Kun naisilta loppuu taidot kesken

Anonyymi

turvaudutaan vaatteiden vähentämiseen.

38

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksi myy, sen tietävät kaikki, pääministerikin

    • Anonyymi

      Aloittaja ei voi tarkoittaa Vogue-Sannaa, joka taidot hyvin riittivät vessan puhdistamiseen.

      • Anonyymi

        Sanna antaa kaikkensa, että pysyy mediassa pääpuheenaiheena.


    • Anonyymi

      Sehän on vuosituhansia vanha naisten tapa eikä se tule koskaan loppumaan.

    • Anonyymi

      Mitä enemmän suosio tippuu alalla kuin alalla, sen enemmän vaatteet vähenee.

      • Anonyymi

        Rapajuoppo saa heilua puolialastomana baarissa. Se on vain sulka hattuun :)


      • Anonyymi

        Mitä huorahtavaa on korussa tai naisen ihossa? Tai edes tisseissä? Oman pääsi sisältö on naisia halveksiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rapajuoppo saa heilua puolialastomana baarissa. Se on vain sulka hattuun :)

        Rapajuopot ja rapahuorat ne yhdessä vaatteita heittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huorahtavaa on korussa tai naisen ihossa? Tai edes tisseissä? Oman pääsi sisältö on naisia halveksiva.

        kepun johtonaisilla olisi näytettävää, kaksi sianporsasta puseeron alla


    • Anonyymi

      Ja monikin nainen voisi tienata helposti hyvän omaisuuden tekemällä vaikka alusvaate kuvia ja muuta vastaavaa vähän paljastevempaa, rohkeempaa. Sen sijaan kun koitetaan jollain blogeilla elättää itseä kuvaamalla taidetta, luontoa, shoppailu tai koittaa mainostaa jotain pskaaa.. eikä oikeasti kiinnosta ketään. Aiheetkin on aina sitä samaa suurimmalla osalla, kaiken maailman krääsää tai sitten jotain kauneus-/ tai terveys tuotteita.

      • Anonyymi

        En ole ainoatakaan blogia lukenut. Ei kiinnosta nuo höpinä.
        Möisivät vaikka käytettyjä pikkareita.
        Saman arvoista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ainoatakaan blogia lukenut. Ei kiinnosta nuo höpinä.
        Möisivät vaikka käytettyjä pikkareita.
        Saman arvoista toimintaa.

        Ja jotkut puupäät, sitten ostaisi niitä käytettyjä pikkareita, vai?


    • Anonyymi

      Seuraavaksi esitellään lapsi tai ryhtyy raskaaksi, se vetoaa tyhmään lammasmaiseen kansaan.

    • Anonyymi

      no, sama laulajilla ja näyttelijöillä

      • Anonyymi

        lopussa tullaan uskoon


    • Täytyy sanoa, että pääministerimme kyllä tuo näkyväksi ja tuulettaa piiloasenteita. Nainen esiintyy kuvassa vaatteet päällä, ja osa katsojista näkee kuvassa seksiä ja pehmopornoa. Poikkeavatko tällaiset asenteet millään tavalla vanhoillisimpien muslimien asenteista?

      • Anonyymi

        Onko sinusta myös niin, että huorake on vain se kuka ottaa maksun vastaan? Ja varaskin vain sellainen kuka jälleenmyy? Kyllä Sanna on nyt aloittanut pornouran. Hänen kannattajansa tietenkin tukevat häntä kaikessa.


    • Anonyymi

      Setä miehet ovat loukkaantuneet nyt pahasti. Hyi helvetti mitä porukkaa.

      • Anonyymi

        Huomiohuora pääministerinä. Eläköön tasa-arvo! Eläköön feminismi! Eläköön naisten äänioikeus ja yhteiskunnallinen asema! Ihan varmasti pian syntyy paratiisi kun annetaan naisten leikkiä johtajia vielä lisää.


    • Anonyymi

      Paljonko pääministeri Marin tarvii rahaa, että esiintyy rinnat paljaina?

      Sama kysymys esitettiin Janina Frostellille noin 25 vuotta sitten. Janina kikatti vastaukseksi että "One million dollar."

      Lähteekö Sannalta paitapuserokin päältä pois korumainoksessa, jos saa miljoona euroa tassuun?

      • Anonyymi

        Eikö Marin voisi esiintyä rinnat paljaana myös eduskunnassa?
        Jaksaisivat mieskansanedustajat paremmin kuunnella hän joutavia marinoitaan.


      • Anonyymi

        Marinilla on imetyksenkin jälkeen edelleen niiin pieni kuppikoko. Ei niistä pienistä nypyköistä ole paljon katseltavaksi.

        Aikoinaan Janinalla oli myös rinat hyvässä kuosissa. Mutta nythän tuokin rouva jo tipahti tanssikisasta pois, koska ei ole minkään näkönen enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Marin voisi esiintyä rinnat paljaana myös eduskunnassa?
        Jaksaisivat mieskansanedustajat paremmin kuunnella hän joutavia marinoitaan.

        Eiköhän noissa Linnanjuhlissa ole nähty paljasta pintaa enemmänkin, miksi tuosta nyt kohistaan, kun ei edes työpaikalla ole tuo kuva otettu.


    • Anonyymi

      Eikö marinilla ole muuta tarjottavaa köyhtyvälle kansalle kuin vilauttelu?

      • Anonyymi

        En näe kyllä tissiä yhtään tuossa ko kuvassa.
        En edes nännin nipukkaa. Että mikähän tämä kohu on? Jo on puritaanisia suomalaisetkin nykyään. Pitäisi kai olla körttimekko päällä. Aina on liian sitä, liian tätä. Koko ikäni olen ollut milloin liian laiha, milloin liian pyöreä, milloin ei ollu persettä, milloin ei rintoja(tämä on kai ikuisesti naisen osa???)...Sanna Marin on oikein tyylikäs ja edustaa meitä hienosti. Piste. Ei hän mikään täydellinen ole ihmisenä. En ole demari, huom enkä vasemmustolainen. Mutta kuva on hieno ja korut ja aihio niiden alla!!!!


    • Anonyymi

      Ellei pätevyys riitä, niin ainahan voi pärjätä ihoa vilauttelemalla.

    • Anonyymi

      Arvokkuus on hyvä pitää mielessä,,naisen

    • Anonyymi

      >> En näe kyllä tissiä yhtään tuossa ko kuvassa.
      En edes nännin nipukkaa. Että mikähän tämä kohu on?>>

      Sinä lienet nainen, koska et näe mitään. Miehillä on röntgensilmät, joilla ne joko riisuu tai kuvittelee naiselta yhden vaatekappaleen sekunneissa pois.
      Marinilta kun nykäsee yhden tumman jakkutakin pois päältä, on ne tisut on heti siinä vapaasti renksottamassa, miehet sen tietää.

    • Anonyymi

      Ovatko SDP:n ja vihervasemmiston kannattajat ihan oikeasti sitä mieltä että tämä vilauttelija on sopiva pääministeriksi? Vai onko nää trulleja? Päätä tulisi käyttää mutta tissiministeri se taitaakin olla.

    • Anonyymi

      Naiset ovat esineitä kauppa tavaraa monessa lähi-idän maassa

    • Anonyymi

      Bleiserit ovat jo out muodissa...vain eläkekurpat käyttää niitä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe