Eduskuntatalon eteen kokoontuneet persujen kannattajat osoittavat mieltään maskit naamalla ja turvaväli huomioiden.
Persut esittävät yleistä mielenilmausta hallitusta vastaan: käytämme maskia jouluun asti yhtä soittoa!
Persujen yleinen mielenilmaus hallitukselle: maski naamalle
17
55
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein! Kun kritisoidaan maskittomuutta, näytetään se maskeilla!
- Anonyymi
Asiallista!
- Anonyymi
On ne persut hassuja. Osa on maskien puolesta ja osa öyhöttää vastaan kuten on tälläkin palstalla havaittu.
- Anonyymi
Ainoa järkevä tapa osoittaa, että kritiikissä on tosissaan, on ottaa maski naamalle.
- Anonyymi
Odotan innolla persujen mielenosoitusta, jossa he kulkevat kulkueena buuaamassa maskittomille.
- Anonyymi
On aika osoittaa hallitukselle, että maskien käyttöön pitää saada pakko. Käytä mielenosoituksena maskia! Se on viesti hallitukselle.
- Anonyymi
Tämä mikään putinlandia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mikään putinlandia ole.
Luulisi, että opposition kannattajat ovat välikysymysessä tosissaan. Politiikka ei ole pelkkää teatteria.
Tasapuolisuuden takia vihervassarien kannattajat voisi käydän "pötkölleen" Eduskunnan eteen Mannerheimmintielle ja olla siinä loppiaiseen asti.
- Anonyymi
Miksi mielenilmauksissa pitäisi olla tasapuolisuutta? Mitä oikein ajat takaa?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mielenilmauksissa pitäisi olla tasapuolisuutta? Mitä oikein ajat takaa?
Tasapuolisen media näkyvyyden takia eli antaa kaikkien kukkien kukkia.
- Anonyymi
ciccero kirjoitti:
Tasapuolisen media näkyvyyden takia eli antaa kaikkien kukkien kukkia.
Mitä sinä höpötät? Et halua osoittaa persujen puolesta mieltä, elleivät vihreät auta sinua?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä höpötät? Et halua osoittaa persujen puolesta mieltä, elleivät vihreät auta sinua?
Olisi paljon mukavampi katsoa, kun vihervassarien kannattajat makaisivat Mannerheimintiellä ja poliisi suihkuttaisi niitä pippurisumutteella.Kansanedustajat katselisivat touhua Eduskuntatalon portailla seisten. Olisi taas tv-paneleille jotakin ruodittavaa aamusta-iltaan....Ps. Toiviaisen ja Pimiä voisivat myös hakea katsomaan suuren maailman tapaista meininkiä....
- Anonyymi
ciccero kirjoitti:
Olisi paljon mukavampi katsoa, kun vihervassarien kannattajat makaisivat Mannerheimintiellä ja poliisi suihkuttaisi niitä pippurisumutteella.Kansanedustajat katselisivat touhua Eduskuntatalon portailla seisten. Olisi taas tv-paneleille jotakin ruodittavaa aamusta-iltaan....Ps. Toiviaisen ja Pimiä voisivat myös hakea katsomaan suuren maailman tapaista meininkiä....
Noinko kannat vastuuta?
- Anonyymi
Jos et käytä maskia, tuet hallitusta.
No sehän on mukava, että osoittavat tukensa maskisuositukselle. Jos he olisivat halunneet osoittaa asiasta mieltään, varmaan se olisi tapahtunut keväällä, kun suositusta ei ollut. Silloin tällainen ponteva maskienkäyttömielenosoitus olisi antanut viestin, että heidän mielestään kansalle pitäisi suositella maskien käyttöä. Nykytilanteessa nähtävästi vain kannatuksen osoitus. Ja hyvä sellainen; ehkä he saavat omassa kannattajakunnassaan maskien käyttöä lisääntymään. Pitkästä aikaa jotakin positiivista siltä taholta kaiken viimeaikaisen säheltämisen jälkeen.
- Anonyymi
Kerrankin persut tekevät jotain hyödyllistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548