kela taksi

Anonyymi

joko on alannut kova taistelu ketkä pääsee ajamaan tampereen taksin kyytejä

12

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei niiden hinnoolla kukaa Aja ....ennenmin on kotona .paskat Hinnat alle 1.€/ km...tulkohon itte ajamahan keikkansa.

      • Anonyymi

        joku ne ajaa,seinäjoella on taxi ajoa niin vähän että normi taxarit ottaa varmasti sen lisähommaksi vaihtaa vaan biilin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku ne ajaa,seinäjoella on taxi ajoa niin vähän että normi taxarit ottaa varmasti sen lisähommaksi vaihtaa vaan biilin

        Kilpailuttamalla ei saada kuin halvempaa ja huonompaa. Se on näkynyt jo vuosia mm. rakentamisessa. Samoin esim.terveydenhuollossa...palveluasunnot ei kuin AVIn toimesta suljetaan siihen asti kun omistaja hetkeksi korjaa tilanteen. Samoin on käynyt muissa kuljetuksissa, kilpailutuksen voittaja pystyy juuri ja juuri pari...kolme vuotta toimimaan mutta ei uusimaan esim.kalustoa, esim. sairaalan siirtokuljetukset. Näin se vain on ja jos omana työnä tehdään niin ei väliä mitä maksaa kun piikki on auki.


      • Anonyymi

        Mitä pitempi matka sen kannattavampi. Nämä ns, kaupunkiajot ovat ihan kyrpimis hommia.

        Jo yksi keikka Esim: vaikka Vaasaan on kannattavammasta päästä tai sinne Tampereelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitempi matka sen kannattavampi. Nämä ns, kaupunkiajot ovat ihan kyrpimis hommia.

        Jo yksi keikka Esim: vaikka Vaasaan on kannattavammasta päästä tai sinne Tampereelle.

        No kyllä se aika Amerikka on ollutkin. Taksit uusia, omat autot kalliita ja isot omakotitalot. Kaikki loppuu aikanaan... tais tulla pää vetävän käteen. Ahneille tuli nolo loppu, teipit uusiksi.... Kyllä sieltä aina jotain heruu.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se aika Amerikka on ollutkin. Taksit uusia, omat autot kalliita ja isot omakotitalot. Kaikki loppuu aikanaan... tais tulla pää vetävän käteen. Ahneille tuli nolo loppu, teipit uusiksi.... Kyllä sieltä aina jotain heruu.....

        Taksari on kyytiinsä ansainnut mutta KELA josta jaetaan yhteiskunnan veroina hankittuja euroja niin sille ei istu sanonnat, OSTA LÄHIRUOKAA tai TYÖLLISTÄ MAAKUNTAASI.
        Kumman kun eivät ostaneet palveluja UBERILTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksari on kyytiinsä ansainnut mutta KELA josta jaetaan yhteiskunnan veroina hankittuja euroja niin sille ei istu sanonnat, OSTA LÄHIRUOKAA tai TYÖLLISTÄ MAAKUNTAASI.
        Kumman kun eivät ostaneet palveluja UBERILTA.

        ei onnistu uberilta..laki velvoittaa yrityspohjan hieman erilailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei onnistu uberilta..laki velvoittaa yrityspohjan hieman erilailla

        Sopimus ei velvoita Seinäjoen keskustaksia hoitamaan ajoja....tulkoot Mansesta ajeleen kyydit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopimus ei velvoita Seinäjoen keskustaksia hoitamaan ajoja....tulkoot Mansesta ajeleen kyydit.

        Lakkoja suunnittelevat entiset ajajat, kuulin tälläistä. En usko ennenkuin näen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkoja suunnittelevat entiset ajajat, kuulin tälläistä. En usko ennenkuin näen

        Taksi Tampere on ihan rikollis järjestö, antaa rahakkaat kyydit omille autoille, muut ajaa pikku kyydit,rahattomat kyydit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksi Tampere on ihan rikollis järjestö, antaa rahakkaat kyydit omille autoille, muut ajaa pikku kyydit,rahattomat kyydit.

        älä kirjoita jos et tiedä kuinka sopimuspohja kelataksissa luodaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä kirjoita jos et tiedä kuinka sopimuspohja kelataksissa luodaan...

        Se nyt ainakin on varmaa että kilpailutuksen päätös on perseestä ja vielä syvältä sieltä.
        Kyllä Etelä-Pohjanmaalla pitää olla omat yrittäjät hoitamaan nämä kyydit jottei eurot mene Pirkanmaalle....hyvä ettei viedä niitä geimansaarille asti, onhan tuo nyt niin naurettava sopimus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe