Onko kiva rukoilla, kun rukoukset toimi koskaan? Ette ole ainoita, jotka rukoilleet turhaan. Yhdenkään muunkaan uskonnon rukoukset, eivät ole toimineet koskaan, eli ette ole ainoita epätoivoisia runoilijoita.
Uskonnot ovat suurta huijausta ja rahastusta.
Onko kiva rukoilla?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
> Onko kiva rukoilla, kun rukoukset toimi koskaan?
Millä perusteella? Minun mielestä rukous toimii aina niin kuin pitääkin.Totta, rukoilija saa itselleen hyvän olon hetkeksi, kuten runkkarikin, eikä tarvitse edes seisokkia trunputtaakseen.
Mitään muuta vaikutustahan rukouksella ei ole.- Anonyymi
"Minun mielestä rukous toimii aina niin kuin pitääkin."
Kertoisitko tarkemmin? Mitä olet rukoillut ja miten se toimi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minun mielestä rukous toimii aina niin kuin pitääkin."
Kertoisitko tarkemmin? Mitä olet rukoillut ja miten se toimi?> Kertoisitko tarkemmin? Mitä olet rukoillut ja miten se toimi?
Yleisesti ottaen sanon kiitos ja anteeksi, jos olen toiminut väärin. Lisäksi rukoilen yleensä, että asiat menisi niin kuin Jumala tahtoo. Olen myös pyytänyt viisautta ja ymmärrystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Kertoisitko tarkemmin? Mitä olet rukoillut ja miten se toimi?
Yleisesti ottaen sanon kiitos ja anteeksi, jos olen toiminut väärin. Lisäksi rukoilen yleensä, että asiat menisi niin kuin Jumala tahtoo. Olen myös pyytänyt viisautta ja ymmärrystä.""Yleisesti ottaen sanon kiitos ja anteeksi, jos olen toiminut väärin. Lisäksi rukoilen yleensä, että asiat menisi niin kuin Jumala tahtoo. Olen myös pyytänyt viisautta ja ymmärrystä.""
Sorry, et kertonut että miten rukoukset toimii.
- Anonyymi
Hurmostilassa, kielilläpuhuen se on hauskaa, ei kylläkään yleisön mielestä.
- Anonyymi
Tähän kuuluu myös kaatuilu.
- Anonyymi
Luulisin lestojen ja hellareiden rukousten joutuvan ihan jonon hännille. On niin paljon puhdassydämisempiä rukoilijoita jonossa.
- Anonyymi
Lestadiolaiset ovat ihan mukavaa väkeä verrattuna synkkämielisiin aina pahalla päällä oleviin helluntailaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestadiolaiset ovat ihan mukavaa väkeä verrattuna synkkämielisiin aina pahalla päällä oleviin helluntailaisiin.
Täysin sairas aloitus...
Jospa funtsisit jotain muuta?
Jo se että tuut nimenomaan "rukouspalstalle" herjaamaan on ihan outoa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs lehmän ulosteissa rypevät hindut? Onko mukavaa porukkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin sairas aloitus...
Jospa funtsisit jotain muuta?
Jo se että tuut nimenomaan "rukouspalstalle" herjaamaan on ihan outoa...Hyvä aloitus. Tieto aiheuttaa joillekin tuskaa, niin kuin sinulle.
- Anonyymi
Usko on sairaus.
Ei tervejärkiset ihmiset rukoile apua olemattomilta mielikuvitus olioilta. - Anonyymi
Sinun kelvottomat rukouksesi eivät tietenkään mene perille. Voin vain kirjoittaa omasta puolestani ,toisin kuin sinä,joka kirjoitat muidenkin puolesta. Minulla on suora rukousyhteys Isään, Jeesukseen ja Pyhäänhenkeen. Hän on vastannut rukouksiini tuhansia kertoja. Ei välttämättä niin kuin minä haluaisin,vaan useinkin paljon viisaammin, minun kokonaisetua ajatellen. Vastaus voi myös viivästyä,tai jäädä toteutumatta. Tällöinkin minä kiitän Jumalaa,koska tiedän,ettei rukoukseni ole minulle hyväksi, elämäni kokonaisuutta huomioiden. Jumala ei ole parantanut liikunta vammaani, mutta olen jättänyt tämän asian Hänen tahtonsa varaan. Hän siunaa minua lohdutuksellaan ihanasti.Sydämeni suorastaan soi iloa,kun ajattelen Hänen rakkauttaan minua ja omaisiani kohtaan.
- Anonyymi
Niinhän se on.
Tuollaisella mielenlaadulla eivät rukoukset tosiaan mene perille. (Eilen 19:11).
Ethän sinä voi tietää miten muiden rukoukset kuullaan.
On jotenkin vain niin tyhjänpäiväistä nuo sinun ainaiset jallitukset.
Tympeää että joku jahkaa koko ajan samaa.
Ei sinua kukaan pakota rukoilemaan. - Anonyymi
"Minulla on suora rukousyhteys Isään, Jeesukseen ja Pyhäänhenkeen. "
- Puuaahhhhhhhhhh ... HEH HEH HEH ...
"Hän on vastannut rukouksiini tuhansia kertoja. "
- Näinhän sinä uskottelet itsellesi. Et hallitse mielikuvitustaan. Entäs ne todisteet, missä ne on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla on suora rukousyhteys Isään, Jeesukseen ja Pyhäänhenkeen. "
- Puuaahhhhhhhhhh ... HEH HEH HEH ...
"Hän on vastannut rukouksiini tuhansia kertoja. "
- Näinhän sinä uskottelet itsellesi. Et hallitse mielikuvitustaan. Entäs ne todisteet, missä ne on?Mistä sinä tiedät pääni sisäiset asiat? Luettelet useitakin ominaisuuksiani, vaikka et tiedä kirjoituksesi perusteella uskonasioista mitään. Miten sinä todistat itselleni tapahtuneet hyvät asiat vääriksi? Tiedätkö ,että olet matkalla helvettiin mestarisi saatanan kanssa. Mutta Jeesus rakastaa sinuakin. Pyydä Jeesusta opastamaan sinua pelastukseen. Hän aloittaa yksilöllisen prosessin lempeästi,mutta Hän ei pakota sinua mihinkään. voit vapaasti valita Siunauksen tai kirouksen tien.Saatanan tie on hänen tekojensa kiroama. Jeesuksen tie on siunauksia täynnä.
- Anonyymi
Parannuksenteon vastakohtahan on tekemättömyys itserakkaana, rahanahneena, kerskailijana, ylpeänä, herjaajana, vanhemmilleen tottelemattomana, kiittämättömänä, epähurskaana, rakkaudettomana, epäsopuisana, panettelijana, hillittömänä, raakana, hyvän vihamiehenä, petturina, väkivaltaisena, pöyhkeänä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavana;
heillä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. - Anonyymi
Rukoilkaamme Donald Trumpin voittoa Yhdysvaltain presidentinvaaleissa, koska millään ei mitään väliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428