Poliisiarmeija on närkästynyt totaalisti lehden asiallisiin ja paikkaansapitävään uutisointiin toimistaan. He ovat päättäneet nyt hyökätä koko poliisi- syyttäjä- ja oikeuslaitoksemme voimalla pienen yksilön kimpuun.
Antakaamme siis myös hyökkäyksen kohteelle puheenvuoro:
https://laitonlehti.net/2020/10/14/yle-puolustaa-pervoilevaa-poliisia-ja-mustamaalaa-laittoman-lehden-paatoimittajaa/
Marco de Witt tulee saamaan tästä ehdottoman vankeustuomion; se ei liene kenellekään epäselvää.
Laiton Lehti puolustautuu pervoilevia poliiseja vastaan!
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat yrittäneet raivokkaasti poistaa Laitonta Lehteä vaan eipä onnistu.
Taitaa olla Donbassilaisen serverin alla?
Kiva lehti jossa on aina kivoja uutisia ja kuvia. - Anonyymi
Ohisalo on jo koko ajan niskassa. Viimeinen pisara, että Wittitkin alkaa whittuileen.
Homopoliisimme osallistuvat aina innolla sateenkaarimarsseihin ja kaunista onkin heidän askellustaan katsella.
Fobba oli jopa teettänyt luukun poliisihaalarinsa takamukseen osoittaakseen myötämielisyytensä marssin aatteeseen.
Tässä tietoa nettipoliisistamme joille voitte tehdä esim. minusta ilmiannon:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=nettipoliisi
Tosin maahanmuuttajanuorukaiset suhtautuvat hyvin nuivasti kaikenlaiseen homouteen.....;.)
- Anonyymi
Taas kerran osoitus, millainen elitokratia ja näennäisdemokratia maamme on. Valtaeliitti, sen media ja muut sen lakeijat voivat tehdä mitä vaan. Samaan aikaan samat tahot vannovat muka kansanvallan nimeen!? Mikään ei ole pahempi kuin diktatuuri demokratian valepuvussa...
- Anonyymi
Valtaeliitin rakkikoira- toimittajaa tietysti suojellaan valtaeliitin toimesta.
Suomalaisvastaisilla toimittajilla on nyt lupa räksyttää agendaansa.
Tuo kohtuuton tuomio on selvä ennakkopäätös, jolla pelotellaan vastamedia hiljaiseksi!Voinemme pohtia että jos ja kun muslimiväestö maassamme moninkertaistuu niin loppuvatko Pride kulkueet?
On hauskaa huomata että suvaitsevaiset kommunistimme kannattavat islamia ja sen vyöryä maahamme jotka tulevat heidät torppaamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232366- 1031394
- 541194
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711054KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.251034Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53946Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928