Jos uusi Jetsalem laskeutuu maapallon päälle niin peruuntuuko ylöstempaus?
Anteeksi kun kysyin mutta minua askarruttaa tämä täfkeä asia.
Uusi Jerusalem.
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi Jerusalem. Korjaus.
- Anonyymi
Uusi Jerusalem laskeutuu vasta tempauksen ja kaiken uudelleen luomisen jälkeen.
- Anonyymi
Miten Suomen käy kun luominen alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Suomen käy kun luominen alkaa?
Suomikin on poltettu poroksi.
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Ja tämä on täysin varma tieto?
Mikä toi 13 on ?
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Se torre
Mutta miksi 13 luku vai onko se 13 versio Torresta.
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Uusi torre on 13.
Sitä minä muistelin, ettei ollut 13 lukua ennen.
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Ei ollut, ei.
Mutta nyt on.
- Anonyymi
Siis oikeasti uskovat ylös tempaukseen ja harmageddoniin , minä voisin tepmpaista heitä siitä hyvästä päin pläsiä.
- Anonyymi
Jokos maleksit kylliksesi?
- Anonyymi
Jos ihmiset uskovat moiseen niin saa kai hän kyseenalaistaa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihmiset uskovat moiseen niin saa kai hän kyseenalaistaa sen.
Kyseenalaista sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseenalaista sitten.
Minä olen ateisti enkä voi muuta kun 🤣🤣🤣 uskovaisille.
- Anonyymi
Kristityt jotka rakastavat juutalaisia, pääsevät jumalan omaisuuskansa seurassa, kullattuun Jerusalemiin.
Tavanomaiset kristityt vihreille laitumille kaupungin ulkopuolella, solisivien jokien varrelle ja taatelipalmujen katveeseen.- Anonyymi
Kullattu Jerusalemi ? eikö se ole koko kultaa.
Ennemmin vihreille niityille tyttöjen kanssa, kun kultaharkon sisään 🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin vihreille niityille tyttöjen kanssa, kun kultaharkon sisään 🤣🤣🤣Kun universumin Luoja ja myös kaiken silmälle näkymättömän Luoja ja ylläpitäjä on valmistanut omilleen Iankaikkisen Valtakunnan, eivät edes sanat, kuten, kulta yms., tee sen kaiken mahtavuudelle oikeutta.
Jeesuksen Kristuksen sanat, mennä ahtaasta portista sisään hänen sovintoverensä armon pohjalta, kannattaa ottaa todesta tämän lyhyen maallusen taipaleen aikana. Ne ovat totta ja vakavasti otettaviksi tarkoitetut! Anonyymi kirjoitti:
Kun universumin Luoja ja myös kaiken silmälle näkymättömän Luoja ja ylläpitäjä on valmistanut omilleen Iankaikkisen Valtakunnan, eivät edes sanat, kuten, kulta yms., tee sen kaiken mahtavuudelle oikeutta.
Jeesuksen Kristuksen sanat, mennä ahtaasta portista sisään hänen sovintoverensä armon pohjalta, kannattaa ottaa todesta tämän lyhyen maallusen taipaleen aikana. Ne ovat totta ja vakavasti otettaviksi tarkoitetut!Jos tuo on Raamatusta, niin usko lähtee samantien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun universumin Luoja ja myös kaiken silmälle näkymättömän Luoja ja ylläpitäjä on valmistanut omilleen Iankaikkisen Valtakunnan, eivät edes sanat, kuten, kulta yms., tee sen kaiken mahtavuudelle oikeutta.
Jeesuksen Kristuksen sanat, mennä ahtaasta portista sisään hänen sovintoverensä armon pohjalta, kannattaa ottaa todesta tämän lyhyen maallusen taipaleen aikana. Ne ovat totta ja vakavasti otettaviksi tarkoitetut!Siis jos minua yritetään ohjailla kultaisella kaupungilla, Eldorado 🤣🤣🤣
Ettekö tajua miten teihin piip ihmiset yritetään vaikuttaa.
Nähkää asioiden sisään niin teihin ei typerillä teksteillä kyetä vaikuttamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin vihreille niityille tyttöjen kanssa, kun kultaharkon sisään 🤣🤣🤣Maapallolla ei ole niin paljon kultaa, että tämä olisi mahdollista.
Jerusalemin koko on paisunut jumalalle otollisten ihmismassojen lisääntyessä valtavaksi 2 000 vuoden kuluessa.
- Anonyymi
Raamatun mukaan, Jes, Hes, Dan ja ilmestyskirjan mukaan, ylöstempaus tapahtuu silloin ,kun antikristus rakennuttaa uuden temppelin juutalaisilla Jerusalemiin. Siitä alkaa hiljalleen kristittyjen vainot. 3,5 vuotta tämän jälkeen .juutalaiset kieltäytyvät tottelemasta antikristusta. Antikristus raivostuu juutalaisille ja siitä alkaa Israelin vaivan aika 3,5 vuotta. Samaan aikaan Jeesus tempaa omansa taivaaseen ,odottamaan paluuta Jeesuksen johdolla perustamaan tuhat vuotista valtakuntaa. ja hallitsemaan ihmiskunnan jäännöstä rautaisella valtikalla. Tuhannen vuoden kuluttua seuraa viimeinen tuomio. Jeesus tuomitsee omansa valtakuntaansa ,joka sijaitsee uudessa Jerusalemissa,joka laskeutuu taivaasta ja Isä Jumala tulee sen mukana hallitsemaan meitä ikuisiksi ajoiksi. Sinne ei mikään paha ja saasta pääse.Siellä on ikuinen ilo ja rauha.Pahoille Jeesus sanoo, menkää pois minun silmistäni te kirotut.
- Anonyymi
Onko siellä erinomainen viemäröinti?
Hukkuvat muuten paskaansa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973