Aamupäivällä klo 10

Anonyymi

Siskoni miehensä kanssa aloittelee jo aamukymmeneltä juopottelun. Ja ennen puolta päivää ollaan juotu kaikki rahat ja alkaa ruinaaminen. Sisko kuitenkin työelämässä suht hyvässä hankkeessa mutta kun vapaat niin vedetään kännit. Ja pahinta on kun siskoni sai pitkäaikaisen tuttunsa lainaamaan 150€ jota tosin ei aikomustakaan maksaa takaisin. Tämä tuttunsa työtön että perkele miten siskoni kehtaakin. Lisänä mainittakoon vielä että soitellut tälle tutulle jonkun narkkarin luota ja kertonut että kaveri vetää täällä kamaa parhaillaan. Mutta ei kuulema itse vedä. Epäilen kyllä vahvasti, samoin tämä tuttuni jolta lainasi rahaa. Hyvinkin saattaa vetää kamaa...

2

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä panen tunnilla paremmaksi. Aloittelen ennen aamu 9:ään jos heräämisen jälkeistä aamukaljaa ei lasketa.
      Se ero on, että maksan ryyppäämiseni luottokortilla.

    • Anonyymi

      Panen vielä paremmaksi. Oon alkoholisti ja vielä vuosi sitten aina kun ei töihin tarvinnut lähteä, aloin dokaamaan just silloin, kun kulloinkin satuin heräämään. En useinkaan edes tiennyt, mikä vuorokaudenaika tai viikonoäivä on. Mutta muilta en pummannut rahaa. Join kaikki mitä palkasta jäi käteen, ja muutamassa vuodessa sain kehrättyä 20.000,- euron kulutusluotot ja pikavipit. Kaiken arvokkaan vein kaniin. Nyt raitistuttuani maksan velkoja pois. Sataviiskymppiä ei siinä tuntuis missään :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe