Selvityksen mukaan saa Enerkiavirasto huijannut suomalaisia
siirto lasku suomalaisille !
Sähköä ei tarvitse siirtää kun sähkö liikkuu itsestään salaman vauhdilla
Nyt suomalaiset maksavat siirtomaksua ja vielä sähkön laskuun verraten kolme kertaa enemmän ! !
Selvityksen mukaan saa Enerkiavirasto huijannut suomalaisia siirto lasku suomalaisille
11
56
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole valtakunnansähköä ,enkä ota, kun huijareita on eduskuntaa myöten !
Minulla oma sähkön tuotto kesät ja talvet!!!- Anonyymi
Vetäkää oikeuteen hintojen ryöstöstä !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetäkää oikeuteen hintojen ryöstöstä !!!
Minä käytän vain 5e kk sähköä lasku on 20-30e verojen jälkeen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän vain 5e kk sähköä lasku on 20-30e verojen jälkeen !
Siirtomaksu on sitten kolminkertanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirtomaksu on sitten kolminkertanen
ylessä ja uutissa juttua
- Anonyymi
Eniten siirtomaksuja korottanut yhtiö Caruna on ulkomaisessa omistuksessa. Ko. firman toimintaperiaate on että se pyrkii ostamaan monopoliasemassa olevia yhtiöitä ja hyötyäkseen niistä maksimaalisesti. Aussit kiittää ja kumartaa suomen valtiolle, kun rahaa saa kiskoa niin paljon kuin haluaa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/First_State_Investments- Anonyymi
Voiko korkeista sähkömaksuista saada rahaa takaisin? Näin vastaavat asiantuntijat kysymykseen, johon kuluttajat ovat vaatineet vastausta jo vuosia.
https://yle.fi/uutiset/3-11592557 - Anonyymi
Caruna päätös tapahtui Kataisen ollessa pääministeri ja Haaviston ollessa valtion omistajaohjauksesta vastaava ministeri. Kummatkin erittäin tuhoisia suomalaisille päätöksissään. Tietysti eduskunta hyväksyi nämä päätökset
- Anonyymi
Olkoot asiantuntijat mitä mieltä tahansa, sähkönsiirtokuppaus on vietävä
oikeuteen.
Tässä nähtiin Kokoomuksen ja Jyri Kataisen aikaansaannos.
Kokoomuksen johdolla on kaikki valtion tuottava omaisuus lahjoitettu
ulkomaiseen omistukseen.
Sähkönsiirtohintojen korotus on niin häikäilemätön kuppaus että sellaisesta
pitäsi viedä ukkoja saunan taa.- Anonyymi
Älä unohda vihreitä ja Pekka Haavistoa tuossa kuppauksessa.
- Anonyymi
Kokoomus on kuitenkin se pääsyyllinen jonka ikuinen agenda on hävittää
tuottava valtionomaisuus.
Hallituksissa on aina muitakin puolueita ja kokoomuksen mukaan lähtiessä
on jo ennakkoon selvää, että jossakin tulee takkiin. Haavisto joutui tässä
asiassa syylliseksi kokoomuksen politiikasta.
Samoin on monissa asioissa käynyt demareille varsinkin Mooses Lipposen
johdattaessa väkensä siihen suohon josta nouseminen vei melkein sukupolven.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272810Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2632667Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51875- 2161401
- 721210
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561027Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2907Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907