Miksi eräässä keskusvarastossa kaikki työntekijät eivät ole velvoitettuja käyttämään maskia?? Mutta tietty ryhmä joutuu niitä pakolla käyttämään?
Siitä on jo niin paljon toitotettu, että ne suojaavat pääasiassa MUITA.
Tuntuu ettei tällä eräällä ryhmällä ole mitään arvoa kyseiselle firmalle. Joka siis altistuu joka päivä näille maskittomille.
Maskin käyttö
Anonyymi
4
152
Vastaukset
- Anonyymi
Sepä se.Joku tuumasi maskista,että tuleehan se pierukin housujen läpi.
- Anonyymi
Just´näinhän se on ja näinhän sen täytyy ollakin, muutenhan siinä maskihommassa tukehtuisi.
- Anonyymi
Marinin maskiteollisuus kärsii tuotannon ja markkinoiden menetyksestä. Vielä tulisi saada työllistetyksi duunareita lisää.
- Anonyymi
Heti on joku elämänkolulainen odini/persu länkyttämässä ja sotkemassa Marinin tähänkin.
Menkääs nyt odinit suojelemaan sienestäjiä, ettei vaan kukaan raiskaa heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585524KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953537Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222355Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182338Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91108- 1021028
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621007Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu18992Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79945- 80937