Kanssasisar, tiedätkö markkina-arvosi?

Anonyymi

Tästä on varmaan ollut keskustelu aiemminkin, mutta en jaksanut hakea sellaista, joten kysyn uudelleen kanssasisariltani, naisilta, että oletko saanut tietää, että miten paljon seksistä kanssasi maksettaisi? Millainen tilanne, kuinka paljon tarjottiin ja miten reagoit tarjoukseen?

Kysyn siksi, että mielestäni on syytä pitää pinnalla tätä eriarvoistavaa, alentavaa ja syvästi loukkaavaa asiaa, jotta tulisi joskus päivä, ettei kukaan nainen joutuisi uhriksi.
Tarinani on sellainen, että olin mennyt ystävättäreni häiden jälkeen yksille paikalliseen, tasokkaaseen pubiin kulkematta kodin kautta. Olin nätisti laittautunut, juhlamekko päällä, korkokengät jalassa, meikki kasvoilla.

Minulla oli kivaa, olin onnellinen ystävättäreni puolesta. Otan kulauksen siideristä. Pian minua alkaa jututtamaan sellainen 60-vuotias mies. Hän heittää ensin vitsiä, enkä huomaa mitään ja sitten iskee käärme takavasemmalta. Mies ehdottaa 200 euroa tunnilta. Mentäisi hänen luokseen panemaan. Hermostun heti. En voi vain lähteä tilanteesta pois, vaan annan miehen kuulla kunniansa niissä rajoissa, ettei baarimikko puutu tilanteeseen.

Mies pyristelee pois tilanteesta sanomalla, ettei hänellä ole enää mitään puhuttavaa minulle. Ilmeisesti häntä hävetti lopuksi. Fiilis oli poissa. Harmitti ihan vietävästi ja kaduttikin, että miten olinkaan voinut kuvitella saavani olla rauhassa yksillä, päiväaikaan ja laittautuneena. Tukka auki ja verkkareissako minun olisi pitänyt mennä, jotta olisin saanut olla rauhassa?! Siideri jäi pöydälle, koska lähdin kotiin sen episodin jälkeen.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sait varmaan tuon hinta tarjouksen mieheltä joka oli liikenteessä opaskoiran kanssa ,sulle kukaan mitään maksa mätisäkki .

    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen naiset pyytää liian vähän- Kaunis 19 v nainen jonka tapasin pyysi 140 euroa parista tunnista, en kehdannut niin vähän maksaa vaan maksoin 350 euroa. Toisella kertaa maksoin saman.

      • Anonyymi

        Lööperi sä oot pelle


    • 200€ per tunti kuulostaa aika jees-summalta, jos sillä saa vain peruspanemista ilman mitään kinkyä. Kinkystä pitäisi saada lisät päälle. Ei ole omaa kokemusta koska ei ole tarvinnut huorata kun tuo nykyinen kunniallinen päivätyö elättää ihan mukavasti. Mutta jos tarve tulisi alanvaihdolle niin olisihan se mukava tietää minkä arvoinen tuo jalkojenväli on jos oikein tulisi hätä asuntolainanmaksun kanssa. Mikä mahtaa olla käypä taksa tänä päivänä jos nainen on tauditon ja OK-näköinenkin, tulkaas pojat kertomaan.

    • Anonyymi

      Vaikuttaisi siltä, että tähän asti vastanneilta puuttuu luetun ymmärtäminen.
      - AP

      • Anonyymi

        Humalassahan tuo oli ja siksi tarjouskin aivan liiaksi yläkanttiin kyllähän se viiskymppiä o iha maksimi mikä ees milloinkaan kannata maksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalassahan tuo oli ja siksi tarjouskin aivan liiaksi yläkanttiin kyllähän se viiskymppiä o iha maksimi mikä ees milloinkaan kannata maksaa

        Viiskymppiä tolle lehmälle on ihan liikaa,eihän sille kukaan anna edes ilmaseks kyrpää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viiskymppiä tolle lehmälle on ihan liikaa,eihän sille kukaan anna edes ilmaseks kyrpää...

        Nimenomaan


      • Anonyymi

        Ymmärryksen puute koskee enemmänkin huonoa käytöstäsi (jolla taisit nollata markkina-arvosi) tuossa tilanteessa.
        Paljonko olisi pitänyt tarjota että olisit osannut sen asiallisesti torjua tai ehkä harkinnut siihen tarttumista?


    • Eipä ole tullut maksullisissa koskaan käytyä niin markkinahinta ei ole tiedossa. Olisitko ollut yhtä tuohtunut, jos hän olisi ehdottanut paneskelua ilman maksua? Varmaan niitäkin tulee naisille ihan kysyä kyllä. Joskus, toki aniharvoin myös miehille.

      • Anonyymi

        En tietenkään olisi ollut yhtä tuohtunut, mutta silloinkin olisin torjunut ehdottajan. Olen varattu. Mulla on ihana mies kotona, jolle olen uskollinen. Kai nyt ymmärrätte jokainen, että mistä asiasta aloitin keskustelun?
        Moni suomi-mies valittaa, että kun suomalaiset naiset on niin epänaisellisia. Sitten, kun jolla kulla on koko setti ylleen korkokenkiä myöten, niin epäillään huoraksi ja tullaan tarjoamaan rahaa seksistä. Ja ei tuo kuppilaepisodi ole ainoa, jonka olen kokenut. Kaupungilla asioidessani on tultu kysymään, että "paljonko (pimppi) maksaa?"
        Kenenkään naisen ei pitäisi joutua kokemaan tällaisia iljetyksiä.
        - AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään olisi ollut yhtä tuohtunut, mutta silloinkin olisin torjunut ehdottajan. Olen varattu. Mulla on ihana mies kotona, jolle olen uskollinen. Kai nyt ymmärrätte jokainen, että mistä asiasta aloitin keskustelun?
        Moni suomi-mies valittaa, että kun suomalaiset naiset on niin epänaisellisia. Sitten, kun jolla kulla on koko setti ylleen korkokenkiä myöten, niin epäillään huoraksi ja tullaan tarjoamaan rahaa seksistä. Ja ei tuo kuppilaepisodi ole ainoa, jonka olen kokenut. Kaupungilla asioidessani on tultu kysymään, että "paljonko (pimppi) maksaa?"
        Kenenkään naisen ei pitäisi joutua kokemaan tällaisia iljetyksiä.
        - AP

        Olet oikeassa tuossa, ei kyllä tulisi mieleenkään mennä kyselemään hintaa kuppilassa naisilta. En kyllä kysy, että mennäänkö panemaankaan, toki se tilanne kyllä on molemmille siinä vaiheessa selvä, jos niin pitkälle mennään.

        Ihailen naisellisesti ja kaunisti pukeutuvia naisia. Lähinnä ihailen ja kunnioitan että näkee vaivaa asian suhteen. Tyydyn näin vanhempana valtiomiehenä vain tarkkailemaan sivusta asiaa. Itsellä sotisopa on yleensä aika arkinen tuolla kylillä, joten olen katsonut että ihailu saa riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään olisi ollut yhtä tuohtunut, mutta silloinkin olisin torjunut ehdottajan. Olen varattu. Mulla on ihana mies kotona, jolle olen uskollinen. Kai nyt ymmärrätte jokainen, että mistä asiasta aloitin keskustelun?
        Moni suomi-mies valittaa, että kun suomalaiset naiset on niin epänaisellisia. Sitten, kun jolla kulla on koko setti ylleen korkokenkiä myöten, niin epäillään huoraksi ja tullaan tarjoamaan rahaa seksistä. Ja ei tuo kuppilaepisodi ole ainoa, jonka olen kokenut. Kaupungilla asioidessani on tultu kysymään, että "paljonko (pimppi) maksaa?"
        Kenenkään naisen ei pitäisi joutua kokemaan tällaisia iljetyksiä.
        - AP

        Kyllä naiset ovat ihan itse etenkin ahneudellaan asettaneet itseään tuohon tilanteeseen. Niin makaa ku petaa turha valittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naiset ovat ihan itse etenkin ahneudellaan asettaneet itseään tuohon tilanteeseen. Niin makaa ku petaa turha valittaa

        Ai niin kuin miten asettanut ja miten liittyy aiheeseen? Selitäpä...
        - AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin kuin miten asettanut ja miten liittyy aiheeseen? Selitäpä...
        - AP

        Mietipähän sinä sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipähän sinä sitä

        Mietipä nyt itse löytyykö näkemyksellesi jotain perustelujakin, ja jos keksit niin kerro ihmeessä.


    • Anonyymi

      Ei rumalla ole arvoa. Ei sitten minkäänlaista arvoa minulla ole. Naiset ei halua rumaa ätmiä.

      • Anonyymi

        Jos nainen on sydämestään varattu, niin ei siinä minkäänlaiset ulkoiset avut tai luonteen piirteet auta. Ei nyt kuitenkaan viedä tätä keskustelua aiheesta sivuunn.
        Lisää kommentteja kanssasisarilta aiheeseen liittyen? Oletko joutunut tilanteeseen, että on tarjottu rahaa seksistä? Millainen tilanne, miten reagoit ja kuinka paljon kenties tarjottiin? Tuo summa ei sinänsä ole tärkeä tieto minulle, vaan se, että en olisi näiden ikävien kokemusteni kanssa yksin.
        - AP


    • Anonyymi

      Tarjottiin 150€ normipanosta.
      Siihen olisi toki kuulunut vähän korkoa, sukkista ym kaunista.

    • Anonyymi

      1000e tarjotttu, tiedä sitten olisiko sellaista maksettu. Olin tuolloin lapsi. Aikuisena tarjotta 100e /tunti seurustelusta, seksistä 500.

      Ei toi nyt hurjan pahalta ole tuntunut.

    • Anonyymi

      Onko tässä tarjousten huutokauppa-arvosta keskustelu vai mistä kymysys?
      Omia kokemuksia treffityttö takapenkillä otti paljaalla lastin nieluunsa 60 euroa suomalainen Tampere, ensin oli että kumilla mutta sitten totesi mut puhtaaksi kullista (50 ukko) sit tyttö vaan imi.
      Toisen tytön, aika paksun, toi kämpille sovittin kumilla yhdyntä 80 e siiderit tarjosin ja loppujen lopuksi tyttönen imi paljaalla satsin suuhunsa ,,
      Sit sellainen harrastelija 40 v nainen kiva suutelija ja imi ja paljaalla ihanant rinnat , kaukajärven suunta.
      loistavaa 70 e.
      Eräs toinen oli kalliimpi 100 e oli kaunis nuori , tiukka oli mutta vähän sekopää, tupakoi ja oli takskoja , ei kiinnosta sellaiset kiitos!
      Että kauniit ja kalliit mutta kumilla pakottavat taitaa olla taudinkantaja ammattilaisia mutta tupakoimaton saisi olla kun suutelijoitakin on ja siiitä syttyyy..

    • Anonyymi

      Aika hyviä tarjouksiahan te olette saaneet koska normaali maksullisella peruspanon saa noin viidellä kympillä.

      • Anonyymi

        Sekinhän on edelleenkin aivan liikaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe