Onko nämä tai toinen lääke aiheuttanut kellään neurologisia haittavaikutuksia?
Sormet ja varpaat nykii?
Toisen puolen puutumista ja tuntemuksia ml. Kasvot?
Deprakinen ja Ketipinorin haittavaikutukset
3
821
Vastaukset
- Anonyymi
Moi. Kyllä on Deprakine aiheuttanut paljon haittoja. Libidon lähes täydellinen katoaminen, ei ole palautunut, 8 kk. lääkkeen lopetuksesta. Käytin Deprakinea annoksella 1000 mg vuorokaudessa vain vähän yli 3 kk. Hajuaisti heikkeni, tuntuisi, että on ehkä palautumassa. Deprakine saattaa aiheuttaa parkinsonismia, ( ilmeisesti melko harvoin kylläkin), mikä saattaa parantua hitaasti lääkkeen lopetuksen jälkeen. Minulle teki sormien asentovapinaa, joka on edelleen. Oli määrättynä kaksisuuntaisen mielialahäiriöön. En olisi koskenut tähän lääkkeeseen pitkällä tikullakaan, jos olisin tiennyt todelliset haittavaikutukset. Lääkkeen pakkausselosteessa ei kerrota kaikkia haittavaikutuksia, englannn kielellä löytyy netistä tietoa haitoista. Miehille aiheuttaa kivesten kutistumista, asia on kerrottu monessa tieteellisessä artikkelissa. Joten ei ihme että vaikuttaa libidoon. Ketipinorista on myös vähän kokemusta. Joitakin kertoja olen käyttänyt 25 mg unettomuuteen.
- Anonyymi
Siis vielä ketipinorista, mahdolliset haittavaikutukset ovat mittavat. Kannattaa lukea pakkausseloste.
- Anonyymi
Ketipinorista voi alkaa huimaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247