Onko kiva rukoilla?

Anonyymi

Onko kiva rukoilla, kun rukoukset toimi koskaan? Ette ole ainoita, jotka rukoilleet turhaan. Yhdenkään muunkaan uskonnon rukoukset, eivät ole toimineet koskaan, eli ette ole ainoita epätoivoisia runoilijoita.

Uskonnot ovat suurta huijausta ja rahastusta.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > Onko kiva rukoilla, kun rukoukset toimi koskaan?

      Millä perusteella? Minun mielestä rukous toimii aina niin kuin pitääkin.

      • Totta, rukoilija saa itselleen hyvän olon hetkeksi, kuten runkkarikin, eikä tarvitse edes seisokkia trunputtaakseen.

        Mitään muuta vaikutustahan rukouksella ei ole.


      • Anonyymi

        "Minun mielestä rukous toimii aina niin kuin pitääkin."

        Kertoisitko tarkemmin? Mitä olet rukoillut ja miten se toimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun mielestä rukous toimii aina niin kuin pitääkin."

        Kertoisitko tarkemmin? Mitä olet rukoillut ja miten se toimi?

        > Kertoisitko tarkemmin? Mitä olet rukoillut ja miten se toimi?

        Yleisesti ottaen sanon kiitos ja anteeksi, jos olen toiminut väärin. Lisäksi rukoilen yleensä, että asiat menisi niin kuin Jumala tahtoo. Olen myös pyytänyt viisautta ja ymmärrystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Kertoisitko tarkemmin? Mitä olet rukoillut ja miten se toimi?

        Yleisesti ottaen sanon kiitos ja anteeksi, jos olen toiminut väärin. Lisäksi rukoilen yleensä, että asiat menisi niin kuin Jumala tahtoo. Olen myös pyytänyt viisautta ja ymmärrystä.

        ""Yleisesti ottaen sanon kiitos ja anteeksi, jos olen toiminut väärin. Lisäksi rukoilen yleensä, että asiat menisi niin kuin Jumala tahtoo. Olen myös pyytänyt viisautta ja ymmärrystä.""

        Sorry, et kertonut että miten rukoukset toimii.


    • Anonyymi

      Hurmostilassa, kielilläpuhuen se on hauskaa, ei kylläkään yleisön mielestä.

      • Anonyymi

        Tähän kuuluu myös kaatuilu.


    • Anonyymi

      Luulisin lestojen ja hellareiden rukousten joutuvan ihan jonon hännille. On niin paljon puhdassydämisempiä rukoilijoita jonossa.

      • Anonyymi

        Lestadiolaiset ovat ihan mukavaa väkeä verrattuna synkkämielisiin aina pahalla päällä oleviin helluntailaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaiset ovat ihan mukavaa väkeä verrattuna synkkämielisiin aina pahalla päällä oleviin helluntailaisiin.

        Täysin sairas aloitus...

        Jospa funtsisit jotain muuta?

        Jo se että tuut nimenomaan "rukouspalstalle" herjaamaan on ihan outoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaiset ovat ihan mukavaa väkeä verrattuna synkkämielisiin aina pahalla päällä oleviin helluntailaisiin.

        Entäs lehmän ulosteissa rypevät hindut? Onko mukavaa porukkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sairas aloitus...

        Jospa funtsisit jotain muuta?

        Jo se että tuut nimenomaan "rukouspalstalle" herjaamaan on ihan outoa...

        Hyvä aloitus. Tieto aiheuttaa joillekin tuskaa, niin kuin sinulle.


    • Anonyymi

      Usko on sairaus.

      Ei tervejärkiset ihmiset rukoile apua olemattomilta mielikuvitus olioilta.

    • Anonyymi

      Sinun kelvottomat rukouksesi eivät tietenkään mene perille. Voin vain kirjoittaa omasta puolestani ,toisin kuin sinä,joka kirjoitat muidenkin puolesta. Minulla on suora rukousyhteys Isään, Jeesukseen ja Pyhäänhenkeen. Hän on vastannut rukouksiini tuhansia kertoja. Ei välttämättä niin kuin minä haluaisin,vaan useinkin paljon viisaammin, minun kokonaisetua ajatellen. Vastaus voi myös viivästyä,tai jäädä toteutumatta. Tällöinkin minä kiitän Jumalaa,koska tiedän,ettei rukoukseni ole minulle hyväksi, elämäni kokonaisuutta huomioiden. Jumala ei ole parantanut liikunta vammaani, mutta olen jättänyt tämän asian Hänen tahtonsa varaan. Hän siunaa minua lohdutuksellaan ihanasti.Sydämeni suorastaan soi iloa,kun ajattelen Hänen rakkauttaan minua ja omaisiani kohtaan.

      • Anonyymi

        Niinhän se on.
        Tuollaisella mielenlaadulla eivät rukoukset tosiaan mene perille. (Eilen 19:11).

        Ethän sinä voi tietää miten muiden rukoukset kuullaan.

        On jotenkin vain niin tyhjänpäiväistä nuo sinun ainaiset jallitukset.
        Tympeää että joku jahkaa koko ajan samaa.
        Ei sinua kukaan pakota rukoilemaan.


      • Anonyymi

        "Minulla on suora rukousyhteys Isään, Jeesukseen ja Pyhäänhenkeen. "
        - Puuaahhhhhhhhhh ... HEH HEH HEH ...

        "Hän on vastannut rukouksiini tuhansia kertoja. "
        - Näinhän sinä uskottelet itsellesi. Et hallitse mielikuvitustaan. Entäs ne todisteet, missä ne on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla on suora rukousyhteys Isään, Jeesukseen ja Pyhäänhenkeen. "
        - Puuaahhhhhhhhhh ... HEH HEH HEH ...

        "Hän on vastannut rukouksiini tuhansia kertoja. "
        - Näinhän sinä uskottelet itsellesi. Et hallitse mielikuvitustaan. Entäs ne todisteet, missä ne on?

        Mistä sinä tiedät pääni sisäiset asiat? Luettelet useitakin ominaisuuksiani, vaikka et tiedä kirjoituksesi perusteella uskonasioista mitään. Miten sinä todistat itselleni tapahtuneet hyvät asiat vääriksi? Tiedätkö ,että olet matkalla helvettiin mestarisi saatanan kanssa. Mutta Jeesus rakastaa sinuakin. Pyydä Jeesusta opastamaan sinua pelastukseen. Hän aloittaa yksilöllisen prosessin lempeästi,mutta Hän ei pakota sinua mihinkään. voit vapaasti valita Siunauksen tai kirouksen tien.Saatanan tie on hänen tekojensa kiroama. Jeesuksen tie on siunauksia täynnä.


    • Anonyymi

      Parannuksenteon vastakohtahan on tekemättömyys itserakkaana, rahanahneena, kerskailijana, ylpeänä, herjaajana, vanhemmilleen tottelemattomana, kiittämättömänä, epähurskaana, rakkaudettomana, epäsopuisana, panettelijana, hillittömänä, raakana, hyvän vihamiehenä, petturina, väkivaltaisena, pöyhkeänä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavana;
      heillä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.

    • Anonyymi

      Rukoilkaamme Donald Trumpin voittoa Yhdysvaltain presidentinvaaleissa, koska millään ei mitään väliä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe