Palli karvojen ajelu koneella/onko kokemusta tästä laitteesta?

21

1428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisi kuvitella, ettei mikään partakone ole niin hyvä, että pystyisi ajelemaan turvallisesti. Aina siellä jokin ihonyppy tai tai muuten iho jää sinne terien väliin, ja alkaa veri vuotamaan. Pitää vain yrittää iho pitää niin kireällä, ettei iho pääse terien väliin.

      • Moi.
        Näin mä sen kanssa ajattelen, olisi vain loistavaa löytää kone joka siihen pystyisi. Palleja kun ajelee on lähes mahdotonta saada iho tarpeeksi kireälle ettei vekkejä tule.


    • Anonyymi

      Nyppikää pinseteillä. Monen tunnin homma, mutta sitä sileyttä ei voi edes kuvitella mikä on sen jälkeen ja se kestääkin yli viiikon. Kannattaa istua tuolille ja valkoinen a4 paperi kassien alle niin näkee hyvin nyppiä ja karvat pyyhkäistä pinseteistä paperiin nyppäisyn jälkeen. Spottivalo ehdoton tässä hommassa.

      • Hmm kuulostaa tosiaan aikaa vievältä.

        Eikös tuo ole sama kun käy sokeroinnissa? menee vähän nopeammin...


      • Anonyymi
        Biisonix kirjoitti:

        Hmm kuulostaa tosiaan aikaa vievältä.

        Eikös tuo ole sama kun käy sokeroinnissa? menee vähän nopeammin...

        Kassit repeää kun revitään vahalla tai sokerilla.


      • Anonyymi

        Olen nyppinyt jo pitemmän aikaa pinseteillä, mutta kyllä siinä aikaa kuluu. Eikä ne lopu koskaan, vaan saa aina vain n. viikon välein nyppiä. Toki ne vähenee ja ohenee, mutta on jatkuva työ. Aikaa on ja pidän sileistä kiveksistä, joten ei mitään ongelmaa nyppimisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyppinyt jo pitemmän aikaa pinseteillä, mutta kyllä siinä aikaa kuluu. Eikä ne lopu koskaan, vaan saa aina vain n. viikon välein nyppiä. Toki ne vähenee ja ohenee, mutta on jatkuva työ. Aikaa on ja pidän sileistä kiveksistä, joten ei mitään ongelmaa nyppimisestä.

        Voi hyvänen aika sentään ukko pistää partavaahtoa kulkusiin ja vetelee höylällä that's it


    • Anonyymi

      Olipa dorka kommentti ! Höyläämällä tulee karvatupentulehdus ja helposti haavoja. Lisäksi sänki seuraavana päivänä. Nyppimällä tulee vain sileät kassit 1-2 viikoksi !

      • Anonyymi

        Eikä tule, höylällä vetelen aina, mutta KUIVILTAAN. Ei mitään vaahtoja tms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tule, höylällä vetelen aina, mutta KUIVILTAAN. Ei mitään vaahtoja tms.

        Toi jos mikä ärsyttää ihoa.


    • Anonyymi

      Aikaisemmin nypin, aikaa vievä homma ja aina löytyi jälkeenpäin muutama karva.
      Viime viikolla kävin ostamassa sokerointi massaa, pieni purkkii eikä paljoa maksanut.

      Itse sokeroin. levitin puisella lastalla. Nopea toimenpide, jälki 100 % Viikon jälkeen en ole yhtään karvaa löytäny.
      Sain myäs kaikki pois ´pers´vaosta ja tietenkin koko alapää.
      Ny tuntuma kuin varhaisella teini iällä, kaveri tykkää.

      • Miten toi sokerointi sattuuko??


    • Anonyymi

      Aiemmin meillä rouva höyläsi pallini ja persvaon,oli hetkittäin aika kivuliasta.Myös epilaattorin kokeili. Kerran sitten laittoi kainaloihinsa veet voidetta ja samalla komensi minua riisuutumaan. Halusi kokeilla sitä palleihin ja sit koko kenitaalialueeseen. Tulokset ovat loistavat ja kestää suht kauan kunnes alkaa kasvamaan. Uudet kylä niin hentoja karvoja et "siivousväliä" on pidennetty nyt. Hän tykkää karvattomasta kikulista....ja mikä minä olen sitä häneltä kieltämään.....

      • Ois kyllä hyvä jos sais rouvan leikkimään parturia. Helpompaa se olisi jos toinen ajaa..


      • Anonyymi
        Biisonix kirjoitti:

        Ois kyllä hyvä jos sais rouvan leikkimään parturia. Helpompaa se olisi jos toinen ajaa..

        Se on ihan huippukiihottavaa, kun toinen ajaa. Oma suosikki on ajaa vaimon pimpsakarvoja, kun hän istuu jalat levällään ja näkee kun pimpsa alkaa kostua ja turvota. Väliilä voi vaikka vähän nuolasta ja tarkistaa, ettei ole mennyt karvoja väärään paikkaan.

        Tuolla philipsin pikkutrimmerillä vaimo on ajanut oikein hyvän lopputuloksen minulle ilman ongelmia. Partakoneen trimmerillä yleensä tuli jossain vaiheessa pieni huti ja sitä alkoi jo vähän jännittämään. Ei ollut ollenkaan niin kivaa.


    • Anonyymi

      Philipsillä on yllättävän pätevä patterikäyttöinen pikkulaite genitaalialueen karvojen ajeluun, BG105-mallimerkintä. Hinta noin 20€. Mikana oleva ohjauskampa ei pysy kunnolla kiinni, mutta ilman sitä tulee hyvä jälki. Tämän uskaltaa antaa vaimonkin käsiin, kun hän trimmaa pussini ja kullin varren siistiksi.

      • Toi vois olla kyllä hyvä. Joskus ostin Philipsin body groomin ja se on kyllä järkky vehje parin kerran jälkeen jäi käyttämättä kun ajellessa nipisti niin helvetisti.


    • Anonyymi

      Veristä touhua.

      - kokemuksen syvä rintaääni

    • Anonyymi

      Itse ajellut karvat höylällä ja partavaahdolla jo todella kauan. Niin myös ns. pallit .
      Ikinä ei ole tullut mitään tulehduksia tms.

    • Anonyymi

      Homojen hommaa

    • Anonyymi

      Tavallisellä höylällä onnistuu ihan hyvin !!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe