Vaki kaveria

Olisko hyvinkäällä btm miehiä

32

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mitä btm haluaa

    • Anonyymi

      Olen 62v ukko mies siisti hyväkuntoinen.

      • Anonyymi

        missä vois tavata olen riksusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä vois tavata olen riksusta

        Missä päin Riksua olet? Onko sulla paikkaa autossa vähän hankalaa yhtyä mutta jos ei muuta ole niin kyllä autokin käy. Iltaisin jossakin parkissa jos tiedät rauhallisen paikan, vois vaikka kone pellin päällä olla joku peitto alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Riksua olet? Onko sulla paikkaa autossa vähän hankalaa yhtyä mutta jos ei muuta ole niin kyllä autokin käy. Iltaisin jossakin parkissa jos tiedät rauhallisen paikan, vois vaikka kone pellin päällä olla joku peitto alle.

        tulet minun kotiini asun yksin kaksiossa saunalla varustettu tule luokseni nautitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Riksua olet? Onko sulla paikkaa autossa vähän hankalaa yhtyä mutta jos ei muuta ole niin kyllä autokin käy. Iltaisin jossakin parkissa jos tiedät rauhallisen paikan, vois vaikka kone pellin päällä olla joku peitto alle.

        saat numeroni 0443413783 olen luotettava mies kotini on siisti tule odotan riksuun ei ole pitkä matka olla kahden kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat numeroni 0443413783 olen luotettava mies kotini on siisti tule odotan riksuun ei ole pitkä matka olla kahden kesken

        Oletko täysin terve myös luotettava minkä kokoinen olet. Olis kiva olla seljällään sängyssä nauttia ja katsoa kun nait suuhusi kulliani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko täysin terve myös luotettava minkä kokoinen olet. Olis kiva olla seljällään sängyssä nauttia ja katsoa kun nait suuhusi kulliani.

        soita olen valmis nauttimaan kanssasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        tulet minun kotiini asun yksin kaksiossa saunalla varustettu tule luokseni nautitaan

        Millon voisin tulla käymään saako paljaalla olen terve ja siisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        saat numeroni 0443413783 olen luotettava mies kotini on siisti tule odotan riksuun ei ole pitkä matka olla kahden kesken

        Tuletko asemalle vastaan


      • Anonyymi
        Toyboy1982 kirjoitti:

        Millon voisin tulla käymään saako paljaalla olen terve ja siisti

        Olen ukm 62v laitoin aikaisemmin jo viestiä voit naida mua myös autossa paljaalla olen terve. Teen myös ennen panoa kunnon suoli huuhtelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ukm 62v laitoin aikaisemmin jo viestiä voit naida mua myös autossa paljaalla olen terve. Teen myös ennen panoa kunnon suoli huuhtelun.

        Käviskö tänään. Voin sanoo eukolle että lähen kävelylenkille ku ei uni tuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käviskö tänään. Voin sanoo eukolle että lähen kävelylenkille ku ei uni tuu

        Mistä voin ottaa sut kyytiin meniis 15 mint.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voin ottaa sut kyytiin meniis 15 mint.

        Paavolasta saako sua panna paljaalla ja laueta sisään


      • Anonyymi
        Toyboy1982 kirjoitti:

        Paavolasta saako sua panna paljaalla ja laueta sisään

        Txt mulle 0449282483


      • Anonyymi
        Toyboy1982 kirjoitti:

        Paavolasta saako sua panna paljaalla ja laueta sisään

        Saat toki panna ja laueta sisään kunhan olet terve


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Txt mulle 0449282483

        Oletko Riksun kaveri? Voisko tulla nyt näin aikaisin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voin ottaa sut kyytiin meniis 15 mint.

        Pääsetkö tänään päivällä tuleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä vois tavata olen riksusta

        Tuu hyvinkäälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat toki panna ja laueta sisään kunhan olet terve

        Nähtäiskö nyt aamulla vaikka heti


      • Anonyymi
        Toyboy1982 kirjoitti:

        Pääsetkö tänään päivällä tuleen

        Vieraita tulee aamu päivällä mutta ilta päivällä varmaan onnistuu olen tyhjännyt peräpäätäni nyt valmis saamaan kyrpää. Laitan pääly vaatteet ilman alus asuja helppo riisua voin olla täysin alasti. Tykkäätkö imeä riintojani kiihotun tosi nopeesti siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieraita tulee aamu päivällä mutta ilta päivällä varmaan onnistuu olen tyhjännyt peräpäätäni nyt valmis saamaan kyrpää. Laitan pääly vaatteet ilman alus asuja helppo riisua voin olla täysin alasti. Tykkäätkö imeä riintojani kiihotun tosi nopeesti siitä.

        Mihin aikaan tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko täysin terve myös luotettava minkä kokoinen olet. Olis kiva olla seljällään sängyssä nauttia ja katsoa kun nait suuhusi kulliani.

        olen terve mies soita


      • Anonyymi
        Toyboy1982 kirjoitti:

        Millon voisin tulla käymään saako paljaalla olen terve ja siisti

        saat tulla million sinulle sopii saat panna pajaltaan laskea lastin suoleeni olisi ihanaa tuntea se syke perässäni ota yht


      • Anonyymi
        Toyboy1982 kirjoitti:

        Millon voisin tulla käymään saako paljaalla olen terve ja siisti

        panet minua paljaalla tule luokseni soita olen luotettava mies


      • Anonyymi

        62 v ukko tule paneen minua soita odotan


      • Anonyymi kirjoitti:

        saat tulla million sinulle sopii saat panna pajaltaan laskea lastin suoleeni olisi ihanaa tuntea se syke perässäni ota yht

        Olis kiva laskee lasti peppuun onko sulla paikka


    • hämeenlinnassa ois 22v :)

      • Anonyymi

        Tääl ois 19v jos kiinnostaa


      • Anonyymi

        Laita kikii jj0388


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl ois 19v jos kiinnostaa

        Kik jj0388:)


    • Hyvinkäällä kursseilla kyllä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe