Persujen yleinen mielenilmaus hallitukselle: maski naamalle

Anonyymi

Eduskuntatalon eteen kokoontuneet persujen kannattajat osoittavat mieltään maskit naamalla ja turvaväli huomioiden.

Persut esittävät yleistä mielenilmausta hallitusta vastaan: käytämme maskia jouluun asti yhtä soittoa!

17

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein! Kun kritisoidaan maskittomuutta, näytetään se maskeilla!

    • Anonyymi

      Asiallista!

    • Anonyymi

      On ne persut hassuja. Osa on maskien puolesta ja osa öyhöttää vastaan kuten on tälläkin palstalla havaittu.

      • Anonyymi

        Ainoa järkevä tapa osoittaa, että kritiikissä on tosissaan, on ottaa maski naamalle.


    • Anonyymi

      Odotan innolla persujen mielenosoitusta, jossa he kulkevat kulkueena buuaamassa maskittomille.

    • Anonyymi

      On aika osoittaa hallitukselle, että maskien käyttöön pitää saada pakko. Käytä mielenosoituksena maskia! Se on viesti hallitukselle.

      • Anonyymi

        Tämä mikään putinlandia ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä mikään putinlandia ole.

        Luulisi, että opposition kannattajat ovat välikysymysessä tosissaan. Politiikka ei ole pelkkää teatteria.


    • Tasapuolisuuden takia vihervassarien kannattajat voisi käydän "pötkölleen" Eduskunnan eteen Mannerheimmintielle ja olla siinä loppiaiseen asti.

      • Anonyymi

        Miksi mielenilmauksissa pitäisi olla tasapuolisuutta? Mitä oikein ajat takaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mielenilmauksissa pitäisi olla tasapuolisuutta? Mitä oikein ajat takaa?

        Tasapuolisen media näkyvyyden takia eli antaa kaikkien kukkien kukkia.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Tasapuolisen media näkyvyyden takia eli antaa kaikkien kukkien kukkia.

        Mitä sinä höpötät? Et halua osoittaa persujen puolesta mieltä, elleivät vihreät auta sinua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä höpötät? Et halua osoittaa persujen puolesta mieltä, elleivät vihreät auta sinua?

        Olisi paljon mukavampi katsoa, kun vihervassarien kannattajat makaisivat Mannerheimintiellä ja poliisi suihkuttaisi niitä pippurisumutteella.Kansanedustajat katselisivat touhua Eduskuntatalon portailla seisten. Olisi taas tv-paneleille jotakin ruodittavaa aamusta-iltaan....Ps. Toiviaisen ja Pimiä voisivat myös hakea katsomaan suuren maailman tapaista meininkiä....


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Olisi paljon mukavampi katsoa, kun vihervassarien kannattajat makaisivat Mannerheimintiellä ja poliisi suihkuttaisi niitä pippurisumutteella.Kansanedustajat katselisivat touhua Eduskuntatalon portailla seisten. Olisi taas tv-paneleille jotakin ruodittavaa aamusta-iltaan....Ps. Toiviaisen ja Pimiä voisivat myös hakea katsomaan suuren maailman tapaista meininkiä....

        Noinko kannat vastuuta?


    • Anonyymi

      Jos et käytä maskia, tuet hallitusta.

    • No sehän on mukava, että osoittavat tukensa maskisuositukselle. Jos he olisivat halunneet osoittaa asiasta mieltään, varmaan se olisi tapahtunut keväällä, kun suositusta ei ollut. Silloin tällainen ponteva maskienkäyttömielenosoitus olisi antanut viestin, että heidän mielestään kansalle pitäisi suositella maskien käyttöä. Nykytilanteessa nähtävästi vain kannatuksen osoitus. Ja hyvä sellainen; ehkä he saavat omassa kannattajakunnassaan maskien käyttöä lisääntymään. Pitkästä aikaa jotakin positiivista siltä taholta kaiken viimeaikaisen säheltämisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Kerrankin persut tekevät jotain hyödyllistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe