Nyt kannattaa ottaa kiinni kaikki mormonit ja evoluutiohullut.
Kukaan ei ole vielä käynyt nostamassa tätä palkintoa, vaikka se on ollut jo pitkään nostettavissa ja lähetetty kaikille "tiedemiehille".
Luvataan miljoonan dollarin palkinnosta sille tutkijalle, joka selittää kuinka alkuliemestä saadaan solu. Kukaan ei ole hakenut rahoja, koska se on mahdotonta.
video on katsottavissa youtu.be/TWlaeX1cawM
Minä voin myös luvata palkkion, jos joku pystyy selvittämään kuin kalasta on tullut nisäkäs.
Maan sisällä on vesilähteet. 600km syvyydessä on vettä 3-10 kertaa enemmän kuin on merissä ja sieltä tulivat vedenpaisuksen vedet. Raamatussa kerrotaan päivän tarkkuudella milloin vedenpaisumus alkoi ja miten kaikki suuren syvyyden lähteet puhkesivat. Nyt uuden tieteellisen tutkimuksen pohjalta voidaan olettaa, että koko maailma on ollut veden peitossa. Voit lukea lisää syvyyden lähteistä täältä luominen.fi/syvyyden-lahteet
Tällä videolla Lääkäri Pekka Reinikainen kertoo miten vedenpaisumuksen vedet muovasivat Grand canyonin. Yli 90% löydetyistä fossiileista on merieläimiä elävänä hautautuneita Nooan vedenpaisumuksessa.
Mahtava palkkio on luvassa
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vielä kuittaajaa ole saapunut. Eikä tule.
- Anonyymi
Miljoona dollaria on kärsinyt inflaation. Tuollaisen pikkusumman takia ei viitsi vaivautua. Korota summaa ja kunnolla kans.
Arto777 kirjoitti:
Tuplataan sitten. Ala selittämään.
Kouluissa ja TV:ssä ja muissa opetetaan vain evoluutiota, mitä ei tiede pysty selittämään. Miksi opetetaan sitä mitä tieteellä ei voida selittää?
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Sinäkö maksat sen toisen millin? Minä voin maksaa sinulle millin, jos todistat Jumalan olemassaolon. Tai jos todistat, että maapallo on 6000 v. vanha... Tai jos todistat, että auringossa syntyy D-vitamiinia...
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Kouluissa ja TV:ssä ja muissa opetetaan vain evoluutiota, mitä ei tiede pysty selittämään. Miksi opetetaan sitä mitä tieteellä ei voida selittää?
Koulussa opetetaan oikeaa tietoa, ei satuja.
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Todista että sinulla on kaksi miljoonaa dollaria maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö, höpö!
Nimenomaan teoriasatuja! Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö maksat sen toisen millin? Minä voin maksaa sinulle millin, jos todistat Jumalan olemassaolon. Tai jos todistat, että maapallo on 6000 v. vanha... Tai jos todistat, että auringossa syntyy D-vitamiinia...
Katso keskiviikkoinen Prisma. Minä olen sinulle todistanut monta kertaa.
https://areena.yle.fi/1-4599044
Että lähetä rahat tänne
Saaja: Suomen Luther-säätiö
Tili: FI59 1023 3000 2354 52
Viite: 5995
Tilisiirtolomake: PDF
Virtuaaliviivakoodi: 459102330002354520000000000000000000000000005995000000Anonyymi kirjoitti:
Satuja on ne mitä tiede ei voi todistaa
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Katso keskiviikkoinen Prisma. Minä olen sinulle todistanut monta kertaa.
https://areena.yle.fi/1-4599044
Että lähetä rahat tänne
Saaja: Suomen Luther-säätiö
Tili: FI59 1023 3000 2354 52
Viite: 5995
Tilisiirtolomake: PDF
Virtuaaliviivakoodi: 459102330002354520000000000000000000000000005995000000Oliko tuo muka jokin todistus?
Arto777 kirjoitti:
Evoluution toteutuminen olisi yhtä mahdotonta suhteessa kuin että pitäisi voittaa lotossa 7 oikein triljoonaa potenssiin triljoona kertaa peräkkäin. Ja lotto arvonta suoritettaisiin joka päivä.
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Evoluution toteutuminen olisi yhtä mahdotonta suhteessa kuin että pitäisi voittaa lotossa 7 oikein triljoonaa potenssiin triljoona kertaa peräkkäin. Ja lotto arvonta suoritettaisiin joka päivä.
Evoluutiota tapahtuu kaiken aikaa. Te persuhörhöt ette osaa edes yhdyssanoja. Lottoarvontakin on yhdyssana.
