Oletko itse tai läheisesi joutunut koskaan henkivaltoihin?

Anonyymi

Onko joku läheisesi tai oletko itse joutunut henkivaltoihin? Miten asia ilmeni ja miten henkivallat lopulta sidottiin Herramme Jeesuksen Kristuksen sovintoveren nimessä?

152

2005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten minun tulisi toimia kun vaimoni joutuu säännöllisesti henkivaltoihin? Lähes joka perjantai katselemme TV7:n siunattuja ohjelmia, veisaamme välillä virren ja luomme katseemme kattoon kohden Jeesusta. Kesken kaiken vaimoni saattaa hypätä pystyyn mekanismituolilta, tokaista käheällä äänellä "perkele, nyt iski henkivallat" ja kipaista hakemaan alusvaatelaatikkoonsa piiloittamansa Koskenkorva pullon ja punaisen North State askin.

      Viinapullo narahtaa ja sytkäri särähtää kun vaimoni ottaa pitkää huikkaa väkijuomapullosta savukkeen samalla kärytessä suupielessä. Sitten vaimoni suuntaa kohden stereolaitteistoa ja laittaa soimaan Kake Randelinin kasetin.

      Nasta pimu ja Avaa hakas kappaleet peittävät alleen TV7:n äänet ja kun käännän vastaanottimeen lisää voluumia tekee vaimoni saman stereomagnetofonille. Hetken aikaa televisio pystyy kilpailemaan nauhuria vastaan mutta pian huomaan seuraavani TV7:n laadukasta ohjelmistoa vain kuvaputkelta.

      Aikansa stereomusiikkia kuunneltuaan vaimoni siirtyy puhelinpöydän äärelle ja suorittaa numerovalinnan. Kohta jo tilattu taksi kaaartaa pihaan ja vaimoni könyää mittariauton takapenkille, kuulen vielä ikkunasta vaimoni ilmoittavan kuskille erään erittäin huonomaineisen soittoruokalan osoitteen ennen kuin auto lähtee renkaat sutien kohti kirkonkylää.

      Lauantai iltana taksi saapuu pihaamme ja vaimoni hyppää horjuen ulos. Perässä seuraa pahasti pulituurillle ja muille korvikkeille haisevia miehiä jotka örisevät epäselvästi. Seurue siirtyy olohuoneeseen ja vaimoni laittaa taas Kake Randelin kasetin soimaan. Nyt kiertää miesten joukossa Lasol pullot ja Aroma sätkät, myöskin vaimoni ottaa ryyppyä muovipullosta ja imee sätkätupakkaa kuin satamajätkä konsanaan.

      Huomattuani ettei lauantain TV7:n ohjelmistosta nauttiminen tule enää kysymykseen siirryn makuuhuoneeseen. Ennen nukahtamistani kuulen kuinka joku oksentaa kukkapurkkiin ja kuinka vaimoni kyselee onko kenelläkään vieraista mieskuntoa jäljellä.

      Jossain vaiheessa yötä herään kun sänky heiluu kuin merihädässä. Vieressäni huomaan makaavan vaimoni selällään ja hänen päällään joku seurueen ruokkoamattomista alkoholisteista hytkyy housut kintuissa. Nukkumisesta ei tule mitään miehen haistessa erittäin väkevästi ulosteelle ja muille ruumiineritteille, lisäksi sängyn keinuessa meinaan tipahtaa lattialle joten siirryn nukkumaan tv-tuoliin.

      Aamulla herään kun vaimoni jahtaa puliremmiä harjanvarsi kädessään. Astalolla hän pieksee hitaimpia kunnes talo on tyhjä. Tämän jälkeen vaimoni katsoo minua silmiin ja toteaa henkivaltojen nyt päästäneen hänet otteestaan. Ylistämme ja kiitämme Jeesusta siitä. Sitten alamme valmistautumaan helluntaiseurakunnan tilaisuuteen lähtöön.

      Viikko menee mukavasti kunnes koittaa perjantai ja vaimoni joutuu taas henkivaltoihin. Nyt olen miettinyt onko mitään keinoa estää vaimoani joutumasta noihin vihollisen henkivaltoihin? Onko suomessa niin voideltua pastoria että saisi ajettua vaimostani henkivallat lopullisesti ulos? Muutaman pastorin luona vaimoni on käynyt rukoilemassa kun henkivallat ovat iskeneet mutta niiltä reissuilta hän on palannut entistä enemmän henkivalloissa kontaten ja rintaliivit selkäpuolella.

      • Se tavallinen tarina. Noita on tuhansittain, nimet hahmojen takana vain vaihtuvat. Et ole yksin!


      • Anonyymi

        Tässä edellä hyvä esimerkki henkivalloista. Enkä välttämättä tarkoita yksin kertomuksen "vaimoa".


      • Anonyymi

        Nykyiset tutkimukset ovat löytäneet Kake Randelinin tuotannosta paljon sanoituksia ja merkityksiä jotka voivat avata portit henkivalloille.

        Esim. kappale "Avaa hakas"
        Kuuluu kop kop kop avaa rakas
        Sisääsi mä tunkeudun

        Tässä oven takana koputtelee mies ja aitassa on toinen mies joka joutuu miehimyshimojen henkivaltoihin

        Ja kappale "Nasta pimu"
        Nasta pimu, ota siitin

        Eli tässä on suora kehoitus naiselle mennä sukupuolenvaihdosleikkaukseen jossa naisen sukuelin silvotaan ja tilalle liitetään kirurgisin toimenpiten elinsiirtona saatu siitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyiset tutkimukset ovat löytäneet Kake Randelinin tuotannosta paljon sanoituksia ja merkityksiä jotka voivat avata portit henkivalloille.

        Esim. kappale "Avaa hakas"
        Kuuluu kop kop kop avaa rakas
        Sisääsi mä tunkeudun

        Tässä oven takana koputtelee mies ja aitassa on toinen mies joka joutuu miehimyshimojen henkivaltoihin

        Ja kappale "Nasta pimu"
        Nasta pimu, ota siitin

        Eli tässä on suora kehoitus naiselle mennä sukupuolenvaihdosleikkaukseen jossa naisen sukuelin silvotaan ja tilalle liitetään kirurgisin toimenpiten elinsiirtona saatu siitin.

        Jeesus vapauta musiikin kautta henkivaltoihin joutuneet ja katkaise heidän kahleensa! Totisesti amen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vapauta musiikin kautta henkivaltoihin joutuneet ja katkaise heidän kahleensa! Totisesti amen!

        Jeesus rakas auta henkivaltoja vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus rakas auta henkivaltoja vastaan!

        Vain JEESUS voi auttaa jos joutuu haureuden henkivaltoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain JEESUS voi auttaa jos joutuu haureuden henkivaltoihin

        Kävin Yhdysvalloissa ja olisi kiva taas mennä käymään.


      • Anonyymi

        Tekaistu juttu


      • Anonyymi

        Voi kun söpöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vapauta musiikin kautta henkivaltoihin joutuneet ja katkaise heidän kahleensa! Totisesti amen!

        Ei musiikki vaikuta muuta kuin hypnoosia. YouTube relax music. Astanta joga.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa henkivaltoihin joutuminen? Miten sinne joudutaan? Onkos tämä nyt suomenkieltä lainkaan?

      • Anonyymi

        Minä tiedän miten joudutaan Yhdysvaltoihin, mutta henkivaltoihin joutumisesta en tiedä.;)


    • Anonyymi

      Onpa sinulla ajatuksia, kysymys. Syysillat pimenevät. Sinusta sen kyllä huomaa. Älä vaivu synkkyyteen. Osta kirkaslamppu. Ne ovat tavaratalokamaa.

    • Anonyymi

      Henkivaltoihin "joutumista" tapahtuu okkultismissa. Silloin saadaan joko mielikuvituksen aikaansaamia tai henkivaltojen aiheuttamia yliluonnollisia kokemuksia henkivalloista, esim. meditaation aikana tai unessa koetaan irtautuminen fyysisestä ruumiista.

      • Anonyymi

        Kehosta irtaantumisen tunteella ei ole mitään tekemistä henkivaltojen kanssa. Sveitsiläinen tutkijaryhmä on löytänyt aivoista alueen, josta kehosta irtautumiskokemus saa alkunsa.
        Kyseisellä aivojen alueella yhdistyvät ihmisen näköhavainto omasta ruumiistaan ja kehon fyysinen tuntemus. Kehosta irtaantumisen kokemus saattaa tutkijoiden mukaan ilmetä tilanteissa, joissa nämä kaksi aistimusta eivät yhdisty normaalilla tavalla. Kyseessä on siis tilapäinen häiriö aivotoiminnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehosta irtaantumisen tunteella ei ole mitään tekemistä henkivaltojen kanssa. Sveitsiläinen tutkijaryhmä on löytänyt aivoista alueen, josta kehosta irtautumiskokemus saa alkunsa.
        Kyseisellä aivojen alueella yhdistyvät ihmisen näköhavainto omasta ruumiistaan ja kehon fyysinen tuntemus. Kehosta irtaantumisen kokemus saattaa tutkijoiden mukaan ilmetä tilanteissa, joissa nämä kaksi aistimusta eivät yhdisty normaalilla tavalla. Kyseessä on siis tilapäinen häiriö aivotoiminnassa.

        Budhan shamaanihenkiä mustia ja kultaisia.


    • Anonyymi

      Olet aivan väärällä osastolla. Helluntailaiset täyttyvät Pyhällä Hengellä ja puhuvat kielillä päivittäin. Itse olen puhunut kielillä 150 desipelillä. 20 desipeliä riittää.

      • Anonyymi

        YouTube olen saanut kutsun kulkemaan kohti kirkkauden maailmaa


    • Anonyymi

      Asut Vaasassa tai kehä III:n sisäpuolella. Vaasalaiset ovat todella tyhmää väkeä. Ei nyt henkivalloissa. Kallista, kallista väkeä ovat vaasalaiset yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      Itsepetosta sijoittaa paha ihmisen ulkopuolelle ja samaan aikaan antaa ajatusten myllertää omalla voimallaan.
      Tokko ihminen itsekään aina tietää ketä tai mitä vastaan hän taistelee?

    • Anonyymi

      En ole huomannut tuollaista, että ihan henkivaltoihin olisin joutunut tai joku muu olisi joutunut.

      Kerran aikoinaan oli yksi ihminen, joka kiusasi moneen otteeseen vuosia kohdatessamme.
      Yhden kerran sitten hän aloitti jälleen sen reuhaamisen yms ja olin niin etten enää yhtään tiennyt, mitä sanoa tai tehdä niin sanoin kovalla äänellä, että Jeesuksen Kristuksen nimessä lopeta ja poistu.
      Kyseisen ihmisen suu meni kiinni ja siltä seisomalta hän kääntyi la lähti ovesta ulos.
      Tuskin tuossa oli mistään henkivalloista kyse kuitenkaan. Ajatteli tieten, että olen joku pöhköpää 😁

      Mutta niin, synnit voi pytää anteeksi Jeesuksen veressä. Silloin tilalle tulee Pyhähenki ja syntyy Jumalanlapseksi.

      ST

      • Anonyymi

        Hallelujah!
        Oletko manaajapappi?


    • Anonyymi

      Tuo aloitus on taas kerran niitä "satusedän" keksimiä höpö höpö juttuja, joilla hän yrittää kiusata uskovia !

      Siis sairaan mielikuvituksen tuotetta !

      Älkää nyt ihan kaikkea nielkö, vähän rajaa !

      • Anonyymi

        Miksi sinä kyykäärmeen sikiö syljet myrkkyäsi tänne uskovien palstalle? Onko sinulla edes Raamattua? Jos on niin lue Ef. 6:12 ja sitten lähde lenkille. Vielä voi juosta vaikka lenkkipolulla. Mene jo hölkälle ja häpeä jos osaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kyykäärmeen sikiö syljet myrkkyäsi tänne uskovien palstalle? Onko sinulla edes Raamattua? Jos on niin lue Ef. 6:12 ja sitten lähde lenkille. Vielä voi juosta vaikka lenkkipolulla. Mene jo hölkälle ja häpeä jos osaat

        Juutalaiset oli käärmeitä egyptiläiset synninorjat


    • Anonyymi

      Olet aivan sivuraiteella. Et takuulla ole helluntailainen. Evankeliomma koko maailmaa. Muhammettilaisia, Etelä-Amerikkaa, Afrikkaa ym, ym. Kaukana, kaukana ovat ajatuksesi elävästä uskosta. Mene edes juoksemaan. Osastolle okkultismi, horoskoopit on oikea osoite ajatuksillesi

    • Anonyymi

      Henkivallat ovat ihmisen "omassa päässä", lähinnä uskovien kummitustarinoissa.

      LS

      • Anonyymi

        Oletko L. S ollut uskovainen sinä aikana, kun olemme täällä jutskailleet? 🤔

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko L. S ollut uskovainen sinä aikana, kun olemme täällä jutskailleet? 🤔

        ST

        Pitääkö tämän palstakeskustelun edetä kuin päiväni murmelina -elokuvan? Olen muistaakseni jo samaan kysymykseen vastannut.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö tämän palstakeskustelun edetä kuin päiväni murmelina -elokuvan? Olen muistaakseni jo samaan kysymykseen vastannut.

        LS

        Et ole. Vastasit että olet ollut kristitty, mutta koetko olleesi uskovainen?
        Mikä ihmeen murmeli 😳

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole. Vastasit että olet ollut kristitty, mutta koetko olleesi uskovainen?
        Mikä ihmeen murmeli 😳

        ST

        Tottakai ajattelin olevani uskovainen, ei siinä ole minun käsityskyvylleni eroa, miten sanoja pyöritän. Luultavasti käytin sanaa kristitty, koska uskovainen voi olla vaikka hindulainen. Tää on tätä sanapeliä, käytätkö oikeita sanoja, ootko ollu tosi uskova 😉 olin niin tosiuskis kuin olla ja voi ja vielä kristitty tosiuskis.

        Oletko nyt tyytyväinen sanoihin mitä käytin?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole. Vastasit että olet ollut kristitty, mutta koetko olleesi uskovainen?
        Mikä ihmeen murmeli 😳

        ST

        Päiväni murmelina elokuvassa, joka on klassikko, jonka jokaisen pitää tietää, Bill Murray, palaa aina samaan päivään, se liittyi siis viestissäni samaan kysymykseen vastaamiseen...

        LS


      • Anonyymi

        Eli Raamattu on vain satua ja valhetta ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Raamattu on vain satua ja valhetta ???

        No se perustuu joidenkin, kirjeiden kirjoittajien, uskoon jostain. Kun ajatellaan Raamattua kokoelmana kirjeistä, niin, ei eri kirjeiden kirjoittajienkaan usko ole olleet samanlaista läpi vuosisatojen. Vanhassa testamentissa voi näkyä jopa uskoa siihen, että on olemassa monia jumalia, Israelin kansan Jumalan lisäksi, toisaalta he uskoivat, että on vain yksi todellinen Jumala... kun sitten taas uuden testamentin aikakautena on haluttu painottaa yksi jumalaisuutta kolmessa persoonassa, mitä ei lainkaan tunnustettu vanhassa testamentissa. Eli opillinen kehitys on muovautunut läpi vuosisatojen ja tiettyjä linjauksia on haluttu painottaa. Kristinuskohan on itsessäänkin ollut kautta vuosisatojen monenkirjavaa jo alkuvuosikymmeninä....koska usko on jokaisella kuitenkin omanlaistaan, mihin uskoo ja mitä haluaa uskossaan omaksua itselleen sopivaksi, uskon raamatullisuudestakin kiistellään ja argumentteja on monenlaisia. Raamattu on uskonnollinen teos siinä missä Talmud tai Koraani jne. ns "pyhät tekstit", ei muuta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ajattelin olevani uskovainen, ei siinä ole minun käsityskyvylleni eroa, miten sanoja pyöritän. Luultavasti käytin sanaa kristitty, koska uskovainen voi olla vaikka hindulainen. Tää on tätä sanapeliä, käytätkö oikeita sanoja, ootko ollu tosi uskova 😉 olin niin tosiuskis kuin olla ja voi ja vielä kristitty tosiuskis.

        Oletko nyt tyytyväinen sanoihin mitä käytin?

        LS

        En ole tyytyväinen mutra noihin minun on tyytyminen.
        Käänsit tarkoitusperäni taas muuksi kuin ne olivat.
        Sinulla täytyy olka hyvin huonit kojemujset ihmisistä, koska kyvittelet niin usein minun tarkouttavan tai ajattelevan jotain pahaa.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päiväni murmelina elokuvassa, joka on klassikko, jonka jokaisen pitää tietää, Bill Murray, palaa aina samaan päivään, se liittyi siis viestissäni samaan kysymykseen vastaamiseen...

        LS

        En tiennyt tuota. En ole juurikaan katsonut elokuvia.
        Aaaa, siis siksi laitoit tuosta Murmelista. Okkeii 🤣

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päiväni murmelina elokuvassa, joka on klassikko, jonka jokaisen pitää tietää, Bill Murray, palaa aina samaan päivään, se liittyi siis viestissäni samaan kysymykseen vastaamiseen...

        LS

        Bill on tietysti budhajuutalainen. Jogahalkelujaa.


    • Anonyymi

      Mieheni joutui kerran homouden henkivaltoihin kesken hölkkälenkin. Oli juoksemassa kunnan pururadalla kun näki pusikossa alasti pyllistelevän miehimyksen. Silloin iski henkivallat! Mieheni tajusi sen ja yritti pitää puusta kiinni mutta vihollisen henkivallat olivat voimakkaammat ja jalat vain kuljettivat mieheni miehimyksen luokse ja sai mieheni yhtymään homoseksuaaliin. Onneksi seurakuntamme pastori oli väkevässä voitelussa ja sattui kävelemään ohitse. Pastori sitoi henkivallat molemnilta ja homoseksuaalisuuden mieliteot katosivat. Sen jälkeen ei kumpikaan ole joutunut miehimyshimojen henkivaltoihin

      • Anonyymi

        Yleensä käytän väkevään voiteluun Tummelia.


      • Anonyymi

        Huh-huh!
        Sattuipa pastori hyvään aikaan paikalle!
        Olkaa varovaisia siellä ulkoillessa. Aina ei ole vahvasti voideltua henkivaltojen käsittelyyn koulutettua helluntailaispastoria hälytettävissä paikalle.


      • Anonyymi

        Tekninen kysymys.
        Olikohan miehimyskin kunnolla voideltu?
        Siitä ei ollut juttua.


    • Anonyymi

      Epäilen, että Trump ei ole joutunut pelkästään Yhdysvaltoihin, vaan myös Henkivaltoihin...!

      • Anonyymi

        YouTube Kathryn khulman . YouTube missio maailma YouTube Joosua aktio .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YouTube Kathryn khulman . YouTube missio maailma YouTube Joosua aktio .

        Joosua ei ihan löytänyt Jeesuksen luokse ....


    • Anonyymi

      Tämä on vakava aihe, josta ei pitäisi pelleillä niinkuin täällä tehdään.

      On paljon ihmisiä, jotka elävät rauhallista ja hyvää elämää omasta mielestään eivätkä koskaan koe mitään henkivaltoihin liittyvää tämän elämän aikana. He ovat kuitenkin sielunvihollisen alaisia ja kuuluvat Saatanalle mutta Saatana on tyytyväinen niin kauan, kun he elävät rauhallista elämää eivätkä yritä päästä vapaaksi Saatanan vallasta. Kokemukset henkivalloista tulevat vastaan vasta sitten, kun nuo ihmiset yrittävät irrottauua Saatanan vallasta tulemalla uskoon.

      Henkivaltoihin voi ihmisparka sekaantua myös tahallaan harrastamalla vääriä asioita mutta siinä ihminen itse tekee vääriä valintoja ja on itse vastuussa tekemisistään ja usein tietää tekevänsä väärin.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Kokemus henkuvalloista ei ole uskoontulemisen tae tai kokemattomuus. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalansanan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Kokemus henkuvalloista ei ole uskoontulemisen tae tai kokemattomuus. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalansanan kautta.

        Ja sinä et ollenkaan ymmärrä, mihin asiaan sinä olet vastannut.


    • Anonyymi

      Kyllä minä uskon,että ihminen,uskiskin,voi joutua demonin valtaan.Kun olen sulkenut ovet näihin lahkoihin,en voi kuin todeta,siellä ei vaikuta jumalan henki.Kun hyvässä asemassa oleva hellari sukulainen kiroaa minut kuolemalle,onko hän jumalan käytössä?

      • Anonyymi

        Oletko itse aiheuttanut käytökselläsi sen että pastori joutuu sinut kiroamaan? Elätkö synnissä ja haureudessa? Hekumoitko yksinäsi tai jopa muiden hekumallisten seurassa? Tee parannus! Ja lähde ulos juoksemaan. Tokmannilta saat lenkkarit ja verytelypuvun halvalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse aiheuttanut käytökselläsi sen että pastori joutuu sinut kiroamaan? Elätkö synnissä ja haureudessa? Hekumoitko yksinäsi tai jopa muiden hekumallisten seurassa? Tee parannus! Ja lähde ulos juoksemaan. Tokmannilta saat lenkkarit ja verytelypuvun halvalla

        Tämä oli odotettavissa.näin juuri käy näiden pimeyden vallassa olevien lahkolaisten kanssa,kääntävät syyn uhriin,eivät koskaan myönnä totuutta.Kyllä nautin elämästäni ilman näitä petoja,sinun ei tarvitse minua neuvoa.En ole harjoittanut haureutta,kuten sinä,se hekuma on seurakunnassa!!!!


    • Anonyymi

      Onneksi lahkojen,hellareiden uhrit ovat uskaltaneet alata puhumaan kokemuksistaan ja heitä on paljon!!!!!Sairas lahko.

    • Anonyymi

      Kaasuhitsauksella voi tehdä monenlaisia töitä. Tuttua on minulle. Mutta ota nyt kuitenkin mustat lasit pois silmiltäsi. Vai oletko hitsannut puikolla? Ota kuitenkin koppa pois päästäsi.

      • Anonyymi

        Kyllä on mielenvikainen lahkolainen,mutta näinhän se on jo monien kautta tullut todistetuksi.Kaikkea hyvää ja voimahalauksia niille,jotka ovat päässeet irti näistä sairaista yhteisöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on mielenvikainen lahkolainen,mutta näinhän se on jo monien kautta tullut todistetuksi.Kaikkea hyvää ja voimahalauksia niille,jotka ovat päässeet irti näistä sairaista yhteisöistä.

        Eli sinäkin roikut tällä palstalla, että saat väitellä. Juuri tyypillinen suomalainen. Äitisikö pakottaa sinut hengellisiin asioihin? Siltä vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinäkin roikut tällä palstalla, että saat väitellä. Juuri tyypillinen suomalainen. Äitisikö pakottaa sinut hengellisiin asioihin? Siltä vaikuttaa.

        Luultavasti henkivalloissa. Ehkä antautunut jopa omasta halustaan henkivalloille. Vain Jeesus voi vapauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinäkin roikut tällä palstalla, että saat väitellä. Juuri tyypillinen suomalainen. Äitisikö pakottaa sinut hengellisiin asioihin? Siltä vaikuttaa.

        Oletko taas katsonut pornoa ja vatkannut,tyypillistä lahkolaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti henkivalloissa. Ehkä antautunut jopa omasta halustaan henkivalloille. Vain Jeesus voi vapauttaa.

        En usko,että on antautunut henkivalloille,on ihan normaali ihminen,toisin kuin te.


    • Anonyymi

      En ole, mutta kerran lensin Yhdysvaltoihin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Helluntailaisuudessa on outoa ettei se itsessään paranna. Kuten eläkeläisyyteen niin, ei siihenkään pidä tottua.

      • Anonyymi

        helluntailaisuudessa, ajavat henkivaltoja ulos . . .
        mihin ne henkivallat sitten menee ??

        Jeesushan ajoi henkivallat, ja ne meni sikalaumoihin, ja "jyrkännettä alas ?

        mihin ne henkivallat sitten niissä helluntailaisten sisätiloissa menee, kuljeksii ??

        te, ja teidän "henkivaltanne !!


      • Anonyymi

        Luterilaisuudessa on outoa, ettei se itsessään paranna. Kuten eläkeläisyyteen ei siihenkään pidä tottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaisuudessa, ajavat henkivaltoja ulos . . .
        mihin ne henkivallat sitten menee ??

        Jeesushan ajoi henkivallat, ja ne meni sikalaumoihin, ja "jyrkännettä alas ?

        mihin ne henkivallat sitten niissä helluntailaisten sisätiloissa menee, kuljeksii ??

        te, ja teidän "henkivaltanne !!

        YouTube Break every chein ....Tasha joku . Hellari katkoo . Ihmisiä .


    • Tunnen joitakin uskovia, jotka ovat täysin sekaisin. Osa on jopa esiintynyt TV7:llä. Päivittäinen rituaali demonien ulosajamiseksi ei ole tervettä touhua. Varjot seuraa kaikkialle.

      • Anonyymi

        Henkivallat on syytä ajaa ulos aamun illoin. Amen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Henkivallat on syytä ajaa ulos aamun illoin. Amen!

        Mitä enemmän ihminen luulee olevansa pyhempi kuin muut, sitä kovemmin hän joutuu ponnistelemaan kuviteltuja henkivaltoja vastaan.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Mitä enemmän ihminen luulee olevansa pyhempi kuin muut, sitä kovemmin hän joutuu ponnistelemaan kuviteltuja henkivaltoja vastaan.

        Totta. Aina kun pahuus ulkoistetaan, niin demoneja alkaa löytyä joka nurkan takaa. Ja jos jäädään jostain kiinni, niin paholainen sai minut tekemään sen. En se minä ollut, se oli Pirkka.:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Aina kun pahuus ulkoistetaan, niin demoneja alkaa löytyä joka nurkan takaa. Ja jos jäädään jostain kiinni, niin paholainen sai minut tekemään sen. En se minä ollut, se oli Pirkka.:)

        Jumala tuntuu olevan monelle uskovaiselle eräänlainen lupa-automaatti. Kun ei haluta kantaa vastuuta omista teoista vedotaan melkein poikkeuksetta Jumalaan tai henkivaltoihin. Esim. eräs teevee seitsemästä tunnettu nainen oli jäänyt uskottomuudesta kiinni, mutta Jumala oli kuulemma antanut luvan.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Jumala tuntuu olevan monelle uskovaiselle eräänlainen lupa-automaatti. Kun ei haluta kantaa vastuuta omista teoista vedotaan melkein poikkeuksetta Jumalaan tai henkivaltoihin. Esim. eräs teevee seitsemästä tunnettu nainen oli jäänyt uskottomuudesta kiinni, mutta Jumala oli kuulemma antanut luvan.

        Jos naisen mies on henkivalloissa eikä halua noudattaa Raamatullista avioelämää myös sängyssä niin rukousvastauksena voi olla Jumalalta lupa hakeutua sellaiseen syliin joka on vapaa vihollisen henkivalloista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos naisen mies on henkivalloissa eikä halua noudattaa Raamatullista avioelämää myös sängyssä niin rukousvastauksena voi olla Jumalalta lupa hakeutua sellaiseen syliin joka on vapaa vihollisen henkivalloista

        Päivä olikin harma ja hymytön, mutta sitten luin edellisen kommentin. Aivan... Lupa heltyy heti kun sitä itse pyytää. Hieno ja moderni oppi, lopputulos on vain mätä.


      • Anonyymi

        LUE RAAMATTUA Ef. 6:12 JA TEE PARANNUS


      • Anonyymi kirjoitti:

        LUE RAAMATTUA Ef. 6:12 JA TEE PARANNUS

        Ei kannata kehottaa parannuksen tekoon jos on itse mätä.


      • Anonyymi

        YouTube Benny hinn. Budhajoga .


    • Anonyymi

      Raamattu on monessakin kohtaa ilmoittanut, että henkivalta on todellinen.
      Raamattu varoittaa ankarasti olemasta minkäänlaisessa tekemisissä henkivaltojen kanssa.
      Koska Raamatussa on niin paljon kerrottu pahoista henkivalloista, niin se on erittäin vakava ja vaarallinen asia.

      Myös uskovatkin ovat vaarassa, sillä paholainen kiertää kuin kiljuva jalopeura, etsien kenet se saisi niellä.

      Jos uskovainen tekee tahallaan syntiä, on hän vaarassa joutua pahan Hengen sitomaksi.

      • Anonyymi

        Paholainen on usein Suomessa esiintynyt Kake Randelìinin muodossa.
        Jos kuuntelee hiukankin tarkemmin Kaken musiikkia, niin totuus Kakesta paljastuu oitis.
        Tosin herkimpien ei kannata sitä kuunnella. Voi olla kohta kaikkein ilkeimmät henkivallat ovella mitä vaan voi olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paholainen on usein Suomessa esiintynyt Kake Randelìinin muodossa.
        Jos kuuntelee hiukankin tarkemmin Kaken musiikkia, niin totuus Kakesta paljastuu oitis.
        Tosin herkimpien ei kannata sitä kuunnella. Voi olla kohta kaikkein ilkeimmät henkivallat ovella mitä vaan voi olla.

        Aina löytyy niitä, jotka näkevät paholaisen siellä, missä sitä ei ole. Vaikkapa jätskistä, joka on heidän mielestä aivan väärän makuinen.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Aina löytyy niitä, jotka näkevät paholaisen siellä, missä sitä ei ole. Vaikkapa jätskistä, joka on heidän mielestä aivan väärän makuinen.

