No huhhuh!! Mulle kirkastuu Jeesuksen risti koko ajan vaan enemmän!

Anonyymi

Heipä hei Suomi24 palstan pallerot! Kysyin joku aika sit täällä että mitä tarkoittaa Jeesuksen sovitustyö ristillä hengellisesti selitettynä. Kamppailen itse todella rajusti lihan kanssa tällä hetkellä mutta oon ihan super fiiliksissä, sillä tää Jeesuksen risti kirkastuu vaan kirkastumistaan koko ajan mulle. Ja siis yks asia minkä mainitsen tähän minkä kanssa kamppailen on aivan helvetillinen tupakka addiktio. Mulle aiemmin on kirkastunu se että koska oon suostunut siihen että Jumala saa riisua mut kaikista synneistä eli pyhitykseen, niin tämä lihan kärsimys mitä koen tällä hetkellä on täsmälleen samaa kärsimystä mitä Jeesus kärsi Golgatalla. Kuten Paavali sanoi että me kaikki saamme osamme Kristuksen kärsimyksistä. Mutta me saamme vain todella, TODELLA pienen maistiaisen siitä mitä Jeesus kärsi meidän kaikkien puolesta jotta me voisimme vapautua synnin vallasta. Ja se on jotain niin käsittämätöntä että Jeesuksen päällä oli kaikkien maaplaneetan historian ihmisten masennukset ja henkiset helvetit SAMAAN AIKAAN!! Ei voi kyllä muuta ku ylistää tätä Herraa joka teki tän meidän puolesta! Ja nyt se asia mikä kirkastu vasta ihan äskettäin mikä nyt liittyy esim. tähän tupakka addiktion. Nimittäin Raamattu kertoo, että "Jeesus tuli synniksi meidän edestämme." Eli mitä tämä tarkoittaa hengellisesti selitettynä? Jeesus tuli TUPAKAN POLTOKSI Isän Jumalan edessä. Ristillä Jumala ei kutsunut Jeesusta pojakseen vaan tupakan poltoksi!! No huhhuh! Te vanhemmat ja kokeneemmat kristityt jakakaa mulle mitä te ootte älynneet rististä nimenomaan HENGELLISESTI selitettynä! Te muut uskovat jotka ette ymmärrä mitä risti tarkoittaa, älkää tulko tänne lässyttämään ja viisasteleman kuollutta kirjainta. Tää asia on niin pyhä ja suuri että tästä ei saa kuka tahansa opettaa. Odotan innolla vanhempien ja kokeneempien veljien viestejä :)

20

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tupakan poltto ei ole sinäänsä synti ja addiktiokaan ei ole synti, mutta ei se ole hyväkään asia, että elämässä on asioita, jotka hallitsevat ihmistä.
      Tupakan poltosta saa kyllä synnin, jos sen synniksi julistaa, niin millä tuomiolla tuomitsemme sillä meidätkin tuomitaan ja teemme tilin sanoistamme jne.

      Mutta addiktioon saa apua ja Herra pystyy vapauttamaan siitä.
      Pitää olla vain tahtoa ja se pitää osoittaa yrittämällä, niin saa kaiken tarvittavan voiman tupakoinnin lopettamiseen.

      • Anonyymi

        Kaikki muu kommentissasi oli aivan päin mäntyä paitsi tuo että Jumala pystyy siitä vapauttamaan. Sinä olet täysin samassa asemassa kuin pappi ja leeviläinen jotka vain kylmästi kulkivat hakatun ja runnellun miehen ohi laupias samarialainen kertomuksessa. Tässä on aloittaja joka huutaa hätäänsä Jumalalle ja sinä vain kylmästi tokaiset että ei addiktiossa oo mitään pahaa Jumalan mielestä. Ja vielä tuo että "Jumala voi kyllä vapauttaa kunhan sinä vain YRITÄT tarpeeksi." Sanotko sinä halvaantunelle ihmiselle että "kyllä Jumala voi saada sinut kävelemään jos ensin osoitat Herralle että sinä yrität kävellä"? Nyt on sinulla parannuksen teon paikka sillä tuo kommentti paljasti sinun hengellisen tilasi! Herra rakastaa sua ja haluaa muuttaa sun sydämmesi mutta sinun tehtäväsi on suostua siihen että kaikelle tietoiselle syntielämälle pannaan stoppi sinun elämässäsi. Jumala tekee sen kyllä mutta ei vasten ihmisen suostumusta


      • Anonyymi

        Sanoit että ei addiktio ole synti mutta ei hyväkään asia. Annas kun kerron jotain. Kaikki mikä ei ole hyvää Jumalan silmissä, on pahaa Jumalan silmissä. Ja kaikki mikä on pahaa Jumalan silmissä on syntiä. Ei Jeesus turhaan vienyt maailman himoja ristille. Ota opiksesi tästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki muu kommentissasi oli aivan päin mäntyä paitsi tuo että Jumala pystyy siitä vapauttamaan. Sinä olet täysin samassa asemassa kuin pappi ja leeviläinen jotka vain kylmästi kulkivat hakatun ja runnellun miehen ohi laupias samarialainen kertomuksessa. Tässä on aloittaja joka huutaa hätäänsä Jumalalle ja sinä vain kylmästi tokaiset että ei addiktiossa oo mitään pahaa Jumalan mielestä. Ja vielä tuo että "Jumala voi kyllä vapauttaa kunhan sinä vain YRITÄT tarpeeksi." Sanotko sinä halvaantunelle ihmiselle että "kyllä Jumala voi saada sinut kävelemään jos ensin osoitat Herralle että sinä yrität kävellä"? Nyt on sinulla parannuksen teon paikka sillä tuo kommentti paljasti sinun hengellisen tilasi! Herra rakastaa sua ja haluaa muuttaa sun sydämmesi mutta sinun tehtäväsi on suostua siihen että kaikelle tietoiselle syntielämälle pannaan stoppi sinun elämässäsi. Jumala tekee sen kyllä mutta ei vasten ihmisen suostumusta

        Ei, nyt puhut kyllä lööperiä.
        Minä olen se laupias samarialainen, joka juuri pysähtyi tämän aloittajan kohdalle.
        Jeesuskin sanoi sille halvaantuneelle, että nouse, ota vuoteesi ja mene.

        Sehän nyt typerää olisi, että itse ei edes yritä ja sitten rukoilee apua asiaan.
        Et taida tietää mitä rukoileminen hengessä ja totuudessa tarkoittaa.
        Jos ei ole kiinostusta lopettaa tupakointia, eikä ole valmis tekemään pienintäkään elettä sen eteen, niin ihan turha luulla, että Herra vastaa pyyntöön, jota ei edes todellisesti tarvitse eikä pyydä.

        Sinä olet kirjoituksillasi jatkuvasti osoittanut, että olet täysin pihalla asioista.

        "Sanoit että ei addiktio ole synti mutta ei hyväkään asia. Annas kun kerron jotain. Kaikki mikä ei ole hyvää Jumalan silmissä, on pahaa Jumalan silmissä. Ja kaikki mikä on pahaa Jumalan silmissä on syntiä. Ei Jeesus turhaan vienyt maailman himoja ristille. Ota opiksesi tästä"

        Asia ei ole noin.
        Sinä juot ehkä kahvia päivittäin, ei se ole syntiä.
        Sitten sinä lopetat tai olet päivän ilman ja saat päänsäryn joka on merkkinä siitä pienestä kahviaddiktiosta.
        Ja samalla hetkellä sinusta tuli siis syntinen?

        Menehän nyt sitten kuuluttamaan toreille, kuinka kahvin juominen on synti.
        Kyllä sitä täytyy ottaa nyt kaikkien opikseen tästä teoriasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit että ei addiktio ole synti mutta ei hyväkään asia. Annas kun kerron jotain. Kaikki mikä ei ole hyvää Jumalan silmissä, on pahaa Jumalan silmissä. Ja kaikki mikä on pahaa Jumalan silmissä on syntiä. Ei Jeesus turhaan vienyt maailman himoja ristille. Ota opiksesi tästä

        Rakas ALOITTAJA !

        OLET KIRJOITTANUT TÄHÄN KESKUSTELUUN . . . KOLME VIESTIÄ . . . :(
        (ALOITUS ja KAKSI NUHTELUA)

        SYÖTÄN SINULLE --- Jumalan KÄSKYSTÄ --- OMAT VIESTISI . . . ;)

        Anonyymi 11:44 <--- ALOITUS
        "Tää asia on niin pyhä ja suuri että tästä ei saa kuka tahansa opettaa."

        Anonyymi 14:56 <--- 1. NUHTELU
        "Nyt on sinulla parannuksen teon paikka sillä tuo kommentti paljasti sinun hengellisen tilasi! Herra rakastaa sua ja haluaa muuttaa sun sydämmesi mutta sinun tehtäväsi on suostua siihen että kaikelle tietoiselle syntielämälle pannaan stoppi sinun elämässäsi. Jumala tekee sen kyllä mutta ei vasten ihmisen suostumusta"

        Anonyymi 15:06 <--- 2. NUHTELU
        "Ja kaikki mikä on pahaa Jumalan silmissä on syntiä. Ei Jeesus turhaan vienyt maailman himoja ristille. Ota opiksesi tästä"

        AATTELEPPA --- IHAN ITE --- MITÄ IHMETTÄ TÄÄLLÄ OIKEIN TOUHUAT !!!

        . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . OLET JUURI --- todistanut --- ITSESI . . . PANETTELIJAKSI . . . !

        . . .

        3 MOOS 9:16. Älä liiku panettelijana kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen Herra.

        PS 15:1. Daavidin virsi. Herra, kuka saa vierailla sinun majassasi, kuka asua sinun pyhällä vuorellasi?
        3. joka ei panettele kielellänsä, joka ei tee toiselle pahaa eikä saata lähimmäistään häväistyksen alaiseksi;

        PS 50:20. Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
        21. Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti?

        PS 101:5. Joka salaa panettelee lähimmäistänsä, sen minä hukutan

        SN 11:13. Joka panettelijana käy, ilmaisee salaisuuden, mutta jolla luotettava henki on, se säilyttää asian.

        SN 16:28. Kavala mies rakentaa riitaa, ja panettelija erottaa ystävykset

        SN 18:8. Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti.

        SN 26:20. Halkojen loppuessa sammuu tuli, ja panettelijan poistuessa taukoaa tora

        2 KOR 12:20Minä pelkään, että teidän keskuudessanne ehkä on riitaa, kateutta, vihaa, juonia, panetteluja, juoruja, pöyhkeilyä, epäjärjestyksiä

        1 TIM 3: 11. Samoin tulee vaimojen olla arvokkaita, ei panettelijoita, vaan raittiita, uskollisia kaikessa

        TIIT 2:3. niin myös vanhat naiset olkoot käytöksessään niinkuin pyhien sopii, ei panettelijoita, ei paljon viinin orjia, vaan hyvään neuvojia

        JAAK 4:11 Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
        12. Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?

        1 PIET 2: 1. Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu,

        SN 10:18. Joka salavihaa pitää, sen huulilla on valhe, ja joka parjausta levittää, on tyhmä.

        1. Mutta Mirjam ja Aaron parjasivat Moosesta etiopialaisen naisen tähden, jonka hän oli ottanut vaimokseen; sillä hän oli ottanut vaimokseen etiopialaisen naisen.
        4 MOOS 12: 2. Ja he sanoivat: "Ainoastaan Mooseksen kauttako Herra puhuu? Eikö hän puhu myös meidän kauttamme?" Ja Herra kuuli sen.

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . SYYLLISTYT JATKUVAAN PANETTELUUN - ja - TUOMITSEMISEEN . . .

        . . . TEE PARANNUS . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Johanneksen ilmestys 3: 19 ---> ahkeroitse siis ja tee parannus

        » . . . Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus . . . »
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Anonyymi
        Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Rakas ALOITTAJA !

        OLET KIRJOITTANUT TÄHÄN KESKUSTELUUN . . . KOLME VIESTIÄ . . . :(
        (ALOITUS ja KAKSI NUHTELUA)

        SYÖTÄN SINULLE --- Jumalan KÄSKYSTÄ --- OMAT VIESTISI . . . ;)

        Anonyymi 11:44 <--- ALOITUS
        "Tää asia on niin pyhä ja suuri että tästä ei saa kuka tahansa opettaa."

        Anonyymi 14:56 <--- 1. NUHTELU
        "Nyt on sinulla parannuksen teon paikka sillä tuo kommentti paljasti sinun hengellisen tilasi! Herra rakastaa sua ja haluaa muuttaa sun sydämmesi mutta sinun tehtäväsi on suostua siihen että kaikelle tietoiselle syntielämälle pannaan stoppi sinun elämässäsi. Jumala tekee sen kyllä mutta ei vasten ihmisen suostumusta"

        Anonyymi 15:06 <--- 2. NUHTELU
        "Ja kaikki mikä on pahaa Jumalan silmissä on syntiä. Ei Jeesus turhaan vienyt maailman himoja ristille. Ota opiksesi tästä"

        AATTELEPPA --- IHAN ITE --- MITÄ IHMETTÄ TÄÄLLÄ OIKEIN TOUHUAT !!!

        . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . OLET JUURI --- todistanut --- ITSESI . . . PANETTELIJAKSI . . . !

        . . .

        3 MOOS 9:16. Älä liiku panettelijana kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen Herra.

        PS 15:1. Daavidin virsi. Herra, kuka saa vierailla sinun majassasi, kuka asua sinun pyhällä vuorellasi?
        3. joka ei panettele kielellänsä, joka ei tee toiselle pahaa eikä saata lähimmäistään häväistyksen alaiseksi;

        PS 50:20. Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
        21. Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti?

        PS 101:5. Joka salaa panettelee lähimmäistänsä, sen minä hukutan

        SN 11:13. Joka panettelijana käy, ilmaisee salaisuuden, mutta jolla luotettava henki on, se säilyttää asian.

        SN 16:28. Kavala mies rakentaa riitaa, ja panettelija erottaa ystävykset

        SN 18:8. Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti.

        SN 26:20. Halkojen loppuessa sammuu tuli, ja panettelijan poistuessa taukoaa tora

        2 KOR 12:20Minä pelkään, että teidän keskuudessanne ehkä on riitaa, kateutta, vihaa, juonia, panetteluja, juoruja, pöyhkeilyä, epäjärjestyksiä

        1 TIM 3: 11. Samoin tulee vaimojen olla arvokkaita, ei panettelijoita, vaan raittiita, uskollisia kaikessa

        TIIT 2:3. niin myös vanhat naiset olkoot käytöksessään niinkuin pyhien sopii, ei panettelijoita, ei paljon viinin orjia, vaan hyvään neuvojia

        JAAK 4:11 Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
        12. Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?

        1 PIET 2: 1. Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu,

        SN 10:18. Joka salavihaa pitää, sen huulilla on valhe, ja joka parjausta levittää, on tyhmä.

        1. Mutta Mirjam ja Aaron parjasivat Moosesta etiopialaisen naisen tähden, jonka hän oli ottanut vaimokseen; sillä hän oli ottanut vaimokseen etiopialaisen naisen.
        4 MOOS 12: 2. Ja he sanoivat: "Ainoastaan Mooseksen kauttako Herra puhuu? Eikö hän puhu myös meidän kauttamme?" Ja Herra kuuli sen.

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . SYYLLISTYT JATKUVAAN PANETTELUUN - ja - TUOMITSEMISEEN . . .

        . . . TEE PARANNUS . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Johanneksen ilmestys 3: 19 ---> ahkeroitse siis ja tee parannus

        » . . . Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus . . . »
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Noin on se kirja sinulla kertonut varmaan useaan että oppinut on sinä. Saivartelua.


    • Anonyymi

      No, mikä on Miikaelin testin lopputulos?
      Olet käynyt kirkoissa naamioituneena ja nyt jo runneltuna miehenäkin testannut kristittyjä.

      Miikaelhan tarkoittaa hän joka on kuin jumala tai jumalan kaltainen.

      Pakko sanoa, että arvioitikyky ei ole ihan kohdillaan, yritys ehkä hyvä, mutta tarvitset paljon kokemusta ja opetusta.

      Juu, olen edelleen "se profeetta" ja täällä hiillostamassa sinua, kuten lupasinkin tehdä.
      Sitä tässä mietiskelen, että milloin alkaa ne juutuubit, jotta näemme kuka on tuo mysteerinen mikael, joka on saapunut keskuuteemme rankaisemaan vääriä profeettoja ja tuomaan rakkauden ilosanomaa siinä samalla kun lahtaa joukkouneen erään J P henkilön kuin sian?

      Niin, millainen minun tulisi olla sinua kohtaan?
      Tulisiko minun osoittaa kunnioitusta vai nuhdella sinua?
      Minä teen tässä juuri sitä, mitä henki käskee tekemään.
      Tee parannus, sillä sinä et kestä minun edessäni.
      Minulle on annettu valta tallata kaikkea vihollisen voimaa, miten on sinun laitasi?
      Olet nuori ja innokas, mutta sinä et ole tämän pelikentän kapteeni, valmentaja taikka tuomari vaan yksi pelaajista.

      Jäähylle pitäisi sinut hetkeksi viheltää ja valmentajan tulisi kertoa sinulle pelisäännöt, ennen kuin päästää sinut pelaamaan.

      Eipä tässä taas muuta, mukavia pelihetkiä.

      • Anonyymi

        Tässä opetusta rististä. https://www.youtube.com/watch?v=8KJ4gYx-hHU


      • Anonyymi

        Anna minun ilolla yllättää sinut Suomi24 kirjoittaja. Katsos nämä kirjoitukset mitä tänne tulee ovat Jumalallista mielenhallintaa. Me täällä behind the scenes katsomme miten sinä kirjoitat vastutustuksia juuri tasan sillä tavalla miten me annamme sinulle luvan. Sinä et sitä usko mutta me hallitsemme sinun lihaasi 100%. Kyllä sinä olet ovela mutta et huomaa että sinä kävelet silmät sidottuna kohti ansaa. Täällä Suomi24 sivulla on kuule semmoset bileet menossa että et kuule uskokkaan. Joten lopeta jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna minun ilolla yllättää sinut Suomi24 kirjoittaja. Katsos nämä kirjoitukset mitä tänne tulee ovat Jumalallista mielenhallintaa. Me täällä behind the scenes katsomme miten sinä kirjoitat vastutustuksia juuri tasan sillä tavalla miten me annamme sinulle luvan. Sinä et sitä usko mutta me hallitsemme sinun lihaasi 100%. Kyllä sinä olet ovela mutta et huomaa että sinä kävelet silmät sidottuna kohti ansaa. Täällä Suomi24 sivulla on kuule semmoset bileet menossa että et kuule uskokkaan. Joten lopeta jo!

        Ei pitäisi lähteä väittelemään, koska se ei paljon hyödytä.
        Tässä hetkessä ei ole juuri muutakaan, joten sitä voisi hieman väitellä.

        Jos minä kirjoittaisin vastustuksia sinun ohjeidesi mukaan, niin silloin olisi aika turha alkaa sotajalalle minun kanssani.
        Yksinpeli itse itseään vastaan ei olisi muuta kuin väärän kuvan antamista sille yleisölle.
        Se että kävelenkö silmät sidottuna, niin juuri väitit että minua hallittaisiin, eli talutettaisiin, joten millainen olisi se taluttaja, joka taluttaa toisen kuoppaan tai ansaan?
        Raamatusta löytyy vastaus tähän.
        Millaiset bileet teillä on menossa?
        Onko kaikki kutsuttu vai ovatko vain mielen salaiset olemattomat bileet kyseessä?

        Mitä jos lopetan tai mitä jos en lopeta?
        Näet sitten vai?
        Minä vastaisin sinulle suoraan, jos lopetat ja kadut, saat armon ja sotakirveet haudataan.
        Ellet lopeta etkä kadu, niin jatkan nuhteluasi ja sinä paljastat itsestäsi yhä hirveämpiä puolia, eivätkä ne ole sinulle mitenkään eduksi siinä työssä jota olet suunnitellut tekeväsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi lähteä väittelemään, koska se ei paljon hyödytä.
        Tässä hetkessä ei ole juuri muutakaan, joten sitä voisi hieman väitellä.

        Jos minä kirjoittaisin vastustuksia sinun ohjeidesi mukaan, niin silloin olisi aika turha alkaa sotajalalle minun kanssani.
        Yksinpeli itse itseään vastaan ei olisi muuta kuin väärän kuvan antamista sille yleisölle.
        Se että kävelenkö silmät sidottuna, niin juuri väitit että minua hallittaisiin, eli talutettaisiin, joten millainen olisi se taluttaja, joka taluttaa toisen kuoppaan tai ansaan?
        Raamatusta löytyy vastaus tähän.
        Millaiset bileet teillä on menossa?
        Onko kaikki kutsuttu vai ovatko vain mielen salaiset olemattomat bileet kyseessä?

        Mitä jos lopetan tai mitä jos en lopeta?
        Näet sitten vai?
        Minä vastaisin sinulle suoraan, jos lopetat ja kadut, saat armon ja sotakirveet haudataan.
        Ellet lopeta etkä kadu, niin jatkan nuhteluasi ja sinä paljastat itsestäsi yhä hirveämpiä puolia, eivätkä ne ole sinulle mitenkään eduksi siinä työssä jota olet suunnitellut tekeväsi.

        Miten sinulla voi olla valta tallata vihollisen voimaa kun elät tahallisessa synnissä elämäsässi? Se että tekee syntiä heikkoudessa on eri asia mutta sinä teit kompromissin elämässäsi. Sinä olet aivopeseytynyt uskonnollisuudella elämässäsi. Sinä et sitä tiedä mutta minä tiedän tasan tarkkaan kuka siellä kirjoittaa. Joten älä anna meidän yllättää sinua;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinulla voi olla valta tallata vihollisen voimaa kun elät tahallisessa synnissä elämäsässi? Se että tekee syntiä heikkoudessa on eri asia mutta sinä teit kompromissin elämässäsi. Sinä olet aivopeseytynyt uskonnollisuudella elämässäsi. Sinä et sitä tiedä mutta minä tiedän tasan tarkkaan kuka siellä kirjoittaa. Joten älä anna meidän yllättää sinua;)

        Pelkkiä olettamuksia sinulta, mutta kysyhän noita samoja asioita itseltäsi.

        Se mitä minä tiedän, sen minä tiedän, mitä sinä luulet tietäväsi, se on pelkkää mielikuvitustasi ja olettamuksia.
        Tai todista väitteesi oikeaksi ja minun väitteeni vääräksi ja sanojesi mukaan yllätä minut.
        ;)


    • Rakas ALOITTAJA !

      ALOITIT --- 15.10.2020 11:46 --- seuraavan keskustelun . . .

      . . .

      Varoitus seurakunnalle!

      Anonyymi
      15.10.2020 11:46

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16614277/varoitus-seurakunnalle!

      Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.

      . . .

      Jumala POISTI --- ALOITTAMASI KESKUSTELUN --- KOSKA . . .

      . . . SELLAINEN IHMINEN --- joka --- ELÄÄ SYNNISSÄ . . .

