https://mvlehti.net/2020/10/13/who-kaantanyt-kelkkansa-ei-suosittele-enaa-covid-sulkutiloja-koronaviruksen-hallitsemiseksi/
Ruotsia haukuttiin kun se ei lähtenyt sulkutiloihin omassa maassaan, mutta joutuihan se muitten maitten toimien takia myös kärsimään suluista ja liikkumisen rajoituksista. Eikö tollanen olis pitänyt olla päättäjillä jo etukäteen tiedoss kun muistelee aiempia pandemioita tai vaikka viime kevättä.
Niillä jotkut hakivat vain taloudellista hyötyä, Taitaa hallituksilla olla vain halu näyttää mahtiaan valmiuslakien käyttöön otoilla. Tuntea kuka on herra talossa, mutta minua ihmetyttää Suomessa kuinka oppositiokin haluaa hyötyä valmiuslaeista vaikkei niillä ole edes haalitusvaltaa, ¨
Luulen että tulevasta Halloweenista tulee naamarimarkkinoitten huippukausi. Ne menee kaupaksi kuin häkä, ellei niitä kielletä, Pankkiryöstäjät voisi hyötyä tilanteesta ja raiskaajat ja sun muut perveetikot.
Naamari kielto tulee
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä mainostetaan samalla sivulla. Ei näillä ole mitään yhteistä > koronalla ja Palmella. Vai onko. Kaikkeenhan voidaan löytää yhtäläisyyksiä. Niin ja mitä johonkin lopulliseen totuuteen kuuluu se jos joku toteaa, ettei Pettersson murhannut Palmea. Mikä lopullinen totuus se on. Kertooko se kuka sitten murhasi jos murhasi kukaan johonn minä alan pikkuhiljaa uskomaan.
"CP ei murhannut Palmea, vaan se, jonka hämärät joukot nimittivät syntipukiksi." Eli onko ymmärrettävä että syyttäjät murhasivat Palmen. Minkä näköinen se murhaaja sitten oli, kun paikalla oli niin monta silminnäkijää.
Asiakkaiden arvostelut
Palmen murhasta on yksi katsaus Lopulliseen totuuteen: erilainen murhatutkimus: uuden ikäiset aihetodisteet. Oletko sinäkin lukenut kirjan? Määritä luokitus »
Crille Pettersson ei tappanut Olof Palmea
Sören Westin, 1 joulukuu 2016
Erittäin perusteellinen katsaus ja
analyysi palmen murhaamista tutkittavia seikkoja painottaen Christer Petterssonin mahdollista osallisuutta. Ja johtopäätös on täysin selvä.
CP ei murhannut Palmea, vaan se, jonka hämärät joukot nimittivät syntipukiksi.
Kirjalla on huolimaton kieli, mutta se pitäisi silti lukea totuuden vuoksi. - Anonyymi
NWO antoi määräyksen WHO:lle että pitää nostaa kuolinlukuja; ei olla näillä lukemilla vielä pääsemässä siihen 500 miljoonan tavoitteeseen.
Kuolleta tarvitaan enemmän.- Anonyymi
1938: Suomeen saapuu Keski-Euroopasta 500 juutalaista pakolaista
1942: Suomi luovuttaa 6. marraskuuta Virossa kahdeksan juutalaispakolaista Gestapolle. Heistä vain yksi selviää hengissä Auschwitzin tuhoamisleiriltä
1944: itsenäisyyspäivänä tasavallan presidentti Carl Gustaf Emil Mannerheim osallistuu Helsingin synagogassa 23 kaatuneen juutalaissotilaan muistotilaisuuteen.
2000: pääministeri Paavo Lipponen pyytää 6. marraskuuta Suomen ja suomalaisten puolesta anteeksi juutalaiselta yhteisöltä kahdeksan juutalaisen pakolaisen luovuttamista sodan aikana Saksalle.
Paljonko pakolaisia tuli Tornion kautta silloin mikä vuosi se nyt oli. Moniko on saanut jäädä vai lojuvatko jossain ulkomailla keskitysleireissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1938: Suomeen saapuu Keski-Euroopasta 500 juutalaista pakolaista
1942: Suomi luovuttaa 6. marraskuuta Virossa kahdeksan juutalaispakolaista Gestapolle. Heistä vain yksi selviää hengissä Auschwitzin tuhoamisleiriltä
1944: itsenäisyyspäivänä tasavallan presidentti Carl Gustaf Emil Mannerheim osallistuu Helsingin synagogassa 23 kaatuneen juutalaissotilaan muistotilaisuuteen.
2000: pääministeri Paavo Lipponen pyytää 6. marraskuuta Suomen ja suomalaisten puolesta anteeksi juutalaiselta yhteisöltä kahdeksan juutalaisen pakolaisen luovuttamista sodan aikana Saksalle.
Paljonko pakolaisia tuli Tornion kautta silloin mikä vuosi se nyt oli. Moniko on saanut jäädä vai lojuvatko jossain ulkomailla keskitysleireissä.1990-luvulla antisemitismistä vastasivat skinheadit. Vuonna 2013 Magneettimedia-lehti tuomittiin antisemitismiä sisältävistä kirjoituksista sakkoihin.. Vuonna 2015 Helsingin juutalaisen seurakunnan hallintojohtaja Dan Kantorin arvioi, että Suomessa antisemitismi ei ole saanut merkittävää jalansijaa. Turun juutalaisiin kohdistuva, ilkivaltana ja vihaviesteinä ilmenevä antisemitismi oli vuonna 2015 seurakunnan mukaan useimmiten lähtöisin äärivasemmistosta.
Keitä ovat äärivasemmistolaiset. Ennenvanhaan taistolaiset olivat muita vasemman laitapuolenkulkijoista äärimmäisenä vasemmalla tai taisi kai siellä olla vielä joitain maolaisia, mutta mikä on tilanne tänäpänä.
- Anonyymi
Olin pitkään skeptinen niiden Georgian kivien 500 miljoonan tavoitteeseen.
Mutta pitää myöntää että NWO markkinamiehet ovat viimein löytäneet oikean sävelen.
Väki on kasvavassamäärin saatu uskomaan että heidän henkensä suojelemiseksi tehdyt toimet on vääriä; ja rajoituksia ei pitäisi asettaa.
Kyllä tässä siihen 500 miljoonaan vielä päästään; ei hätää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294