        Lakritsijäätelö on saatanasta, koska siinä on mustaa väriä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lakritsijäätelö on saatanasta, koska siinä on mustaa väriä.

        Suum cuique.


    • Anonyymi

      Pahat henkivallat saivat minut valtaan viime viikolla. Tupakkia poltin vaikka olen lopettanut jo vuonna 1997 ja viinakaupasta hain väkevää vaikka alkoholismista vapauduin vuonna 2003. Nyt on olo onneton. En olisi uskonut että joudun henkivaltoihin mutta näköjään vihollinen tekee työtä taukoamatta ja juuri kun luulee vapautuneensa lopullisesti henkivalloista niin ne iskevät

    • Anonyymi

      Olen joutunut useaan otteeseen Yhdysvaltoihin.

    • Anonyymi

      Ovikello soi eilen illalla. Hämmästyin kun en odottanut ketään vierailulle. Onneksi kurkistin ovisilmästä ennen kuin olisin avannut sillä oven takana oli naapurin mies ilkosillaan silmien loistaessa kuin kaksi hohtavaa kekälettä.

      Mies rimputti hetken kelloa ja kun en avannut niin kuulin kuinka postiluukkua raotettiin. Kohta jo kauhukseni näin miten miehen julkeassa erektiossa oleva kyhmyinen siitin työntyi sisään luukusta. Noudin välittömästi Israelista saamani Pyhän öljyn ja Raamatun. Pirskotin Israelin öljyä sukupuolielimelle ja suuntasin avoimen Raamatun kohden tuota hirveää näkyä.

      Oven takaa kuului epäinhimillistä huutoa ja näin miten elimestä purkautui vihreää visvaa eteisen matolle joka kupli kuin kiehuen. Mies vetäytyi oveltani kiroten ankarasti. Laitoin maton pesuun ja huokaisin helpotuksesta. Olin selvinnyt vähillä vaurioilla henkivaltoihin joutuneen naapurini homoseksuaalisesta ahdistelusta.

      • Anonyymi

        Sinussa on kirjailijan vikaa.
        Kirjoita hupaisa kirja.
        Osaat varmasti.


    • Anonyymi

      Asut lähes varmasti kehä III:n sisäpuolella. Omassa maakunnassani harhaopeille ei ole tilaa.

    • Anonyymi

      Henkivallat ovat todellisia. Mutta meidän ei pidä tonkia tietoa hengistä. Jotkut ovat mestareita syyttämään henkivaltoja omista hälmöilystään. Ei oteta vastuuta teoistaan. Sehän oli ne henkivallat! Todella tekopyhää. Ihmine tekee aina itse valinnan. Jos koko ajan pelkää ja miettii henkivaltoja, niin on pielessä jotain. Herramme voitti vallat ja voimat, Hän on Herra ja Kuningas jonka alle kaikki on alistettu! Ei tarvitse pelätä koska meidän Isä on voimakkain!! Eikä luotu olento voi Luojaansa kukistaa!! Jeesus Kristus on Kuningas ja väkevin voima, Herramme ja aina kaikkialla läsnäoleva, Kaikkivaltias...

    • Anonyymi

      Kaikki eksyttäjät jotka täällä väittävät ettei henkivaltoja ole olemassakaa niin lukekaa RAAMATUSTA Ef. 6:12 !

      • Anonyymi

        Amen! Täälläkin moni eksuttäjä yrittää heittää sumua uskovien silmille ettei muka henkivaltoja olisi. Jos henkivaltoja ei ole niin miksi niistä varoitetaan RAAMATUSSA? Varoittaako Jumala olemattomasta vaarasta? EI VAROITA vaan Herra on puolellamme henkivaltoja vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen! Täälläkin moni eksuttäjä yrittää heittää sumua uskovien silmille ettei muka henkivaltoja olisi. Jos henkivaltoja ei ole niin miksi niistä varoitetaan RAAMATUSSA? Varoittaako Jumala olemattomasta vaarasta? EI VAROITA vaan Herra on puolellamme henkivaltoja vastaan!

        Kokemuksesta sanon,monet hellareissa ovat henkivalloissa,paimenista useat,ovat susia lammasten vaatteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksesta sanon,monet hellareissa ovat henkivalloissa,paimenista useat,ovat susia lammasten vaatteissa.

        Vihollinen hyökkää niitä vastaan joiden pelkää pelastavan sieluja taivaan kotiin. Siksi esim pastorit kohtaavat kokoajan henkivaltojen houkutuksia joita vastaan tulee rukouksella ja pyhityksellä taistella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihollinen hyökkää niitä vastaan joiden pelkää pelastavan sieluja taivaan kotiin. Siksi esim pastorit kohtaavat kokoajan henkivaltojen houkutuksia joita vastaan tulee rukouksella ja pyhityksellä taistella

        He eivät yritä pelastaa ketään,leuhkia saavutuksillaan,paljonko on seurakunnan jäseniä,näitä 'uskoon"tulleita ei hoideta mitenkään,paitsi tietysti niitä,jotka osaavat keimailla ja miellyttää pastoria,jota ei edes ole kutsuttu tähän tehtävään.Rahan ja oman kunnian perässä he ovat,narsisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He eivät yritä pelastaa ketään,leuhkia saavutuksillaan,paljonko on seurakunnan jäseniä,näitä 'uskoon"tulleita ei hoideta mitenkään,paitsi tietysti niitä,jotka osaavat keimailla ja miellyttää pastoria,jota ei edes ole kutsuttu tähän tehtävään.Rahan ja oman kunnian perässä he ovat,narsisteja.

        En tiedä mistä eksytyksen valtaan joutuneesta seurakunnasta puhut mutta ainakin omassani tuntuu opetuksessa niin vahva voitelu eikä opetuksessa ole pisaraakaan astian makua joten myös pastori joutuu vihollisen henkivaltojen htökkäyksen alle kokoajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He eivät yritä pelastaa ketään,leuhkia saavutuksillaan,paljonko on seurakunnan jäseniä,näitä 'uskoon"tulleita ei hoideta mitenkään,paitsi tietysti niitä,jotka osaavat keimailla ja miellyttää pastoria,jota ei edes ole kutsuttu tähän tehtävään.Rahan ja oman kunnian perässä he ovat,narsisteja.

        Rahan perässä juoksevan ihmisen ei kannata edes harkita
        pastorin ammattia, ei ainakaan vapaiden suuntien pastorien
        tehtävää. Palkka ei ole häppöinen ja sen tietävät kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He eivät yritä pelastaa ketään,leuhkia saavutuksillaan,paljonko on seurakunnan jäseniä,näitä 'uskoon"tulleita ei hoideta mitenkään,paitsi tietysti niitä,jotka osaavat keimailla ja miellyttää pastoria,jota ei edes ole kutsuttu tähän tehtävään.Rahan ja oman kunnian perässä he ovat,narsisteja.

        "kunniateologiaa" . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahan perässä juoksevan ihmisen ei kannata edes harkita
        pastorin ammattia, ei ainakaan vapaiden suuntien pastorien
        tehtävää. Palkka ei ole häppöinen ja sen tietävät kaikki.

        Se palkkakin on liikaa rikollisesta toiminnasta.Kyllä saavat myöskin lahjuksia,eräskin tunnettu saarnaaja kerskui pöntön takana,miten oli saanut rahaa eräältä mummolta seurakunnassa uuden puvun ostoon.Samainen pastori kehui uutta autoaan,ulkomaan matkojaan ym.


      • Anonyymi

        Ilmestyskirja 20:10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihollinen hyökkää niitä vastaan joiden pelkää pelastavan sieluja taivaan kotiin. Siksi esim pastorit kohtaavat kokoajan henkivaltojen houkutuksia joita vastaan tulee rukouksella ja pyhityksellä taistella

        Jaa . Omat himot vetää .


    • Anonyymi

      Itse olen joutunut vain Yhdysvaltoihin.
      Henkikultani pidän ihan itse.

    • Anonyymi

      Jaakobin kirje:
      1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.
      (((repent)))

    • Anonyymi

      Pidä edes itselläsi epäuskosi.

    • Anonyymi

      Ei ole tullut käytyä henkivalloissa, mutta eräs tuttavani on työnsä puolesta joutunut lähtemään yhdysvaltoihin, mutta ei tietenkään mitkään veriteot mielessään!

    • Anonyymi

      Tuntuu vähän siltä, että palstalaisten olisi aika viimeistää nyt vaihtaa talviöljyt valaisimiinsa, eli öljylamppuihinsa.

    • Anonyymi

      Olen saanut nyt muutaman viikon aikana paljon viestejä uskovilta ympäri suomen ja kaikissa on sama viesti: vihollinen hyökkää nyt uskovia vastaan kaikilla rintamilla kuten Raamatussa kerrotaan (Matt. 24:24).

      Eräskin rouva kirjoitti että kun hän saapui kotiinsa ompeluseuroista niin olohuoneessa istui mekanismituolilla hänen aviomiehensä pukeutuneena pelkkiin rintaliiveihin, verkkosukkiin ja korkokenkiin. Rouva huomasi oitis että mies oli joutunut transsuuden henkivaltoihin ja tarttui kirjahyllyssä olleeseen vihkiraamattuun jota näyttämällä miehen kahleet katkesivat ja tämä havahtui joutuneensa yllättäen kesken TV7:n katselun vihollisen hyökkäyksen uhriksi.

      Sellaistakin viestiä sain jossa eräs raitis pastori kertoi kuinka vihollinen sai hänet miehimysmielelle ja tässä henkivallassa pastori oli vaeltanut kuin hypnoosissa Gambriini nimiseen homokapakkaan ja siellä antautunut juomaan väkijuomia ja suutelemaan kielisuudelmia miehimysten kanssa. Onneksi juuri kun hän oli miestenhuoneessa polvistumassa antamaan cunninglusta jollekin pyllistelevälle miehimykselle tavoitti pastorin puolesta esitetty esirukous hänet ja pastori palasi normaaliksi päästen pakenemaan homoravintolan epäterveestä ilmapiiristä.

      Tällaisia hyökkäyksiä on aina tullut uskovia vastaan mutta nyt tuntuu että vihollinen oikein tiivistää henkivalloissa hyökkäystään. Onko tempaus niin lähellä että vihollinen epätoivoisesti yrittää saada uskovia pois tempauksesta? Vai mistä henkivaltojen hyökkäykset johtuvat?

      • Anonyymi

        Meneppäs nyt kipikapi nuppinikkarille ennen kuin teet jotain peruuttamatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppäs nyt kipikapi nuppinikkarille ennen kuin teet jotain peruuttamatonta.

        Miksi eksyttäjä vastustat henkivaltojen kahleiden katkaisemista?


    • Anonyymi

      Novellikirjailijamme piti vaihtaa näköjään vaihtaa julkaisualustaa. Sen jälkeen kun Jallu-lehti lakkautettiin.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että joku rivo pornolehti on lopettanut julkaisun? Oletko lehden tilaaja tai muu haureuden orja? Kas kun et tiedota muistakin törkeistä pornolehdistä että julkaistaanko niitä kuten sitä karmeaa Kalle pornolehteä jonka välissä on täysin jumalaton gay-liite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että joku rivo pornolehti on lopettanut julkaisun? Oletko lehden tilaaja tai muu haureuden orja? Kas kun et tiedota muistakin törkeistä pornolehdistä että julkaistaanko niitä kuten sitä karmeaa Kalle pornolehteä jonka välissä on täysin jumalaton gay-liite

        Henkivalloissa ihmiselle annetaan yliluonnollinen kyky tietää asioita juuri haureudesta ja muusta luonnotomasta ja ainoa asia jota henkivalloissa oleva osaa oikeasti surra on kun näiden luonnottomien halujen tyydyttämistä vaikeutetaan esimerkiksi lopettamalla härskien pornolehtien julkaisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkivalloissa ihmiselle annetaan yliluonnollinen kyky tietää asioita juuri haureudesta ja muusta luonnotomasta ja ainoa asia jota henkivalloissa oleva osaa oikeasti surra on kun näiden luonnottomien halujen tyydyttämistä vaikeutetaan esimerkiksi lopettamalla härskien pornolehtien julkaisu

        Tämä on aivan totta. Naapuri kun oli henkivalloissa niin hän saattoi nähdä jo ennalta pornolehtien artikkelit ja huutaa niitä ääneen parvekkeella viikkoakin aikasemmin ennen kuin kyseinen pornolehti ilmestyi.


      • Anonyymi

        YouTube redeemer Nicole c.mullen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on aivan totta. Naapuri kun oli henkivalloissa niin hän saattoi nähdä jo ennalta pornolehtien artikkelit ja huutaa niitä ääneen parvekkeella viikkoakin aikasemmin ennen kuin kyseinen pornolehti ilmestyi.

        Budha pyörittää bordelleja käy viemässä munkeille ruokauhreja .


    • Anonyymi

      Henkivallat väistykää KRISTUKSEN NIMESSÄ!

      • Anonyymi

        Henkivalloista en tiedä, mutta Yhdysvalloissa on mukavaa käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkivalloista en tiedä, mutta Yhdysvalloissa on mukavaa käydä.

        Yhdys . Yhdistyneet . Oikeesti. Nää puhuu nyt hengistä . Pahoista hengistä . Demoneista ja rahasta . Doreen irwine olin noita kirjat myy .


    • Anonyymi

      Kukaan uskova ei joudu henkivaltoihin, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Jos Jeesus on sydämessä, siellä on valo, jonne ei pimeyttä mahdu. Henkimaailman kanssa ovat tekemisissä Saatanan palvojat ja muiden jumalien palvojat. Meillä uskovilla ei ole tämän asian suhteen mitään pelättävää.

    • Anonyymi

      En jaksa etsiä, olenko jo ketjuun kirjoittanut. Niinpä kirjoitan:

      Maailma on niin, erilaisten henkivaltojen täyttämää, että aivan varmasti joku, kunkin lähellä oleva ja elelevä, on saanut tartunnan myös oman henkensä ulkopuolisesta, muusta, nk. demonihengestä.

      Kirjoitin: "ERILAISTEN henkivaltojen täyttämä" maailma.

      Henkivaltoja on erilaisia. Osa niistä voi esiintyä ihmisessä asuvana riivaajana. Osa taas tiettyjen demonisten asioiden vaikuttamana, esim. ilmapiirissä (rock-konsertit). Myös nk. taikakalut tai jotkin, johonkin tiettyyn syntiin liittyvät esineet (esim. murha-aseet), myös asuinhuoneet voivat sisältää demoneja. Erikseen ovat vielä esim. nk. poltergeist-kummitusilmiöt. Maailma ja maailmankaikkeus aivan kuhisee näkymättömiä henkiä. Hyviä ja pahoja.

      Myös ihmisen, eläimen ja elävän luonnon henget ovat näkymättömiä henkiä. Täällä netissä kirjoittelevat HENGET! Fyysiset sormemme näpyttelevät, mitä sisällämme oleva henki haluaa sanoa ja kirjoittaa.

      Itse en osaa selittää näitä kuin oman, vähäisen tietoni kautta ja jonkinverran asiasta erilaisia, kokemuksia saaneena. Aina ei tiedä "mitä tapahtui", mutta tietää asian nk. tapahtumien kulun kautta. Uudestisynnyttyä ja näkymättömien asioiden kanssa tekemisiin jouduttua, sitä ihmetteli erilaisia asioita: "Mitä tapahtui?" "Mitä tää oli?" "Miten tää oli mahdollista?" Asioihin totuttua on jo oppinut ainakin sen, että kaikkeen ei löydy, eikä tuoltapuolen annetakaan, selkeää, näkyvällä tavalla ymmärrettävää vastausta. Itsen on vain hyväksyttävä tapahtunut sellaisenaan. Jumala ja Pyhä Henki eivät selittele meille joka tekoaan erikseen, asioita vain tapahtuu. Antaa tapahtua.

      Henkivaltoja olen nk. sitonut muutamankin kerran. On tavallaan "isompia" ja "pienempiä" tapahtumia. (Aina, jos kyseessä on todella henkivalta, on asia iso, vaikka se vaikuttaisi "pieneltä".) Kerran, kauan sitten olin ystäväni kanssa ruotsinristeilyllä: yritimme nukkua, kun hyttimme oven taa ja siihen nojaillemaan, sitä kolistellemaan ja hakkaamaan, tuli lauma nuoria, pitämään kännissä kovaa mölyä, nauramaan kovaäänisesti. Aikani kylkeä turhaan käänneltyäni, hytin sisällä, hiljaa rukouksessa, myös sidoin heissä mahd. vaikuttaneen henkivallan. Sillä sekunnilla iso porukka hiljeni. Tuli aivan täysi, syvä hiljaisuus. Joku kuiskasi jotain, jengi nousi ja lähti suorastaan hiipien pois. En tiedä, mitä sillä puolen ovea tapahtui, tiedän vain tapahtuneen vaikutuksen.

      Saimme nukuttua. 😴

      • Anonyymi

        YouTube demon posesses.


      • Anonyymi

        Hieman ymmärrystä näihin henkivaltajuttuihin. Enkelit ovat henkivaltojen johtajia. Siis myös saatana eli lucifer, joka on enkeli, johtaa henkivaltaa. Demonit ja henget, hyvät tai pahat kuuluvat johonkin henkivaltaan, jota jokin enkeli johtaa. Raamattu kertoo hyvin vähän näistä asioista ja se on hyvä niin.
        Toinen käsky, joka on luterilaisesta katekismuksesta poistettu sanoo, että älä tee jumalankuvaa äläkä muutakaan kuvaa taivaisista tai maallisista olennoista. Enkelipatsaat ovat siis kielletty jo kymmenessä käskyssä. Jumala kostaa sellaisen miehen perheelle jopa neljänteen polveen asti, joka rikkoo tämän käskyn. Nykyajan ihmiset eivät ota kuuleviin korviinsakaan tähän käskyyn liittyvää tuomiota.


    • Anonyymi

      Olen joutunut. Henkivallat tulivat elämääni, kun tutustuin erään deitin kautta silloiseen miesystävääni. Tämä ei ollut uskova, niinkuin itse. Hän salasi alkon käyttönsä, pornoriippuvuutensa jne. Hänen poikiensa kautta myöskin räyhähenget tulivat tutuiksi.

      Mm. autoni syttyi palamaan näillä reissuilla, Kaikenlaista harmia tuli elämääni heidän kauttaan. Olen varma että hänen talossaan kummittelikin. Kukkaruukut putoilivat, ovet aukeilivat itsekseen, eräässä huoneessa tuntui kuin joku seisoisi hiljaa seinän vieressä ja katselisi meitä. Tuo outo tunne tuli aina siinä huoneessa. Auton oven paukahduksia kuului pihalta, ja kun menimme katsomaan, ei mitään näkynyt. (asui maaseudulla, lähin naapuri n. kilometrin päässä)
      Lopulta pelastin tuon ihmisen varmalta kuolemalta, menin katsomaan kun ei vastannut puheluihini. Soitin apua ihan viime hetkellä osuin paikalle.

      Vieläkin käy kylmät väreet kun muistan tuon ihmisen. On totta että Paha henkivaltoineen näyttäytyy miellyttävän ihmisen hahmossa.

      • Anonyymi

        Harrastiko tuo mies henkivalloissa luonnotonta seksuaalista toimintaa kanssasi? Esim suuseksiä ja peräreikääsi työntymistä? Tai virtsasi päällesi aivan yllättäen toimituksesta selvästi nauttien?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastiko tuo mies henkivalloissa luonnotonta seksuaalista toimintaa kanssasi? Esim suuseksiä ja peräreikääsi työntymistä? Tai virtsasi päällesi aivan yllättäen toimituksesta selvästi nauttien?

        Moni henkivalloissa tekee juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni henkivalloissa tekee juuri näin!

        Ne onkin sitten ihan sinun omalaisisi "henkivaltoja"::::)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastiko tuo mies henkivalloissa luonnotonta seksuaalista toimintaa kanssasi? Esim suuseksiä ja peräreikääsi työntymistä? Tai virtsasi päällesi aivan yllättäen toimituksesta selvästi nauttien?

        Ylläolevan tekstin kirjoittaja on kyllä mieleltään sairas pervo lapsellisine juttuineen.... :) Mistä suljetulta osastolta kirjoitanee tänne...

        Taitaa olla ihan omanlaistensa henkivaltojen vallassa, mitä sairasta nautintoa saanee hölmöistä jutuistaan. Järki jättänyt jo aikaa sitten.


    • Anonyymi

      Itseäni ihmetyttää koko aloitus ja sen sanamuoto, joka on ihan outo:

      " Oletko itse tai läheisesi joutunut koskaan henkivaltoihin? "

      Siis "joutua henkivaltoihin", ihan oikeasti eihän se ole edes suomenkieltä ?

      Ei henkivaltoihin jouduta !

    • Anonyymi

      Jouluisin vihollinen lähettää ankarasti henkivaltoja uskoviin! Siksi pyhitys ja rukoilu tuplana joukunpyhien ajan! Kuulin että viime vuonna joku uskovainen maalaisisäntä joutui henkivaltoihin ja hänen vaimonsa löysi miehensä hevostalleilta jossa mies oli antautunut siitosorille! Vieläkään ei kävele normaalisti tämä isäntä vaikka henkivallat saatiin tapaninpäivänä sidottua! Varokaa siis rakkaat henkkvaltoja varsinkin näin joulun aikana!

      • Anonyymi

        Voi rakas Jeesus suojele omiasi henkivalloilta! Amen!


      • Anonyymi

        Höpö höpö !

        Mitä ihmeen tyydytystä sinä saat näistä aivan sairasta itse keksityistä jutuistasi ?