      . . . PANETTELEE - ja - TUOMITSEE --- Veljensä - sekä - Seurakunnan . . . !

      . . . PANETTELEE --- Raamattua --- Pyhää Kirjaa . . . !!

      . . . PANETTELEE --- Jumalaa --- Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä . . . !!!

      . . . EI VOI OPETTAA MUILLE --- PARANNUKSEN TEKOA . . . ;)

      . . .

      Olet siis --- HYLJÄNNYT . . . Jumalan SANAN . . . !

      . . .

      POISTETUSTA KESKUSTELUSTA . . . 2 viestiä . . .

      • Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?


      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

        a---------
        05.06.2016 18:43

        Tilinteon aikaa. . .

        Sinulle vastaanottaja

        Yleensä ihmiset hoitavat asiansa kuntoon. Maksavat laskut, verot, maksut. Käyvät lääkärintarkastuksessa, syövät vitamiineja, ottavat rokotuksia, kaiken-varan-vakuutuksia, turvajärjestelmiä itselleen ja omaisuudelleen. Mutta yllättävän monet huolellisetkin ihmiset laiminlyövät erään olennaisen asian! Ilmiötä voisi verrata sellaiseen, ettei ihminen viikkokausiin, kuukausiin tai vuosikausiin pesisi vaatteitaan,itseään. Ei siivoaisi, ei tyhjentäisi roskiksiaan!

        Kysymyksessä on tilinteko; sen puutos. Itsestä, omasta elämästä. Pesänselvitys Jumalan edessä. Tärkein asia. ” Jokainen meistä joutuu tekemään Jumalalle tilin itsestään.” Room 14:12. Itsestään. Jumala ei vaadi tiliä siitä, mitä ”joku toinen teki”, saati selitystä kaiken maailman pahuudesta! Eikä auta vetoomus: ”kun se teki sitä ja tätä...” Sinä itse? Minä?

        ”Tunnustan edessäsi pyhä Jumala, että olen syntymästäni saakka ollut syntinen ihminen. Isieni tavoin olen rikkonut pyhää tahtoasi vastaan ja tehnyt syntiä ajatuksin, sanoin, teoin ja laiminlyönnein. En ole rakastanut sinua sydämestäni enkä lähimmäistäni niinkuin itseäni.”

        Tilinteko on sitä työläämpää, mitä pidemmän aikaa on elämän roinaa kertynyt. Ei turhaan Raamattu sano: Muistaa Luojaasi nuoruudessasi! Saarn 12:1. Ensisijaisesti tilinteon asia on Kaikkitietävän Jumalan edessä. Tilinteon aihetta on usein myös ihmisten kesken. Toivoa on! Jeesus Kristus Jumalan Poika kuoli ristillä, ottaen kantaakseen ihmiskunnan syntien tuomion. Hänellä on sovittajan oikeudet, valta antaa synnit anteeksi. Julistaa vapautus. ”Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala joka on uskollinen ja vanhurskas antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” (1 Joh k 1:9) Hän antaa myös voiman vaeltaa kaidalla tiellä, varjelee pahasta, synnin kiusoista.

        Kun ihmiselämä päättyy – ja se on edessä jokaisella – useimmat tahtoisivat autuaan osan sielulleen. Onnellinen se, joka on ajoissa ryhtynyt tilintekoon, jotta Jumalalla ei olisi moitetta, syyttäjällä ei syytettävää. Nyt? On oikea aika, etsikkoaika. Elävä Jumala on läsnä, tässä ja nyt. On suurta rakkautta, että Hän kutsuu parannukseen, saamaan ne valkeat vaatteet, jotka kelpaavat Taivaan ovella. (Ilmestyskirja 3:5) Älä siis torju tilinteon asiaa, älä kadota sieluasi! Mikään asia ei elämässä ole tärkeämpää.

        ”Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.” (Matt 5:8) Se toimii jo täällä elämässä. Jumalan rauha, ilo ja läsnäolo antaa onnellisuuden sydämeen. Raamattu sanoo sitä autuudeksi. Se on paradoksi. Autuus on onnellisuutta tuskan ja kärsimyksenkin keskellä....

        28.4.2016


      • Jeesus Kristus . . . KUTSUU SINUA . . . !

        Hän voi uudistaa elämäsi ja antaa ilon ja rauhan.

        . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1: 12-13 ---> Uudestisyntyminen

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

        SINULLEKIN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA !

        Jesaja 55: 6-7 ---> Etsikää Herraa ja huutakaa häntä avuksi, niin saatte ARMON

        6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

        7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

        . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Jeesus Kristus . . . KUTSUU SINUA . . . !

        Hän voi uudistaa elämäsi ja antaa ilon ja rauhan.

        . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1: 12-13 ---> Uudestisyntyminen

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

        SINULLEKIN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA !

        Jesaja 55: 6-7 ---> Etsikää Herraa ja huutakaa häntä avuksi, niin saatte ARMON

        6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

        7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

        . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Rakkaat UUDESTISYNTYNEET Jumalan Lapset !

        Seurakunnan sihteerinä sanon PANETTELIJOISTA --- varoittavan sanan . . .

        . . .

        Jumalan seurakunnassa - eli - Kristuksen ruumiissa . . .

        . . . EI --- PANETTELIJOITA - ja - muita synnissä RYPEVIÄ --- SUVAITA . . . !

        . . .

        Jumalan NIMISSÄ - toimivat Herran palvelijat - EIVÄT PAHOJA HYVÄKSY . . . ;)

        . . .

        Raamatussa - uuden liiton sanat tästä asiasta - ovat KIISTATTOMAT . . .

        1. Korinttolaiskirje 5: 9-13 ---> "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        9 Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;

        10 en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.

        11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.

        12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?

        13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Jeesus Kristus . . . KUTSUU SINUA . . . !

        Hän voi uudistaa elämäsi ja antaa ilon ja rauhan.

        . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1: 12-13 ---> Uudestisyntyminen

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

        SINULLEKIN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA !

        Jesaja 55: 6-7 ---> Etsikää Herraa ja huutakaa häntä avuksi, niin saatte ARMON

        6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

        7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

        . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

        PALSTAN viimeaikaisten tapahtumien mukaisesti . . .
        siis --- kirjan sivulta 163 - 165 (uusi painos vuodelta 2008) . . .

        Jumalan antama hengellinen --- "KUVAUS" --- ihmisestä . . . ;)

        ALOITTAJA ON --- sivun 164 mukaisesti --- KOLMATTA LAJIA
        (ja toiminta sivun 165 viimeinen kappale ---> "Kokemus osoittaa...").

        . . .

        SYNNYTYS - siis - EPÄONNISTUI . . . ;(

        Tämä ikävä tapahtumaketju - jonka seurauksista NYT olemme osallisena ja jota yritämme korjata oikeaan suuntaan - on selostettu - sivun 165 toiseksi viimeisessä kappaleessa . . .

        "Mitä sielullisuudesta seuraa?..."


    • Anonyymi

      Olet oikealla tiellä

      Paatosta kirjoitettu yhteen pötköön ilman ensimmäsitäkään ajatusta. Lisäksi ISOJEN kirjainten määrä on jo huomattava. Vielä kun pistät isolla raamatun lauseita niin alkaa olemaan täydellistä sekoilua.

      Keep up the good work! :D:D:D

      • Jeesus_valitsi_tekstin

        Koskapa tyhmä olisi tilanteen tasalla! Pysyköön siis neuvonpidossa vaiti. - Sananlaskut 24:7

        Joka aina punoo juonia, saa vehkeilijän nimen. - Sananlaskut 24:8

        Yhtä lailla on viisaus sinulle hyväksi: kun löydät sen, sinulla on tulevaisuus, toivosi ei raukea tyhjiin. - Sananlaskut 24:14


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe