Hyväksyvätkö aitouskovat "Mikael Hakimin"?

Vuoden ruotsalainen 2018 Hamid Zafar on paljastunut ankaran homovastaiseksi nettikirjoitteilijaksi. Miten palstan aitouskovat suhtautuvat tähän mieheen, joka on homottajan ja suvakin täydellinen vastakohta? Varmaan kelpaa teille, kun on sentään noin perustavassa kysymyksessä oikeilla linjoilla?

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006670592.html

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi tuttavuus minulle kyseinen Hamid Zafar. Luin linkin enkä kannata hänen ajatuksiaan. Toisaalta hänhän itsekkin katuu niitä ja haluaa ottaa niihin "etäisyyttä".

      Ps. No, artikkelin viimeiseen lauseeseen kyllä yhdyn. Sehän ei luonnollisesti tarkoita etteikö asiattomia ja vääriä asioista saisi arvostella kritisoida.

    • Anonyymi

      Suomessa oli se demarien mannekiini, joka poseerasi heidän kanssaan kuvissa.
      Ihmiskauppaa ja mitä kaikkea löytyi 🙃

    • No eikös hän ole sitten vähän niin kuin Ruotsin Hussein al-Taee...?

      • Anonyymi

        Kelpaako Mona Walter 🙄


    • Anonyymi

      Ei kelpaa, koska koraanin ja heidän mielestä olemme saastaisia sikoja.
      Yksi syy saattaa olla siinä, että olemme ympärileikkaamattomia.
      Muslimit ja juutalaiset halveksivat meitä senkin tähden.

      • Anonyymi

        Kyllä monet kristitytkin osaavat toimia oikein Raamatun mukaisesti ja ympärileikkauttavat poikalapsiltaan esinahan. Leikkaamattomuudelle ei löydy muita huonoja tekosyitä. Jo hygieniasyistä olisi suotavaa että kaikki ympärileikattaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä monet kristitytkin osaavat toimia oikein Raamatun mukaisesti ja ympärileikkauttavat poikalapsiltaan esinahan. Leikkaamattomuudelle ei löydy muita huonoja tekosyitä. Jo hygieniasyistä olisi suotavaa että kaikki ympärileikattaisiin.

        Älä puhu paskaa!

        Galatalaiskirje:
        5:2 Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa!

        Galatalaiskirje:
        5:2 Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.

        Paskaahan tuo kirjoitteli.
        Me joiden sukupuolielintä ei ole silvottu olemme hygieenisiä muutoinkin.
        Ne ympärileikatut raukat eivät pese itseään, ovat villi-ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paskaahan tuo kirjoitteli.
        Me joiden sukupuolielintä ei ole silvottu olemme hygieenisiä muutoinkin.
        Ne ympärileikatut raukat eivät pese itseään, ovat villi-ihmisiä.

        ”Ne ympärileikatut raukat eivät pese itseään, ovat villi-ihmisiä.”

        Jahas, siis kaikki juutalaiset miehet sekä puolet Yhdysvaltalaisista miehistä on mielestäsi ”villi-ihmisiä!?

        Aikoinaan Euroopassa ympärileikkaus oli yläluokan etuoikeus. Siitä tapa alkoi levitä Yhdysvalloissa, jossa vähän yli puolet poikalapsista ympärileikataan.

        Tapa liittyy siis kulttuuriin, että uskontoon. Juutalaiset leikkaavat muutaman päivän ikäisenä poikalapset ja muslimit pari vuotta vanhempina.


    • Anonyymi

      Tunnen muutamia aitouskovia, joilla hyvin rehtorimaisia mielipiteitä. Heistä yksi on sattumoisin rehtorin poika.

      M.Karvajalka

    • Anonyymi

      Onko aamu lähtenyt iloisesti pyörähdellen käynnistyen... kuin rikkinäinen starttimoottori autossa.

      • Anonyymi

        Solenoidiin eli startin kylkeen kopautus vasaralla niin startti toimii jälleen.🙂


    • Anonyymi

      Aloittakaa elämä iloisesti naisen sisältä pullahtaen jo vauvana.

      t. Pekka Pääkallo.

    • Anonyymi

      Ei oo mikään ruottalainen kamelinnussijoiden ja timanttihiojien porukkaa :(

      Raus !

      • Anonyymi

        nyt tuli oikea vastaus sanani leviää🙂


    • Anonyymi

      mitä 17 poistettua MIKSI ?

    • Anonyymi

      Hamid voitaisiin pyytää ruotsidemokraattien kunniajäseneksi. Muslimi, no joo, mutta etnonationalisteille tärkeissä kysymyksissä Hamid on heidän mies.

      • Anonyymi

        Ihminen joka teeskentelee kaksinaamaisesti on paskan väärtti.
        Ei jatkoon evoluutio karsii 🙄


    • Anonyymi

      Pitäisi käydä kyllä pitkästä aikaa kuuntelemassa joku saarna kirkossa, niistä saa aina hyviä uusia ajatuksia ja mietelmiä niistä pappien saarnoista kun kuuntelee, on pitkä aika kun viimeksi kävin ;)

    • Olisi vaan pysynyt Karvajalkana, niin olisivat ehkä jääneet kyseiset viestit kirjoittamatta...

    • Anonyymi

      Ettei sentään tätä Hamidia sekoitettaisiin kuitenkaan taannoiseen Esaun ja Jakobin väliseen kiistaan, oikeudesta käyttää hernesoppakauhaa?

    • Anonyymi

      Minkä taakseen jättää sen eestään löytää.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe