Onko nämä tai toinen lääke aiheuttanut kellään neurologisia haittavaikutuksia?
Sormet ja varpaat nykii?
Toisen puolen puutumista ja tuntemuksia ml. Kasvot?
Deprakinen ja Ketipinorin haittavaikutukset
3
724
Vastaukset
- Anonyymi
Moi. Kyllä on Deprakine aiheuttanut paljon haittoja. Libidon lähes täydellinen katoaminen, ei ole palautunut, 8 kk. lääkkeen lopetuksesta. Käytin Deprakinea annoksella 1000 mg vuorokaudessa vain vähän yli 3 kk. Hajuaisti heikkeni, tuntuisi, että on ehkä palautumassa. Deprakine saattaa aiheuttaa parkinsonismia, ( ilmeisesti melko harvoin kylläkin), mikä saattaa parantua hitaasti lääkkeen lopetuksen jälkeen. Minulle teki sormien asentovapinaa, joka on edelleen. Oli määrättynä kaksisuuntaisen mielialahäiriöön. En olisi koskenut tähän lääkkeeseen pitkällä tikullakaan, jos olisin tiennyt todelliset haittavaikutukset. Lääkkeen pakkausselosteessa ei kerrota kaikkia haittavaikutuksia, englannn kielellä löytyy netistä tietoa haitoista. Miehille aiheuttaa kivesten kutistumista, asia on kerrottu monessa tieteellisessä artikkelissa. Joten ei ihme että vaikuttaa libidoon. Ketipinorista on myös vähän kokemusta. Joitakin kertoja olen käyttänyt 25 mg unettomuuteen.
- Anonyymi
Siis vielä ketipinorista, mahdolliset haittavaikutukset ovat mittavat. Kannattaa lukea pakkausseloste.
- Anonyymi
Ketipinorista voi alkaa huimaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310188- 735139
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494862Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234142Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433872Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363743Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383598- 483273
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443199- 492814