    • Anonyymi

      Hesan yllä on kovat henkivallat! Ei ihme että niin moni hesalainen sortuu luonnottomuuksiin kuten homous ja eläimiinsekaantuminen. Olisi kaikille parasta jos hesan henkivaltoja ei saada sidottua että hesa julistettaisiin erilliseksi osaksi suomea ettei kirous ja henkivallat leviä myös muualle

      • Anonyymi

        Hesa=helvetti! Kaikki siis KAIKKI PAHA tulee suomeen HESASTA!HENKIVALLAT JA MUU KAUHEUS TULEE HESASTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesa=helvetti! Kaikki siis KAIKKI PAHA tulee suomeen HESASTA!HENKIVALLAT JA MUU KAUHEUS TULEE HESASTA!

        HESA ON YHTÄ SUURTA HENKIVALTAA!!!NYKY AJAM SODOMA JA GOMORRA!! OI RAKAS JEESUS ANNA VIHASI KULKEA HESAN YLI!!


    • Anonyymi

      Viikon oli pahat henkivallat päällä. Meni viinaa ja tupakkaa ja kävin joka ilta gaysaunssa. Nyt onneksi pastori sitoi henkivallat niin saa hengähtää

      • Anonyymi

        Totisesesti!


      • Anonyymi

        Henkivallat sidottava vähintään kerran kuussa. Muuten pääsevät valloilleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkivallat sidottava vähintään kerran kuussa. Muuten pääsevät valloilleen

        Sidon itse henkivallat aamun illoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sidon itse henkivallat aamun illoin!

        pysyn helluntailaisuudesta erossa, niin ei "joudu henkivaltoihin" !!


    • Anonyymi

      Hell on henkivalta, joka ilmestyi Amerikkaan 100 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Olin kerran erään ihmisen luona, jonka kodissa äärettömän raskas ilmapiiri. Samaa olin kokenut aiemminkin. Myöhemmin tajusin, miten tulin myös usein kipeäksi näiden kyläilyjen jälkeen tai ennen sitä. Ilmapiiri oli tukahduttava, kuin jokin musta aukko tai kuolema olisi läsnä ja vaanimassa. Kuin jokin näkymätön uhka. Myös käytös oli välillä erikoista ja halventavaa. Kerran tämä olotila jatkui usean päivän sen jälkeen, kun olin kylässä ollut. Kuin ympärilläni olisi ollut jatkuvasti joku musta kenttä, mikä imee minua tyhjiin eikä suostu irtautumaan. Kokemus oli sen verran voimakas ja puhutteleva, etten ole uskaltanut ko henkilöä enää tavata.

      • Anonyymi

        Henkivaltoihin joutuneille lahkolaisille kelpaa henki kuin henki kunhan se saa ihmisen kaadettua selälleen maahan ja tajunnan tilan matalalle niin ihminen pääsee uskonnolliseen hurmokseen ja pääsee tavoittelemaan nirvanaa.

        Raamattu varoittaa ankarasti Amerikasta tulleista karismaattisista kaatajalahkoista, joissa tavoitellaan hurmokseen joutumista.

        Hes. 13:17 "Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkivaltoihin joutuneille lahkolaisille kelpaa henki kuin henki kunhan se saa ihmisen kaadettua selälleen maahan ja tajunnan tilan matalalle niin ihminen pääsee uskonnolliseen hurmokseen ja pääsee tavoittelemaan nirvanaa.

        Raamattu varoittaa ankarasti Amerikasta tulleista karismaattisista kaatajalahkoista, joissa tavoitellaan hurmokseen joutumista.

        Hes. 13:17 "Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan."

        Henkilö oli tosiaan mukana karismaattisessa yhteisössä. Puhetta Jumalasta riittää, mutta ilmapiiri ja käytös todisti toisin, - huonosta hedelmästä. Käytös oli jotenkin ylimielistä ja rikkovaa. Yhdessä psalmissa myös kerrotaan, miten "heidän sydämissänsä ja asunnoissa vallitsee sula pahuus" vaikka puhe olisi sulavaa kuin voi. Olen kuitenkin rukoillut paljon henkilön puolesta että kohtaisi totuuden.


    • Anonyymi

      Lukiessani epäuskoisena tätä voideltua sanan ketjua läpi puhkesin tukehtuakseni nauramaan ja samalla kippurassa hekottaessa minuudestani purkautui vastustamatta voimallinen pierahdus.

      On tämä vissiin sitten niinkin voimallisesti voideltua sanaa ja todistusta, että ajoi minussakin hiljaa piileskelleen ja oleilleen demoonisen tuoksuisen henkivallan ulos.

      Kiitos ja Hyh hyh !

    • Anonyymi

      Kauheat henkivallat olleet päälläni koko viikon. Ei auta kuin taistella Jeesuksen nimessä niitä vastaan

      • Anonyymi

        Jeesuksen voit turvata! Hän sitoo henkivallat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen voit turvata! Hän sitoo henkivallat!

        Amen! Allekirjoitan tämän raittiin opetuksen!


    • Anonyymi

      Rakas vaimoni voitti arpajaisista paketin tamppooneita ja joutui oitis niitä kokeiltuaan henkivaltoihin. Hylkäsi Jeesuksen ja alkoi lesbaamaan paikkakunnalla tunnetun lesbonaisen kanssa. Niin väkevät olivat henkivallat että ei meinannut saada pastorikaan niitä sidottua. Onneksi lopulta Jeesuksen voima oli suurempi ja vaimoni palasi luokseni. Tamppoonit heitimme takkaan

    • Anonyymi

      Jalovaara Nokia missio cityseurakunnat Toronto herötykset Siion SRK kyllä demonit seuraa budhanhenkeä.

      • Anonyymi

        Totisesti amen! Jeesus amen! Totisesti Jesus Christ amen


    • Anonyymi

      Olin 10 ja 1/2 ikäinen kun jouduin 9:n demonin hyökkäyksen kohteeksi. Kaksi noista demoneista tuli sisälleni ja toinen poistui sisältäni oltuaan jonkun aikaa sisälläni. Mutta tuo toinen demoni (Jacob niminen) jäi sisälleni riivaamaan. Kärsin jo tuolloin erittäin kovasta jännityksestä johon liittyi yletön käsien ym. hikoilu. Kuuloni oli myös tuolloin todella huono eikä minulla ollut tuolloin kuulolaitteita. Yritin kaikin keinoin vapautua tuosta sisälläni myllertävästä ja riivaavasta demonista mm. särkemällä erään talon ikkunan kun nuo muut demonit (8) hyökkäsivät muutamia vuosia myöhemmin minua vastaan tuon talon ikkunan luona. Kun minussa oli nuo sairaudet ja tuo demoni, olin lähes hullu kärsiessäni siitä ja toimin usein päättömästi tuon demonin vaikutuksesta . Vapauduin tuosta minua riivanneesta demonista vasta lähes 26 vuoden taistelun jälkeen. Olin sitonut nuo henkivallat mutta jouduin itse kärsimään niiden vaikutuksesta.

    • Anonyymi

      Jeesus sitoo henkivallat lopullisesti! Jeesus!

    • Anonyymi

      Homouden henkivallat iski naapuriin!! Nyt kulkee ilkosillaan ympäri pitäjää ja tekee sopimattomia ehdotuksia miehille!!!

    • Anonyymi

      Melko pitkällä on jo pään sekoaminen ja ns. henkivalloissa eläminen jos harrastaa vaikkapa kielilläpuhumista tai menee hoidettavaksi lahkon ihmeparantajalle.

      • Anonyymi

        Kivasti kirjailit vaikka itse asiasta et tajua mitään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti kirjailit vaikka itse asiasta et tajua mitään !

        Jeesus auttaa ymmärtämään!
        J
        E
        E
        S
        U
        S


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe