Persujen syöksy edessä

Anonyymi

Persuväki on niin kovasi sitoutunutTrumppiin, että Trumpin hävitessä vaalit, odotettavissa on kovaa kyytiä Suomen persuille.

Gallup-laskua pukkaa.

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan sama mitä rapakon takana tapahtuu. Minä äänestän ensimmäistä kertaa persuja kuntavaaleissa. Monessa asiassa olen eri mieltä heidän kanssaan mutta kun palkintona persujen menestykselle on vihervasureiden ulina ja vaikerointi en voi olla äänestämättä.

      • Anonyymi

        Väitteesi on klassista ryhmäpsykologiaa:
        "Olen köyhä, mutta äänestän omien tukieni pienentämisen puolesta äänestämällä oikestoa, jotta saisin x ihmisryhmän tuntemaan henkistä kipua".

        Ei kannata olla tyhmä. Jos vasemmisto ei miellytä, perusta edes oma vasemmisto ja lopeta itsesi hakkaaminen halolla.


      • Anonyymi

        Juuri näin! Mielelläni itsekin äänestäisi sossupuolueita, mutta kun yksikään niistä ei enää aja suomalaisten etua niin persut taitaa olla ainoa vaihtoehto! Sen lisäksi että nautin myös niistä suvakkien itkupotkuraivareista suunnattomasti, vielä kun ovat ihan itse syyllisiä siihen.


    • Anonyymi

      Olen PS äänestäjä ja kannatan Bideniä USA Presidentiksi.

    • Anonyymi

      Olen muutamissa viime vaaleissa persuja äänestänyt. Vähät se kunnallisvaaleissa äänestämiseen vaikuttaa, kumpi jenkkivaalit voittaa. Persut tulee ääneni saamaan.

      • Anonyymi

        Kurjaa, kun aloittaja joutuu taas pettymään. Mutta sääli on sairautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurjaa, kun aloittaja joutuu taas pettymään. Mutta sääli on sairautta.

        Itsehän tuo tekee työtä itseään ja aatettaan vastaan, on tehnyt jo yli neljä vuotta. Ja se jos mikä tekee tästä vielä hauskempaa.


    • Anonyymi

      Sulla varmaankin todella pieni ÄO, ettet vain olisi keskustavasemmistolainen tulevan piepuolueen kannattaja.

    • Anonyymi

      Teillä vapaankavatuksen vihervässyköillä ei näytä olevan mitään tekemistä leipänne eteen. Taitaa äipät syöttää ja pyyhkiä perseenne, ja maksaa vielä vässykkäpuljunne jäsenmaksutkin.

    • Anonyymi

      Eikös pesujen pitänyt kaatua jo kun timo perustaa uuden puolueen näin oli uho vielä kuukausi sitten hahahaha.

    • Anonyymi

      Olen äänestänyt viimeisissä kaksissa eduskuntavaaleissa persuja. Minun mielestäni Trump on haitallinen ja ilmeisen harhainen pelle joka pitää saada pios tekemästä lisää tuhoa. Eli kannatan siis Bideniä. Tällähän ei ole mitään merkitystä koska minulla ei ole äänioikeutta USA:n vaaleissa.

      Nämä Trump = persut tai Putin = persut viestit ovat saman pienen porukan laatimia spämmäyksiä joihin vastailuun ei aikaansa kannata tuhlata.

      • Anonyymi

        Ne on yhden ihmisen spämmiä, ei porukan, edes pienen sellaisen. Aloittaja on hyvä esimerkki siitä miksi psykoosipotilailta tulisi ottaa tietokoneet pois.


    • Keskustan vasemmistovetoinen puolue pienenee liikkeksi ennen seuraavia eduskuntavaaleja. Gallupeissa kannatus on aleneva alle vasemmistoliiton lukujen eli 4-5,8 %. välille.Senkin alle mennän jos Soini vielä puolueen perustaa.

    • Anonyymi

      Ilmoittakaa tämän sekopään avaukset massapostituksena. Hyvin niitä on poistunutkin ja anarko kihisee kiukusta.

      • Anonyymi

        Ei ylläpito kyllä tuon spämmiä poista käytännössä koskaan, ovat selvästi itse mukana hommassa.


    • Anonyymi

      Oppositiossa kokoomuksen apupuolueena tyhjänpäiväisessä räksytyksessä, moni petsuäänestäjä vaihtaa puolueensa demareihin.

      Uskomatontonta miten paskaa musiikkia räppi on.🤮

    • Anonyymi

      Olet mahtanut itse nostaa persujen kannatusta huimasti, mutta olet yksinkertaisesti liian tyhmä ymmärtääksesi sitä itse. Tai sitten olet piilopersu itse, tosin kukaan tuskin noin sekaisin on että vuositolkulla esittää jotain muuta, psykoosin tuo vaatii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      64
      3647
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      43
      3127
    3. Olenko ainut

      Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
      Ikävä
      23
      2355
    4. Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?

      Miehelle naiselta Et olisi muuten luovuttanut
      Ikävä
      41
      2209
    5. Minut on ilmeisesti varjobännätty,

      sillä viestit eivät näytä ilmestyvän ketjuihin.
      Sinkut
      38
      2145
    6. Olisko Elina kiva ylläri, jos laittaisin sun

      Postilaatikkoon rintaliivit ja pikkuhousut? Punaisia ajattelin. Minulla vain on sellainen pieni ongelma, kun en tiedä mi
      Ikävä
      28
      2117
    7. Tuntuu niin mukavalta.

      Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
      Ikävä
      8
      2071
    8. Mitä tuntemuksia herätin sinussa

      Viimeksi kun nähtiin? Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.
      Ikävä
      68
      1930
    9. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      32
      1823
    10. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      11
      1821
    Aihe