihmetyttää tuossa jutussa se, että miten taaskin kirvespaskalehden toimittaja onkin osunut paikalle ikään kuin vahingossa ja pongannut noi kaksi jo ennen hempeilyä. Ja jopa seurannut heitä autollaan jonkin aikaa sinne jonnekin parkkihalliin. Ja jopa seurannut, jotta minne tuon naisen auto on ollut pysäköitynä. Vieläpä on osannut ottaa ajankin hempeilyyn.

      Eikö ketään muuta ihmetytä?

      • Anonyymi

        Huhu kertoo, että heidän lähipiiristään on joku vinkannut Seiskalle tämän asian.


      • Anonyymi

        Miksi herra Raili Suomista harmittaa se että, Katariina jäi kiinni pettämisestä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi herra Raili Suomista harmittaa se että, Katariina jäi kiinni pettämisestä?

        Ei se mua harmita yhtään. Jokainen muhinoikoon tai olkoon muhimatta kenen kanssa tahtoo. Mua vaan ihmetyttää se, että miten kirvespaskalehti ehtiikin joka jumalan paikkaan jopa maailman ääriin.

        Mua naurattaisi oikeesti pirusti, jos joku/jotkut julkisuuden henkilöt tekisi joskuskin kunnon "tiltin" noille juorulehdille. Ihan oikeesti antaisivat vinkin jostain kuhertelusta tms. jutusta ja sen jälkeen nauraisivat "partaansa", sekä aviomies/-nainen, että kuvattavat.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei se mua harmita yhtään. Jokainen muhinoikoon tai olkoon muhimatta kenen kanssa tahtoo. Mua vaan ihmetyttää se, että miten kirvespaskalehti ehtiikin joka jumalan paikkaan jopa maailman ääriin.

        Mua naurattaisi oikeesti pirusti, jos joku/jotkut julkisuuden henkilöt tekisi joskuskin kunnon "tiltin" noille juorulehdille. Ihan oikeesti antaisivat vinkin jostain kuhertelusta tms. jutusta ja sen jälkeen nauraisivat "partaansa", sekä aviomies/-nainen, että kuvattavat.

        Ilman tuota inhoamaasi lehteä Katariinan pettämiset eivät tulisi aviomiehen ja lasten tietoon ja valheellinen avioliitto ja perhe-elämä jatkuisi. Olisiko se sinusta oikein?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilman tuota inhoamaasi lehteä Katariinan pettämiset eivät tulisi aviomiehen ja lasten tietoon ja valheellinen avioliitto ja perhe-elämä jatkuisi. Olisiko se sinusta oikein?

        Onko sinusta oikein, että puoliso saa tietää kirvespaskalehdeltä siippansa muhinoimiset?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko sinusta oikein, että puoliso saa tietää kirvespaskalehdeltä siippansa muhinoimiset?

        Tottakai on. Ihan sama mistä tieto tulee pääasia, että valheista jää kiinni. Etkö arvosta rehellisyyttä ja uskollisuutta?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei se mua harmita yhtään. Jokainen muhinoikoon tai olkoon muhimatta kenen kanssa tahtoo. Mua vaan ihmetyttää se, että miten kirvespaskalehti ehtiikin joka jumalan paikkaan jopa maailman ääriin.

        Mua naurattaisi oikeesti pirusti, jos joku/jotkut julkisuuden henkilöt tekisi joskuskin kunnon "tiltin" noille juorulehdille. Ihan oikeesti antaisivat vinkin jostain kuhertelusta tms. jutusta ja sen jälkeen nauraisivat "partaansa", sekä aviomies/-nainen, että kuvattavat.

        Hyvä herra Raili Suominen, Te keisarileikkauksen äiti. Tämä pariskunta muhinoi, mutta ruoka muhii uunissa tahi hellalla. Siis toisin sanoen hautuu pitkään, tämäkään pariskunta ei kuitenkaan hautunut autonkotterossaan. Tokikin he saattoivat yksissä tuumin hautoa sitä sun tätä, arvannette vihjeeni hyvä herra Raili Suominen. 🐣🐥


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko sinusta oikein, että puoliso saa tietää kirvespaskalehdeltä siippansa muhinoimiset?

        Tavaramerkkisi " kirvespaskalehti", aikuismaistako?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko sinusta oikein, että puoliso saa tietää kirvespaskalehdeltä siippansa muhinoimiset?

        Oikeillisuuttako nyt peräänkuulutat? Parempi jostain kuin ei mistään. Katariina- rouva ei jostain ihmeen syystä halunnut kertoa sydänystävästään aviomiehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeillisuuttako nyt peräänkuulutat? Parempi jostain kuin ei mistään. Katariina- rouva ei jostain ihmeen syystä halunnut kertoa sydänystävästään aviomiehelle.

        Herra Raili Suominen vaikeni.


    • Anonyymi

      Täällä porukat ovat hypänneet ihan laukalle tuosta Katariinan ja Samulin asiasta.
      Suomi on täynnä ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa. Jaksatteko kantaa heistä kaikista huolta? Mitä aiotte tehdä, että mitään vastaavaa ei enää koskaan tapahtuisi?

      • Anonyymi

        Julkkisjuorut. Pysy poissa jos itkettää noin kovasti.


      • Anonyymi

        Toi oli paha.


    • Anonyymi

      Etsikää lähipiiristänne niitä pettureita, niin ehkä voitte tehdä jotain ko. "ongelmalle". Se kait teidän moraalin vartijoiden tehtävä kaiketi on.

    • Anonyymi

      Pettäminen ei ole syntiä. Vieras on parempaa ja vaihtelu virkistää.

    • Anonyymi

      52-vuotias miesnäyttelijä ja 53-vuotias naisnnäytelijätär.
      Kaksi "vanhusta".

      • Anonyymi

        Katariinan kanssa ei tarvitse käyttää kumia, kätevää. Pika-ajelu onnistuu vaikka parkkihallissa.


      • Niin, se vanhenet sinäkin, ennenkun huomaatkaan niin olet samanikäinen.. Oletko silloin vanhus? Vanhuus alkaa 65v.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Niin, se vanhenet sinäkin, ennenkun huomaatkaan niin olet samanikäinen.. Oletko silloin vanhus? Vanhuus alkaa 65v.

        Katariina näyttää nyt jo 65-vuotiaalta.


    • Anonyymi

      Samuli on jo vanha mies. On suotavaa, että keskittyy jo pikku hiljaa ikäisiinsä naisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe