Jos kuolisit hankalassa teini-iässä etkä jaksa kuunnella vanhempien ihmisten, kuten Jeesuksen jatkuvia saarnauksia/opetuksia.
Entä miltä tuntuis jos olis pakko jatkaa elämää raihnaisena vanhuksena ikuisessa touhun iloissa?
Haluaisitko elää ikuisuudesta?
80
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei uudessa Jerusalemissa ole mitään vaivoja.
- Anonyymi
Taivaassa olemme about siinä iässä missä Jeesus eli maan päällä julistaessaan Sanomaansa "Tehkää parannus!".
Ikuisesti!
Kuinka pitkä aika on ikuisuus?
Otetaas Himalajan vuoristosta muutama yli 8000 metrinen vuori eli Nanga Parbat, Dhaulagiri, Annapurn, Manaslu, Xixabangma (Gosainthan), Cho Oyu, Mount Everest, Lhotse, Makalu, Kanchenjunga, ja niistä jokainen kohoaa yli 8 000 metriin. Ja joka miljardis vuori otetaan tästä massasta pois ainesta yksi milligramma kunnes tämä kaikki on merenpinnan tasalla, niin ikuisuudesta on kulunut silloin yksi sekunti ...
Ja saman aikaan uskovaiset elää yhtä juhlaa noin miljardin häntä rakastavan lähimmmäisen ympäröimänä ilman mitään rajoituksia rakkauden ilmauksille koko universumin resurssien ollessa käytössä aina uusine ihmeellisyyksineen ja harrastusmahdollisuuksineen.
Hyvää päivänjatkoa jumalattomilla vaan :) Miettikääpä tätä!- Anonyymi
Luehan Mark Twainin Kapteeni taivaassa ja mieti sitä.
- Anonyymi
Mielikuvitus saa kaiken näyttämään ihanalta.
Uudessa Jerusalemissa puhutaan varmaan englantia. - Anonyymi
Äitini siis pääsee hartaana uskovaisena taivaaseen mutta minä, eivätkä muutkaan hänen lapsensa sinne pääse. Koska kaikki me "vekarat" olemme kaikki "hieman" eri mieltä kuoleman jälkeisestä elämästä.
Mutta jos se taivas kuitenkin on, niin eikö äitimuori koskaan kaipaa lapsiaan taivaan iloissa? Varsinkin kun teidän uskonne mukaan he kärsimme helvetin tulissa iankaikisesta kidutuksesta, jota taivaassa olivat pääsevät silloin tällöin katsomaan noin viihdemielessä.
Eikö edes silloin kun oma äitini näkee kuinka minua grillataan ja kidutetaan suoraan hänen silmiensä edessä hän kaipaa minua? Vai nauraako hän silloin minulle ja vielä lisää "hiiliä pesään" huutamalla: "Miksi et uskonut kuten minä käskin"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitini siis pääsee hartaana uskovaisena taivaaseen mutta minä, eivätkä muutkaan hänen lapsensa sinne pääse. Koska kaikki me "vekarat" olemme kaikki "hieman" eri mieltä kuoleman jälkeisestä elämästä.
Mutta jos se taivas kuitenkin on, niin eikö äitimuori koskaan kaipaa lapsiaan taivaan iloissa? Varsinkin kun teidän uskonne mukaan he kärsimme helvetin tulissa iankaikisesta kidutuksesta, jota taivaassa olivat pääsevät silloin tällöin katsomaan noin viihdemielessä.
Eikö edes silloin kun oma äitini näkee kuinka minua grillataan ja kidutetaan suoraan hänen silmiensä edessä hän kaipaa minua? Vai nauraako hän silloin minulle ja vielä lisää "hiiliä pesään" huutamalla: "Miksi et uskonut kuten minä käskin"?Miksi ihmeessä näin yksinkertaiseen kysymykseen ei tule koskaan yhtään kunnon vastausta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö edes silloin kun oma äitini näkee kuinka minua grillataan ja kidutetaan suoraan hänen silmiensä edessä hän kaipaa minua? Vai nauraako hän silloin minulle ja vielä lisää "hiiliä pesään" huutamalla: "Miksi et uskonut kuten minä käskin"?Äitisi katsoo sinua silloin Jumalan silmin nähden kaiken myös ne äidiltäsi piilottamasi teot.
- Anonyymi
Ota huomioon, että vain Jeesus on rakkaus.
Miljardia ihmistä on mahdoton muistaa saatikka rakastaa, jollet ole itsekin Jumala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitisi katsoo sinua silloin Jumalan silmin nähden kaiken myös ne äidiltäsi piilottamasi teot.
Että äidin mukaan llisi ihan ok jos olisi helvetussö. Hän jopa riemuitsee siitä...??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota huomioon, että vain Jeesus on rakkaus.
Miljardia ihmistä on mahdoton muistaa saatikka rakastaa, jollet ole itsekin Jumala.Kuinka monelle Jeesus sanoi rakastavansa häntä? Taitaa olla vähäinen määrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö edes silloin kun oma äitini näkee kuinka minua grillataan ja kidutetaan suoraan hänen silmiensä edessä hän kaipaa minua? Vai nauraako hän silloin minulle ja vielä lisää "hiiliä pesään" huutamalla: "Miksi et uskonut kuten minä käskin"?Ei uudessa Jerusalemissa ole mitään moisia murheita. Äitisi ei siis enkelin kaltaisena moista murehdi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö edes silloin kun oma äitini näkee kuinka minua grillataan ja kidutetaan suoraan hänen silmiensä edessä hän kaipaa minua? Vai nauraako hän silloin minulle ja vielä lisää "hiiliä pesään" huutamalla: "Miksi et uskonut kuten minä käskin"?Menet nyt asioiden edelle. Äitisi on varmasti rukoillut ehkä monen muun ohella teidän puolestanne. Mikä estäisi teitä tapaamasta iankaikkisuudessa teidän tultua uskoon, mihin tarjoutunee mahdollisuus?
On asioita, joista emme iankaikkisuuden suhteen tiedä kaikkea. Jumala on sen suunnitellut menevän hyvin. Hänen kätensä ohjailee myös asioita tässä pahan valtaamassa maailmassakin onneksi hämmästyttävällä tavalla. Anonyymi kirjoitti:
Menet nyt asioiden edelle. Äitisi on varmasti rukoillut ehkä monen muun ohella teidän puolestanne. Mikä estäisi teitä tapaamasta iankaikkisuudessa teidän tultua uskoon, mihin tarjoutunee mahdollisuus?
On asioita, joista emme iankaikkisuuden suhteen tiedä kaikkea. Jumala on sen suunnitellut menevän hyvin. Hänen kätensä ohjailee myös asioita tässä pahan valtaamassa maailmassakin onneksi hämmästyttävällä tavalla.Näin on.
Jumala ohjaili hämmästyttävällä tavalla niin, että homoparit saivat mennä naimisiin.
Miettikää uskovaiset sitä, ettei ikuisella sielulla ole lainkaan tietoisuutta ja älyä. Nämä todistuu pelkästään tarkkailemalla koomapotilasta. Uskovaiset väittävät koomapotilaalla olevan sielun, mutta hänellä ei ole tietoisuutta ja älyä. Nämä eivät siis kuulu sielun ominaisuuksiin.
- Anonyymi
Ihana asia että pysähdyit hetkeksi miettimään ikuisuuden kestoa, mistä annoin vähän esimakua :)
Vaistomainen puolustusreaktiosi oli vaan hieman ontuva ... hmmm Anonyymi kirjoitti:
Ihana asia että pysähdyit hetkeksi miettimään ikuisuuden kestoa, mistä annoin vähän esimakua :)
Vaistomainen puolustusreaktiosi oli vaan hieman ontuva ... hmmm” Ihana asia että pysähdyit hetkeksi miettimään ikuisuuden kestoa, mistä annoin vähän esimakua :)”
Itseasiassa en edes lukenut ripulivertaustasi ikuisuuden kestosta.
” Vaistomainen puolustusreaktiosi oli vaan hieman ontuva ... hmmm”
Kyse ei ole vaistosta vaan tieteestä. Kyse ei ole puolustusreaktiosta vaan faktasta.
Jos
1. Elävällä koomapotilaalla on sielu
2. Elävä koomapotilas ei ole tietoinen
3. Elävällä koomapotilaalla ei ole kognitiivisia prosesseja
Ei myöskään sielulla ole tietoisuutta ja kognitiivisia prosesseja.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaistomainen puolustusreaktiosi oli vaan hieman ontuva ... hmmmMinun äitini siis pääsee hartaana uskovaisena taivaaseen mutta minä, eivätkä muutkaan hänen lapsensa sinne pääse. Koska kaikki me "vekarat" olemme kaikki "hieman" eri mieltä kuoleman jälkeisestä elämästä.
Eikö edes silloin kun oma äitini näkee kuinka minua grillataan ja kidutetaan suoraan hänen silmiensä edessä hän kaipaa minua? Vai nauraako hän silloin minulle ja vielä lisää "hiiliä pesään" huutamalla: "Miksi et uskonut kuten minä käskin"?
Kutsutko sinä tosiaan tätä jumalaasi, joka tälläisen järjestelyn on luonut, rakastavaksi ja oikeudenmukaiseksi? Olen helvetissä vain siksi että en ole uskonut häneen. Muuten olen elänyt moitteettoman elämän. Auttanut heikompia, maksanut veroni yms.
Joudun helvettiin sen vuoksi että en usko. Sen sijaa "taivaa riemuhin" pääsee törkeisiin rikoksiin syyllistyneitä ihmisiä, kun vain ovat kuolivuoteellaan käätyneet uskovaisiksi. Esim Jammu-setä pääsee tällä verukkeella taivaaseen. Kuulostaako reilulta? Anonyymi kirjoitti:
Minun äitini siis pääsee hartaana uskovaisena taivaaseen mutta minä, eivätkä muutkaan hänen lapsensa sinne pääse. Koska kaikki me "vekarat" olemme kaikki "hieman" eri mieltä kuoleman jälkeisestä elämästä.
Eikö edes silloin kun oma äitini näkee kuinka minua grillataan ja kidutetaan suoraan hänen silmiensä edessä hän kaipaa minua? Vai nauraako hän silloin minulle ja vielä lisää "hiiliä pesään" huutamalla: "Miksi et uskonut kuten minä käskin"?
Kutsutko sinä tosiaan tätä jumalaasi, joka tälläisen järjestelyn on luonut, rakastavaksi ja oikeudenmukaiseksi? Olen helvetissä vain siksi että en ole uskonut häneen. Muuten olen elänyt moitteettoman elämän. Auttanut heikompia, maksanut veroni yms.
Joudun helvettiin sen vuoksi että en usko. Sen sijaa "taivaa riemuhin" pääsee törkeisiin rikoksiin syyllistyneitä ihmisiä, kun vain ovat kuolivuoteellaan käätyneet uskovaisiksi. Esim Jammu-setä pääsee tällä verukkeella taivaaseen. Kuulostaako reilulta?” Olen helvetissä vain siksi että en ole uskonut häneen.”
Lisäksi monien lahkojen oppien mukaan taivaaseen pääsee myös niitä, jotka eivät uskoneet - vaikeasti kehitysvammaiset sekä sikiöinä tai vauvoina kuolleet.- Anonyymi
Friendlyatheist kirjoitti:
” Olen helvetissä vain siksi että en ole uskonut häneen.”
Lisäksi monien lahkojen oppien mukaan taivaaseen pääsee myös niitä, jotka eivät uskoneet - vaikeasti kehitysvammaiset sekä sikiöinä tai vauvoina kuolleet.Raamattu sanoo selvästi, että jokainen tuomitaan oikeuden mukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu sanoo selvästi, että jokainen tuomitaan oikeuden mukaisesti.
Niin että minä siis pääsen potenttiaaliseen taivaaseen jos elän moitteettomasti vaikka en uskokaan enkä käy kirkossa? Mihin ihmeeseen tähän sitten tarvitaan vielä uskoa jos kerran asia on todella näin...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun äitini siis pääsee hartaana uskovaisena taivaaseen mutta minä, eivätkä muutkaan hänen lapsensa sinne pääse. Koska kaikki me "vekarat" olemme kaikki "hieman" eri mieltä kuoleman jälkeisestä elämästä.
Joudun helvettiin sen vuoksi että en usko. Sen sijaa "taivaa riemuhin" pääsee törkeisiin rikoksiin syyllistyneitä ihmisiä, kun vain ovat kuolivuoteellaan käätyneet uskovaisiksi. Esim Jammu-setä pääsee tällä verukkeella taivaaseen. Kuulostaako reilulta?Miksi ihmeessä siis näin yksinkertaiseen kysymykseen ei tule koskaan yhtään kunnon vastausta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että minä siis pääsen potenttiaaliseen taivaaseen jos elän moitteettomasti vaikka en uskokaan enkä käy kirkossa? Mihin ihmeeseen tähän sitten tarvitaan vielä uskoa jos kerran asia on todella näin...?
Kukaan ei mene taivaaseen omilla teoillaan vaan uskolla Jeesukseen.
Joh 3:16 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh 3:16Niin että siis uskoon kuolinvuoteella tullut sarjamurhaaja pääsee taivaaseen mutta minä en pääse? Edelleen myös kaipaan vastausta siihen että minun äitini siis pääsee hartaana uskovaisena taivaaseen mutta minä, eivätkä muutkaan hänen lapsensa sinne pääse. Koska kaikki me "vekarat" olemme kaikki "hieman" eri mieltä kuoleman jälkeisestä elämästä.
Joudun helvettiin sen vuoksi että en usko. Sen sijaa "taivaa riemuhin" pääsee törkeisiin rikoksiin syyllistyneitä ihmisiä, kun vain ovat kuolivuoteellaan käätyneet uskovaisiksi. Esim Jammu-setä pääsee tällä verukkeella taivaaseen. Kuulostaako reilulta?
Saisiko vastausta? Etkö sinä esim ollenkaan kaipaisi omia lapsiasi jos he eivät usko mutta sinä uskot? Äläkä vastaan tähän että "He ovat uskossa , he pääsevät taivaaseen". Nimittäin tälläisiä tapauksia että vanhemmat uskovat mutta lapset eivät on tänä päivänä paljon. Älä siis kierrä kysymystä vaan vastaa siihen mitä kysytään. Kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh 3:16Entä se.
Jos autat puutteessa olevia, käyt katsomassa vankeja ja sairaita, niin saat iankaikkisen elämän.
Teoilla on valtava merkitys. Se että kirjottaa täällä, ei taivaaseen vie - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että siis uskoon kuolinvuoteella tullut sarjamurhaaja pääsee taivaaseen mutta minä en pääse? Edelleen myös kaipaan vastausta siihen että minun äitini siis pääsee hartaana uskovaisena taivaaseen mutta minä, eivätkä muutkaan hänen lapsensa sinne pääse. Koska kaikki me "vekarat" olemme kaikki "hieman" eri mieltä kuoleman jälkeisestä elämästä.
Joudun helvettiin sen vuoksi että en usko. Sen sijaa "taivaa riemuhin" pääsee törkeisiin rikoksiin syyllistyneitä ihmisiä, kun vain ovat kuolivuoteellaan käätyneet uskovaisiksi. Esim Jammu-setä pääsee tällä verukkeella taivaaseen. Kuulostaako reilulta?
Saisiko vastausta? Etkö sinä esim ollenkaan kaipaisi omia lapsiasi jos he eivät usko mutta sinä uskot? Äläkä vastaan tähän että "He ovat uskossa , he pääsevät taivaaseen". Nimittäin tälläisiä tapauksia että vanhemmat uskovat mutta lapset eivät on tänä päivänä paljon. Älä siis kierrä kysymystä vaan vastaa siihen mitä kysytään. Kiitos.Ei näy vastausta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näy vastausta....
Ei vieläkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että siis uskoon kuolinvuoteella tullut sarjamurhaaja pääsee taivaaseen mutta minä en pääse? Edelleen myös kaipaan vastausta siihen että minun äitini siis pääsee hartaana uskovaisena taivaaseen mutta minä, eivätkä muutkaan hänen lapsensa sinne pääse. Koska kaikki me "vekarat" olemme kaikki "hieman" eri mieltä kuoleman jälkeisestä elämästä.
Saisiko vastausta? Etkö sinä esim ollenkaan kaipaisi omia lapsiasi jos he eivät usko mutta sinä uskot? Äläkä vastaan tähän että "He ovat uskossa , he pääsevät taivaaseen". Nimittäin tälläisiä tapauksia että vanhemmat uskovat mutta lapset eivät on tänä päivänä paljon. Älä siis kierrä kysymystä vaan vastaa siihen mitä kysytään. Kiitos."Niin että siis uskoon kuolinvuoteella tullut sarjamurhaaja pääsee taivaaseen mutta minä en pääse? "
Jos torjut uskon Jeesukseen etkä tee kokonaisvaltaista parannusta elämääsi, niin menet helvettiin. Ja tämä parannuksen tehnyt ja vilpittömän ja totisen uskon Jeesukseen vastaanottanut entinen sarjamurhaaja menee taivaaseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko vastausta? Etkö sinä esim ollenkaan kaipaisi omia lapsiasi jos he eivät usko mutta sinä uskot? Äläkä vastaan tähän että "He ovat uskossa , he pääsevät taivaaseen". Nimittäin tälläisiä tapauksia että vanhemmat uskovat mutta lapset eivät on tänä päivänä paljon. Älä siis kierrä kysymystä vaan vastaa siihen mitä kysytään. Kiitos."Edelleen myös kaipaan vastausta siihen että minun äitini siis pääsee hartaana uskovaisena taivaaseen mutta minä, eivätkä muutkaan hänen lapsensa sinne pääse. Koska kaikki me "vekarat" olemme kaikki "hieman" eri mieltä kuoleman jälkeisestä elämästä."
Näin on!
Jos jatkatte samalla linjalla niin äitisi on taivaassa ja te olette helvetissä eikä äitinne enää muista teitä yhtään taivaan oloissa. Saatte kitua ihan rauhassa.
Mutta teilläkin on mahdollisuus. Ottakaa vastaan usko Jeesukseen ja eläkää sitten tässä uudessa todellisuudessa evankeliumian ja lähimmäistyötä tehden yhdessä äitinne kanssa. Amen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko vastausta? Etkö sinä esim ollenkaan kaipaisi omia lapsiasi jos he eivät usko mutta sinä uskot? Äläkä vastaan tähän että "He ovat uskossa , he pääsevät taivaaseen". Nimittäin tälläisiä tapauksia että vanhemmat uskovat mutta lapset eivät on tänä päivänä paljon. Älä siis kierrä kysymystä vaan vastaa siihen mitä kysytään. Kiitos."Mutta jos se taivas kuitenkin on, niin eikö äitimuori koskaan kaipaa lapsiaan taivaan iloissa? Varsinkin kun teidän uskonne mukaan he kärsimme helvetin tulissa iankaikisesta kidutuksesta, jota taivaassa olivat pääsevät silloin tällöin katsomaan noin viihdemielessä."
Äitinne ei kaipaa yhtään teitä eikä edes muista teidän olemassaoloanne, koska olitte paholaisen oma koko elämänne ajan. Siis JOS olitte - teillähän on yhä mahdollisuus katua, tehdä parannus ja ottaa vastaan äitinne lailla usko Jeesukseen. Amen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko vastausta? Etkö sinä esim ollenkaan kaipaisi omia lapsiasi jos he eivät usko mutta sinä uskot? Äläkä vastaan tähän että "He ovat uskossa , he pääsevät taivaaseen". Nimittäin tälläisiä tapauksia että vanhemmat uskovat mutta lapset eivät on tänä päivänä paljon. Älä siis kierrä kysymystä vaan vastaa siihen mitä kysytään. Kiitos."Kutsutko sinä tosiaan tätä jumalaasi, joka tälläisen järjestelyn on luonut, rakastavaksi ja oikeudenmukaiseksi? Olen helvetissä vain siksi että en ole uskonut häneen. Muuten olen elänyt moitteettoman elämän. Auttanut heikompia, maksanut veroni yms."
Tämä on Jumalan rakentama oikeustaju - pahuuden on saatava palkkansa ja teidän on oltava kidutettuina helvetissä, koska olitte niin pahoja kun hylkäsitte sen kalliin tarjouksen jonka Jeesus myös teille lunasti omalla kuolemallaan ja verellään. Tehän tässä julmia olette kun nyt kidutatte omaa äitiänne, joka taatusti vuodattaa kyyneleitään ja omaa äidin "vertaansa" tuskassa ja rukouksessa teidän puolestanne.
Äitinne ei taivaassa muista teitä eikä siis voi mitenkään nauttia tuskastanne, koska taivaassa KAIKKI ENTINEN on mennyt, se ei enää mieleen palaa.
Mutta teillähän on vielä aikaa ... jos Jumala suo ... tehdä parannus! Amen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niin että siis uskoon kuolinvuoteella tullut sarjamurhaaja pääsee taivaaseen mutta minä en pääse? "
Jos torjut uskon Jeesukseen etkä tee kokonaisvaltaista parannusta elämääsi, niin menet helvettiin. Ja tämä parannuksen tehnyt ja vilpittömän ja totisen uskon Jeesukseen vastaanottanut entinen sarjamurhaaja menee taivaaseen.Raamatussa on tarina, jossa oli kolme kuolemaantuomittua. Yksi heistä sanoi Jeesukselle siinä, että hän muistaisi häntä. Jeesus lupasi ottaa hänet paratiisiin.
Eli ei pidä paikkaansa, että elämässä pitää tehdä kokonaisvaltainen parannus. Friendlyatheist kirjoitti:
” Olen helvetissä vain siksi että en ole uskonut häneen.”
Lisäksi monien lahkojen oppien mukaan taivaaseen pääsee myös niitä, jotka eivät uskoneet - vaikeasti kehitysvammaiset sekä sikiöinä tai vauvoina kuolleet.Päivin ja Timon taivaissa on lähes yksinomaan tsygootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on tarina, jossa oli kolme kuolemaantuomittua. Yksi heistä sanoi Jeesukselle siinä, että hän muistaisi häntä. Jeesus lupasi ottaa hänet paratiisiin.
Eli ei pidä paikkaansa, että elämässä pitää tehdä kokonaisvaltainen parannus."Eli ei pidä paikkaansa, että elämässä pitää tehdä kokonaisvaltainen parannus."
Ryöväri teki ristillä roikkuessaan kokonaisvaltaisen parannuksen ja Jeesus hyväksyi sen, koska näki tämän ryövärin sydämeen. Näin toimii Jumala. Amen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eli ei pidä paikkaansa, että elämässä pitää tehdä kokonaisvaltainen parannus."
Ryöväri teki ristillä roikkuessaan kokonaisvaltaisen parannuksen ja Jeesus hyväksyi sen, koska näki tämän ryövärin sydämeen. Näin toimii Jumala. AmenTässä oli kyse siitä, että kokonaisvaltainen parannus olisi pitänyt tehdä ennen kuin joutui viimeiselle hetkelle..
Jokaisen ajatukset ovat mitä ovat, vaikka Jumala ne näkisikin. Ryöväri ei ainakaan sanonut tekevänsä parannuksen. Hän ainoastaan pyysi Jeesusta muistamaan häntä.
Jutussasi ei ole päätä eikä häntää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä oli kyse siitä, että kokonaisvaltainen parannus olisi pitänyt tehdä ennen kuin joutui viimeiselle hetkelle..
Jokaisen ajatukset ovat mitä ovat, vaikka Jumala ne näkisikin. Ryöväri ei ainakaan sanonut tekevänsä parannuksen. Hän ainoastaan pyysi Jeesusta muistamaan häntä.
Jutussasi ei ole päätä eikä häntää."Ryöväri ei ainakaan sanonut tekevänsä parannuksen. Hän ainoastaan pyysi Jeesusta muistamaan häntä."
Ja kun Jeesus näki ryövärin katuvan sydämen, niin Hän heltyi! Amen Anonyymi kirjoitti:
"Ryöväri ei ainakaan sanonut tekevänsä parannuksen. Hän ainoastaan pyysi Jeesusta muistamaan häntä."
Ja kun Jeesus näki ryövärin katuvan sydämen, niin Hän heltyi! AmenMutta kun se ei katunut. Sanoi vaan, että he kaksi ovat ansainneet kuolemanrangaistuksen.
- Anonyymi
Kaikki kuitenkin tulevat uuteen jälleensyntymään piankin, joten se siitä ”ikuisuudesta” uudessa Jerusalemissa.
- Anonyymi
Kiitos ei sillekin vaihtoehdolle.
Ja jos ei muista yhtään mitään entisestä ja joutuu opettelemaan yksinkertaisimmatkin asiat uudelleen, niin millä perusteella on sama persoona, joka on elänyt ennenkin. Pakostaki jo genomi on erilainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos ei muista yhtään mitään entisestä ja joutuu opettelemaan yksinkertaisimmatkin asiat uudelleen, niin millä perusteella on sama persoona, joka on elänyt ennenkin. Pakostaki jo genomi on erilainen.Muisti palaa kyllä valaistumisen kynnyksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos ei muista yhtään mitään entisestä ja joutuu opettelemaan yksinkertaisimmatkin asiat uudelleen, niin millä perusteella on sama persoona, joka on elänyt ennenkin. Pakostaki jo genomi on erilainen.Taipumuksemme viemme aina seuraavaan elämään. Kiihkouskovainen on seuraavassa elämässä myös kiihkeä uskovainen, ehkäpä muslimi. Taiteilija tai musikaallinen sielu jatkaa uraansa seuraavassa elämässä myös varsinkin jos joku asia jäi kesken edellisessä elämässä.
- Anonyymi
Me kaikki synnytään uudelleen maan pinnalle ja jatketaan siitä mihin jäätiin edellisessä elämässä. Kaikkea ohjaa karman laki.
Itse elin edellisessä elämässäni tsaarin Venäjällä.- Anonyymi
Hmm. Kuka sitten on Putin on ollut aikaisemmin kun hänellä on valtaa enemmän kuin vanhan Venäjän tsaarilla...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Kuka sitten on Putin on ollut aikaisemmin kun hänellä on valtaa enemmän kuin vanhan Venäjän tsaarilla...?
Mistä minä tietäisin, jospa hän oli tsaari Nikolai II tai jokin aiempi tsaari. Vaan seuraavassa elämässä ehkä köyhä ja mitätön.
- Anonyymi
Ihmisten lukumäärä on noussut, eli mistä ne uudet kiertoon päätyvät sielut mielestäsi putkahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten lukumäärä on noussut, eli mistä ne uudet kiertoon päätyvät sielut mielestäsi putkahtaa.
Eläinkunnasta kehittyy uusia ihmis-sieluja. Myös muista sivilisaatoista saattaa tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläinkunnasta kehittyy uusia ihmis-sieluja. Myös muista sivilisaatoista saattaa tulla.
Lisäys. Tuonpuoleisessa on moninkettainrn määrä sieluja odottamassa sopivia vanhempia verrattuna täällä maan päällä oleviin. Ollaan ninkuin näyttelijöitä teatterissa ja tuonpuoleisen sielut ovat yleisöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loogisesti ajateltu. Hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys. Tuonpuoleisessa on moninkettainrn määrä sieluja odottamassa sopivia vanhempia verrattuna täällä maan päällä oleviin. Ollaan ninkuin näyttelijöitä teatterissa ja tuonpuoleisen sielut ovat yleisöä.
"46 Hänen vielä puhuessaan kansalle, katso, hänen äitinsä ja veljensä seisoivat ulkona, tahtoen häntä puhutella.
47 Niin joku sanoi hänelle: "Katso, sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovat sinua puhutella".
48 Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: "Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?"
49 Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni!
50 Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."" Anonyymi kirjoitti:
"46 Hänen vielä puhuessaan kansalle, katso, hänen äitinsä ja veljensä seisoivat ulkona, tahtoen häntä puhutella.
47 Niin joku sanoi hänelle: "Katso, sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovat sinua puhutella".
48 Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: "Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?"
49 Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni!
50 Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini.""Jeesuksella ei ollut eikä ole juuri ollenkaan veljiä, sisaria, eikä äitejä.
Eivät opetuslapset olleet sen parempia taivaallisen isän tahdon tekijöitä. He yrittivät tehdä mitä Jeesus sanoi.
- Anonyymi
Kristittyjen taivas - se on yhtä helvettiä se.
- Anonyymi
Ei ole pienintäkään syytä uskoa, etteikö se tietoisuus sammuisi ja ihminen kuolisi kuollessaan.
Kaikkia höpöjuttuja sen tiimoilla on, mutta ei ole ensimmäistäkään todistetta mistään yliluonnollisesta.
Eli kun kuolet, niin kuolet ja se on sitten siinä.- Anonyymi
On paljon todisteita jälleesyntymisestä. Katso Yotubesta.
Myös paljon kirjallisuutta on saatavissa ko. Aiheesta.
Elämä olisi epäoikedenmukainen jos reinkarnaatiota ja karman lakia ei olisi. Anonyymi kirjoitti:
On paljon todisteita jälleesyntymisestä. Katso Yotubesta.
Myös paljon kirjallisuutta on saatavissa ko. Aiheesta.
Elämä olisi epäoikedenmukainen jos reinkarnaatiota ja karman lakia ei olisi.Mistään jälleensyntymisestä ei ole todisteita, mutta tarinoita varmasti on.
Elämä on epäoikeudenmukainen.
- Anonyymi
Ikuista elämää halajavat he keiden ymmärrys riittää hädintuskin kaksinumeroisilla kokonaisluvuilla yhteen- ja vähennyslaskujen tekemiseen.
Ikuisessa elämässä ei universumin ikäkään 14 miljardia vuotta ja rapiat ole kuin silmänräpäystä lyhyempi häivähdys.
Toivottavasti ei tule aika pitkäksi hymistellessä siellä taivaassa. Jollekin ADHDta potevalle taivas voi muutaman ensimmäisen miljardin vuoden jälkeen alkaa tuntumaan ahdistavalta.- Anonyymi
Ja miten rajoitetussa tilassa ruokatuotanto ja lautaset sun muut. Ilman telkkaria, kännykkää, saunaa ikuisesti?
Moni tulee hulluksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten rajoitetussa tilassa ruokatuotanto ja lautaset sun muut. Ilman telkkaria, kännykkää, saunaa ikuisesti?
Moni tulee hulluksi.Siellä ei ole ruokaa, juomaa, seksiä eikä huumeita tai alkoholia. Myös netin, uutiset ja elokuvat saa unohtaa. Vain Jumalalle ylistämistä. Viettäen ikuista aikaa kaikkien niiden kuolleiden sukulaisten ja tuttavien kanssa joista luulit jo kerran päässeesi eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ei ole ruokaa, juomaa, seksiä eikä huumeita tai alkoholia. Myös netin, uutiset ja elokuvat saa unohtaa. Vain Jumalalle ylistämistä. Viettäen ikuista aikaa kaikkien niiden kuolleiden sukulaisten ja tuttavien kanssa joista luulit jo kerran päässeesi eroon.
Kyllä on äärimmäisen tylsää ikuista elämää. Vitsinä tuo menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on äärimmäisen tylsää ikuista elämää. Vitsinä tuo menee
Näihän se on. Kukaan hihhuli ei vastaa kysymykseen että mitä siellä taivaassa oikein se ikuisuus tehdään? Ainoa mitä on tullut vastaan että siellä ylistetään jumalaa. Päivästä toiseen. Viikosta toiseen. Kuukaudesta toiseen. Vuodesta toiseen. Vuosikymmenestä toiseen. Vuosisadasta toiseen. Vuosituhannesta toiseen. Jne jne jne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihän se on. Kukaan hihhuli ei vastaa kysymykseen että mitä siellä taivaassa oikein se ikuisuus tehdään? Ainoa mitä on tullut vastaan että siellä ylistetään jumalaa. Päivästä toiseen. Viikosta toiseen. Kuukaudesta toiseen. Vuodesta toiseen. Vuosikymmenestä toiseen. Vuosisadasta toiseen. Vuosituhannesta toiseen. Jne jne jne...
"Kukaan hihhuli ei vastaa kysymykseen että mitä siellä taivaassa oikein se ikuisuus tehdään?"
Raamatun mukaan sellaista mikä ei nyt mielen päälle yllä :)
Mitä itse tekisit, jos sinulla olisi noin miljardi sinua kokonaan rakastavaa ystävää ja voitte toimia ilman rajoituksia ja olisi koko universumi käytössä muutamine biljoonine maapallon tapaisine planeettoineen? Ja päälle rajattomasti mahdollisuuksia harrastaa.
Voitko vastata? Anonyymi kirjoitti:
"Kukaan hihhuli ei vastaa kysymykseen että mitä siellä taivaassa oikein se ikuisuus tehdään?"
Mitä itse tekisit, jos sinulla olisi noin miljardi sinua kokonaan rakastavaa ystävää ja voitte toimia ilman rajoituksia ja olisi koko universumi käytössä muutamine biljoonine maapallon tapaisine planeettoineen? Ja päälle rajattomasti mahdollisuuksia harrastaa.
Voitko vastata?Vastata sinun mielikuvituksen lentoon.
Olet hassu.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko vastata?Mun tekis mieli kuunnella kunnon rockia ja harrastaa seksiä rajattomasti. Kelpaako vastaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tekis mieli kuunnella kunnon rockia ja harrastaa seksiä rajattomasti. Kelpaako vastaus?
Tuohan oli vain trollausta! EI mikään aito vastaus.
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Vastata sinun mielikuvituksen lentoon.
Olet hassu.Etkö uskaltanut!
Miten toimisit jos sinulla olisi noin miljardi sinua kokonaan rakastavaa ystävää ja voitte toimia ilman rajoituksia ja olisi koko universumi käytössä muutamine biljoonine maapallon tapaisine planeettoineen? Ja päälle rajattomasti mahdollisuuksia harrastaa.
Kyllä sinä voit tähän vastata vaikket uskokaan tuon reaalisuuteen. Anonyymi kirjoitti:
Etkö uskaltanut!
Miten toimisit jos sinulla olisi noin miljardi sinua kokonaan rakastavaa ystävää ja voitte toimia ilman rajoituksia ja olisi koko universumi käytössä muutamine biljoonine maapallon tapaisine planeettoineen? Ja päälle rajattomasti mahdollisuuksia harrastaa.
Kyllä sinä voit tähän vastata vaikket uskokaan tuon reaalisuuteen.En osaa mitään missä tarvitaan tuollaista mielikuvitusta. Kyse on utopiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan oli vain trollausta! EI mikään aito vastaus.
Jaa että trollia? Millä ihmeen perusteella? Miksi sinun pitäisi saada määritellä se mitä minä haluaisin tehdä tuolla madollisessa taivaassa? Ihan ihme kaveri. Mikä ihmeen taivas se oikein on jossa joku määrää mitä saat tehdä ja mitä et saa tehdä? Sehän on diktatuuri. Koeta nyt tajuta edes tämän verran...
- Anonyymi
Charles Manson oletan?
- Anonyymi
Sinun pitää kerätä uskovaisten tyttäriä sisäpiiriisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitää kerätä uskovaisten tyttäriä sisäpiiriisi.
Ei onnistu.
Jeesuksen opetuslapsinakin oli vain poikia, ei yhtään tyttöä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu.
Jeesuksen opetuslapsinakin oli vain poikia, ei yhtään tyttöä!Jeesuksen lähipiirissä oli miehiä. Opetuslapsia oli satoja, joissa oli tietenkin myös naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen lähipiirissä oli miehiä. Opetuslapsia oli satoja, joissa oli tietenkin myös naisia.
Jos miehiä puhutellaan opetuslapsina heikkoina ja vajaavaltaisina heitä pidetään.
Uskovaismiehet nöyrtyvät Jumalansa edessää kaikkeen. 😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen lähipiirissä oli miehiä. Opetuslapsia oli satoja, joissa oli tietenkin myös naisia.
Jeesus valitsi Raamatun mukaan vain 12 miestä. Muut tulivat muuten vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus valitsi Raamatun mukaan vain 12 miestä. Muut tulivat muuten vaan.
Lukeeko Raamatussa heidän iästä mitään?
Ne olivat boitsuja, jos ei kerrota iästä mitään.
Opetuslapsia siis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukeeko Raamatussa heidän iästä mitään?
Ne olivat boitsuja, jos ei kerrota iästä mitään.
Opetuslapsia siis.Ikä oli varmaan 20v molemmin puolin!
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Menee arvailuksi.
Se on sitä kuuluisaa tulkintaa Raamattua lukiessaan.
- Anonyymi
Näissä on vähän jännittäviä juttuja kun amerikkalaisetkin, suuri osa heistä on karanteenissa viruksen takia, sarjoja pystyvät tekemään kyllä Hollywoodissa, mutta elokuvia huonosti.
Jostain sarjasta: on saanut itselleen jo vahingoittumattomuuden eli kukaan ei pysty häntä vahingoittamaan, nyt yrittää tavoitella kuolemattomuutta seuraavaksi: Christina Braithwhite, josta ei oikein tiedä onko hän mukava vai... ”Entä miltä tuntuis jos olis pakko jatkaa elämää raihnaisena vanhuksena ikuisessa touhun iloissa?”
Ihmisen mielikuvitusta on aina kiehtonut tällaiset asiat. Riippuu paljon henkilökohtaisista ominaisuuksista, miten tätä abstraktia asiaa sitten lähestyy.
Jos mielikuvat ovat kovin konkreettisia, ajatellaan ihmisen pysyvän ihmisenä. Ongelmana kuitenkin on se, että miten ihmisen biologia (mm. solujen toiminta) ohitetaan. Moni haluaa olla voimainsa tunnossa oleva 25 – 30 vuotias. Taitaa olla se nykyihmisen käsitys ja nuoruuden ihannointia?
Ne, jotka eivät sitten voi ohittaa näitä tosiasioita, ajatus lienee enemmän käsitys siitä, että meidän psyykkinen puoli (johon voi laskea myös käsityksen sielusta) elää, mutta ei enää fyysisenä.
Mutta jokainen saa näistä kuvitella ihan mitä haluaa. Kukaan kun ei tiedä!- Anonyymi
Sielulla ei Tuonpuoleisessa ei käsitykseni mukaan ole sukupuolta, olmme e vain valoa hehkuvia astraalisia olentoja ja kommunikoimme ajatuksen voimalla.
Mimä uskon että siellä ei olla ikuisesti. Anonyymi kirjoitti:
Sielulla ei Tuonpuoleisessa ei käsitykseni mukaan ole sukupuolta, olmme e vain valoa hehkuvia astraalisia olentoja ja kommunikoimme ajatuksen voimalla.
Mimä uskon että siellä ei olla ikuisesti.No, asian voi noinkin hahmottaa.
- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
No, asian voi noinkin hahmottaa.
Siis mitä sitten kun tuonpuoleisessa oloaika loppuu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999