- Anonyymi
Oikea tieto on tunnustaa,ettei ole todistettu elämän syntyä sattumalta ja itsestään kehittymällä. Tämä pitäisi ehdottomasti mainita opiskelijoille. Evoluutio pitäisi rajata lajien sisäiseksi sopeutumaksi. Nämä siis biologian opetuksessa. Kristinuskon Jumala on ainoa oikea Jumala, joten Raamattu pitäisi olla myös oppiaineena. Kaikki muut "jumalat"ovat epäjumalia, saatanan sepitelmiä ja pimeyden voimia.
- Anonyymi
Todista että kristinuskon jumala on ainoa oikea Jumala. Samallahan tulet tietysti todistaneeksi että ylipäätään joku jumala on olemassa. Voihan jumalia olla mutta todista että ainoa oikea on sattumalta juuri sinun jumalasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todista että kristinuskon jumala on ainoa oikea Jumala. Samallahan tulet tietysti todistaneeksi että ylipäätään joku jumala on olemassa. Voihan jumalia olla mutta todista että ainoa oikea on sattumalta juuri sinun jumalasi.
Luominen todistaa Jumalan olemassaolon!
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään luomista (Jumalan tekemää) ei ole todistettu. Ja jos olisikin niin luoja voisi hyvin sitten olla vaikka joku hindujumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän ole todistanut luomista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnon moninaisuus ja se millainen ihminen on todistaa, että ne ei voi tulla tyhjästä!!!
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ei mikään todiste kelpaa.
Minä tiedän, että Jumala on olemassa en enään ole uskonvarassa.
Ilman Jumalaa ei olisi maailmankaikkeus olemassa.
Et sinä pysty sanomaan, että kuinka solut ovat syntyneet itsellään liemestä ja kuinka aine syntyy itsestään. Jopa Darwin on sanonut ettei aine synny itsestään.Anonyymi kirjoitti:
"Luominen todistaa Jumalan olemassaolon!"
HALLELUJAAnonyymi kirjoitti:
Mitään luomista (Jumalan tekemää) ei ole todistettu. Ja jos olisikin niin luoja voisi hyvin sitten olla vaikka joku hindujumala.
Mitään muuta ei ole voitu todistaa kuin Jumalan luoma.
Kerro mikä on hindujen luomiskertomus?Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ. Emme olisi olemassa ilman luomista.
Evoluutiota ei tiede pysty todistamaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnon moninaisuus ja se millainen ihminen on todistaa, että ne ei voi tulla tyhjästä!!!
Ei todista. Eikä evoluutio väitäkään niiden tulleen tyhjästä?
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Et sinä pysty sanomaan, että kuinka solut ovat syntyneet itsellään liemestä ja kuinka aine syntyy itsestään. Jopa Darwin on sanonut ettei aine synny itsestään.Oikea todiste riittää. Esim jos halutaan todsitaa, että kuu ei ole aaaaaaaaaaaaa8ainakaan kokonaan) juustoa vaan mm. kiviä, silloin todisteeksi riittävät kuusta tuodut kivet.
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Et sinä pysty sanomaan, että kuinka solut ovat syntyneet itsellään liemestä ja kuinka aine syntyy itsestään. Jopa Darwin on sanonut ettei aine synny itsestään.Kelpaa minulle oikeat todisteet. Se että joku hörhö hokee jotain ei ole todiste mistään muusta kuin hörhön hölmöilystä. Mikä luonnossa todistaa että juuri Kolmiyhteinen Jumala sen olisi luonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaa minulle oikeat todisteet. Se että joku hörhö hokee jotain ei ole todiste mistään muusta kuin hörhön hölmöilystä. Mikä luonnossa todistaa että juuri Kolmiyhteinen Jumala sen olisi luonut?
Emme tietenkään voi siirtää päässämme olevaa selkeää yhteyden kokemusta sinun päähäsi. Osoitat selvästi,ettet ole laiskuuttasi ottanut selvää Raamatun Jumaluudesta. Mutta rehvastelet, kuin olisit itse saanut parempaa tietoa,kuin me hörhöt ja hölmöt. Mistä olet saanut varman uskosi tyhjään taivaaseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaa minulle oikeat todisteet. Se että joku hörhö hokee jotain ei ole todiste mistään muusta kuin hörhön hölmöilystä. Mikä luonnossa todistaa että juuri Kolmiyhteinen Jumala sen olisi luonut?
Kolmiyhteinen ei ole luonnut yhtään mitään.
Jumala on luonnut! - Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Mitään muuta ei ole voitu todistaa kuin Jumalan luoma.
Kerro mikä on hindujen luomiskertomus?Huuhaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578737Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123439Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262620Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571737Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101085Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044