Jotkut ovat maahanmuuttajaa vaikka eivät hyväksy statusta.
Älkää muuttako ulkomaille.
Tulee kotimaassa pahaa olla?
Ja lähdetään etelän lämpöön turisteiksi aiheuttamaan harmeja ulkomailla.
Miksi ei voi viihtyä kotimaassa lomilla.
Ei turisteja kaivata ulkomailla.
Turisti on maahanmuuttaja
6
<50
Vastaukset
Kovin on sekava, päätön ja perustelematon avauksesi.
Maamme matuongelmia eivät aiheuta ne harvat vanhukset jotka muuttavat eläkepäiviksi etelän lämpöön.
Maamme matuongelman muodostavat nuo sadat tuhannet työtätekemättömät ulkomaalaiset jotka ovat tunkeutuneet maahamme ainoastaan käyttääkseen hyväkseen löyhää sosiaalitukijärjestelmäämme.
Miksi nuo negrot ja arabit eivät suuntaa Viroon tai Puolaan?- Anonyymi
nationalisti ajattelee minä-minä asiaa
ja lähtee ulkomaille etelän lämpöön
mitä kotimaassa on huonoa?
itse kun ei ole koskaan maahanmuuttaja vai?
ei mee perille
- Anonyymi
Vai ei turisteja kaivata ulkomailla!? Kuules nyt!
Monet maat ja alueet ovat todella riippuvaisia turismituloista. Turisteja todella kaivataan siellä. Korona- tilanne on ajanut monta aluetta taloudelliseen ahdinkoon, kun turistit ovat poissa.- Anonyymi
suomalainen kylä espanjassa?
kohta vaativat oman valtionsa espanjassa
tuskin kukaan normaali hyväksyy ulkomaalaisia omassa rakkaaassa maassaan
- Anonyymi
kaik välit nyt ensin poiki noihin - siis tyystin
"...ne harvat vanhukset jotka muuttavat eläkepäiviksi etelän lämpöön."
https://yle.fi/uutiset/3-11524018
Unohtuiko kokonaan, että ne harvat vanhukset muuttivat koronapakolaisina kiireen vilkaan takaisin koto-Suomeen. Eipä se sitten ollutkaan se espanjalainen tai turkkilainen tehohoito niin kovin houkuttevaa.
Että aina ne rusinat pullasta ja minä, minä ekana.
Eiköhän naureta tovi. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482