OikeaOppinen seurakunta? vai HarhaOppinen Seurakunta? sanokaa että uskaltaakos männä?
Onko Armon Virta Sipoo..?
5
617
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa rukoilla, että Jeesus osoittaa sinulle totuuden. Että onko opetus turvallista ja pitäytyykö se Raamatun totuudessa.
Itse selasin noita heidän nettisivujaan ja olisin varovainen tämän asian suhteen. Mutta rukoile! Jumala on voimallinen osoittamaan totuuden kun me sitä etsimme. Siunausta. - Anonyymi
En suosittele: Vaikutta Mansonin talolta missä harrastetaan pedofiilia
raiskausta kiristystä ja petosta.
Kukaan ei mene sairaana mihinkään taloon ja palaa sieltä terveenä?! - Anonyymi00003
Lievästi sairaan kuuloinen mesta vaikka en olekaan käynyt visiitillä.
- Anonyymi00004
Jokaine uskoo mihin haluaa, mutta kyllä somen perusteella Raamattua tulkitaan omiin tarkoitusperiin sopivaksi, jae sieltä, toinen täältä ilman kokonaiskontekstia. Eniten kyllä inhottaa tämä ihmisten "salakuvaaminen" katujulistuksissa, varsinkin kun suurimmaksi osaksi näillä videoilla nuoria siis lapsia. Ymmärtävätkö he että heidän "todistuksiaan" levitellään ympäri somea tai infotaanko huoltajia että käytämme lapsenne tunnistettavaa kuvaa tälläisiin tarkoituksiin. Mielestäni erittäin moraalitonta, mitähän lapsiasiamies olisi tästä mieltä...?
- Anonyymi00005UUSI
Törmäsin tuohon porukkaan kerran, kun olivat kadulla evankelioimassa. Yksi nainen tuli juttelemaan ja väitti, että hän näkee hengessään nyt minut pukeutuneena valkoisiin vaatteisiin ja että minusta tulee väkevä julistaja, jonka kautta tulee paljon ihmisiä uskoon. Tosiasiassa olin ja olen edelleen työtön juoppo enkä muuksi muutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776